Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumman ottaisit jos pitäisi valita?

Vierailija
03.10.2014 |

Mies joka on aivan ihana, hellii, halailee, pussailee ja haluaa sinua. Tekee kotitöitä ja arjessa tekee pieniä ihania asioita, jotka saa sinut hyvälle tuulelle. Kehuu kauniiksi yms. Tunnet itsesi rakastetuksi. MUTTA mies pettäisi sinua joskus (yhden illan juttuja).

Vai miehen joka ei petä, mutta ei ikinä osoita minkäänlaista hellyyttä eikä halua seksiä kun ehkä kerran/pari kuukaudessa. Ei tee melkein laisinkaan kotitöitä. Istuu vain sohvalla katsomassa tv tä tai on tietokoneella. Ei tee arjen keskellä mitään mikä piristäisi päivääsi. 

Eli jos PITÄISI valita jompikumpi, kumman ottaisit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi kumpaakaan. Mielummin olisin yksin vaikka ikuisesti. Pettämistä en antaisi koskaan anteeksi, rakkaus kuolisi niin itsekästä ihmistä kohtaan hyvin nopeasti ja arvostus lakkaisi. Seksi hänen kanssaan ällöttäisi. Toinen vaihtoehto taas ei toisi elämääni mitään mitä tarvitsen parishteelta.

Vierailija
2/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuo ykkösvaihtoehto. Ja enköhän hänen kanssa jatka hamaan loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:46"]

Mun mies on tuo ykkösvaihtoehto. Ja enköhän hänen kanssa jatka hamaan loppuun asti.

[/quote] kuinka kauan olette olleet yhdessä? Ja onko lapsia? Miksi päätit jäädä suhteeseen, vaikka mies on pettänyt? 

-ap

Vierailija
4/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 2. jos se muuttaisi edes hieman käytöstään.

Mies 1. on vain teennäinen esittäjä joka sanoo samat jutut joka naiselle

Vierailija
5/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/9 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kolme vuotta, 1 lapsi.
Hän on minulle oikea ihminen. Hellii, rakastaa, huolehtii myös kodista ja lapsesta.
Uskon että pettämine oli hänelle paniikkireaktio, pelkäsi sitoutumista vaikka halusikin sitä. Ja joskus edelleen haikailee villin nuoruutensa perään (pettämällä) vaikka tietää asioiden olevan nyt hyvin. Tiedän että hän rakastaa minua kaikesta huolimatta ja minä rakastan häntä. -3

Vierailija
7/9 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:58"]

[/quote] mutta jos 2 ei muuttaisi käytöstään? Ja 1 miehellä ei tosiaan olisi ikinä SUHDETTA toiseen naiseen. Joten ei lirkuttelisi samoja asioita muille naisille. Olisi vain jotain humalassa tapahtuneita pettämisiä.

-ap

Vierailija
8/9 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:59"]

Yhdessä kolme vuotta, 1 lapsi. Hän on minulle oikea ihminen. Hellii, rakastaa, huolehtii myös kodista ja lapsesta. Uskon että pettämine oli hänelle paniikkireaktio, pelkäsi sitoutumista vaikka halusikin sitä. Ja joskus edelleen haikailee villin nuoruutensa perään (pettämällä) vaikka tietää asioiden olevan nyt hyvin. Tiedän että hän rakastaa minua kaikesta huolimatta ja minä rakastan häntä. -3

[/quote] itse valitsisin myös 1 vaihtoehdon, jos pitäisi valita. En vain yksinkertaisesti pystyisi elämään ilman hellyyttä ja rakkautta. Uskon että ihminen voi rakastaa, vaikka joskus hairahtaa. Ei se vaihtamalla paranisi, kun nykyään niin monet pettää..voisi saada vain huonomman miehen/pettäjän tilalle.

Vierailija
9/9 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kummatkin vaihtoehdot ihan yhtä huonoja. Pettämistä en siedä mutta en myöskään flegmaattista sohvaperunaakaan. Olisin varmaan mielummin yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä