Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hillitty sisustus vai Marimekko verhoina?

Vierailija
31.08.2021 |

Tekisi mieli ostaa Marimekon verhot (300e) jotka ihanat, mutta aika räväkät. Mietin kyllästyykö niihin eli onko hillitty sisustus pidemmän päälle toimivampi. Ostaa vai ei... Kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me voidaan täällä tietää kyllästytkö niihin vai et?

Vierailija
2/14 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko itse kyllästyneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama mielessä että ostaisin keittiöön Marimekon verhot.

Vierailija
4/14 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin tätä joutuu hokemaan: ihmisiä on erilaisia. Joku toinen inhoaa räväkkyyttä, joku sietää ja joku rakastaa.

Minä vastaan että en itse pitäisi Marimekon verhoista ikkunoisani mutta eihän se kerro mitään siitä pidätkö sinä niistä loppujen lopuksi hurjan paljon vai alatko inhoamaan niitä jo viikon sisään.

Kokeile. Jos et pidä, saat niistä Torissa rahaa takaisin hyvän summan.

Vierailija
5/14 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko verhot on maailman rumimmat ja tympeämmät, miten joku voi 40 v vanhasta kuosista aina vaan olla kiinnostunut. Tympeätä

Vierailija
6/14 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllästyisin hillittyyn. Meidän koti on värikäs Peppi Pitkätossun Huvikumpu rivitalon muodossa.

Vierailija
7/14 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaile jotain sisustuskuvia ja tee sitten arvio, onko liian räväkät. Itse en välitä, jos sisustuksessa on suuria kontrasteja, ennemmin vähän rauhallisempia toisiinsa sointuvia värejä.

Ainakin Moderni ja skandinaavinen sisustus - ja Marimekko sisustus -fb-ryhmissä porukalla on Marimekon verhoja, voit etsiä haulla tai laittaa ketjun siitä, miltä näyttää joku tietty verho kotona.

Ja sit huomauttaisin, että Marimekolla myös hillitympiä kuoseja, kannattaa harkita niitäkin.

Vierailija
8/14 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on esim. tämä kangas niin on kyllä todella räikeät.

https://www.iloinenviivi.fi/marimekko-rosarium-puuvillakangas-vpunainen…

Tämä on kiva 😊 makuasioitahan nämä ovat. Joku voi ihastua tuohon ylempään yhtä paljon kuin minä tähän alempaan.

https://www.iloinenviivi.fi/marimekko-vuosirenkaat-puuvillapellavakanga…

Vierailija
9/14 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllästynyt. 

Vierailija
10/14 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan niin tee että ostat kotiisi sisustusjuttuja vain miellyttääksesi muita.

Se on sinun koti! Ihan sama mitä muut miettii. Olkoot sitten mustavalkoinen tai väripläjäys, pääasia että itse viihtyy.

Vierailija
11/14 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos räväkämmät innostaa niin osta. Minulla on myös verhoissa kuvio ja paljon värejä. Sisustuskirjasta opin, että pitää valita sieltä joku väri (jos on useampaa) ja laittaa sitä väriä sitten ympäriinsä. Minä maalasin peilin kehykset verhoista valitulla värillä,samoin jakkaran, kukkaruukut on myös samaa väriä, samoin viltti ja koristetyynyt. Sitten ostin vielä samaa väriä pari sisustusjuttua. Näin kun katse kiertää huoneessa on aina jossain sitä samaa väriä, vaikka kalusteet, seinät ja lattiat ovat neutraalit. Matossa on myös hieman hillitympiä väreinä ja geometrisenä kuvioma niitä samoja kuin verhoissa. Näin voi myös helposti vaihtaa, jos kyllästyy. Itse en ole kyllästynyt.

Vierailija
12/14 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/14 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua kotiini mitään mitä voi kuvailla sanalla räväkkä

Vierailija
14/14 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa löytyy viehättävämpiäkin kuosiverhoja kuin Marimekko.

Oletteko muuten huomanneet, että Rempoaohjelmissa esim. Blockissa laitetaan aina läpikuultavat pitkät vaaleat tai tummat verhot . Ikinä ei prittejä. Onko suomalaiset jotenki n poikkeavia kirjavine kuoseineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä