Eeeei tosi noloa..saan jotain kiksejä kissan anturoista xD
Nolottaa. Kissa makaa taas tuossa päälläni ja yksi jalka sojottaa minua kohti ja painan etusormen polkuanturan isoa anturaa vasten, se miltä se näyttää, tuntuu, miten sormi uppoaa, antura joustaa, se on niin lämmin..
Pakko sulkea silmät ja näen vain tähtiä ja tunnen olevani NIIN onnellinen...eeeei oonko hullu xD
Kommentit (25)
Moi kissahullu! Oot kyllä palstan sekopäisin tyyppi, kun jaksat jatkuvalla syötöllä tehtailla näitä kissavihaajia provosoivia kissanpalvonta-aloituksia.
Harmiton hullutus. Itsekin rakastan silittää ja hipelöidä labbikseni korvia.
Kissa on paras elukka! Sillä on monta osaa, jotka pehmentää mun päänupin totaalisesti. Lämmöltä tuoksahtavat tassut ja anturit, korvan lehdykät, kostea nokka joka joskus nuuhkii mun hiuksia ja karkee kielen lärpykkä joka ohimennen pesaisee omaakin ihoani.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:54"]
Nolottaa. Kissa makaa taas tuossa päälläni ja yksi jalka sojottaa minua kohti ja painan etusormen polkuanturan isoa anturaa vasten, se miltä se näyttää, tuntuu, miten sormi uppoaa, antura joustaa, se on niin lämmin.. Pakko sulkea silmät ja näen vain tähtiä ja tunnen olevani NIIN onnellinen...eeeei oonko hullu xD
[/quote]
Valehtelet. Koska oikeassa tilanteessa kissa olisi sinussa kiinni hampailla sekä kynsillään. Sitten se pissaisi kaikki nurkat kostoksi. Kissa peto.
[/quote]
Sulal ei oo selvästkkään ollut kissaa. Meillä oli useampi kissa kun olin lapsi ja aika usein hieroin kissojen tassujen anturoita ja leikin niillä, eikä yksikään kissa hyökännyt kimppuun, joten eiköhän aloittaja oo ihan tosissaan.