Rakastan Freddie Mercurya!
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 08:22"]Itselle kun ko. henkilön yksityiselämä on suht tuntematon, niin kuka oli tämä Mary Austin jolle hän jätti valtaosan perinnöstään?
[/quote]
entinen naisystävä, mutta oli loppuun asti läheinen ystävä Freddielle.
Maailman paras lauluääni, kyllä. Minäkin rakastan sitä ääntä. Taidanpa pistää Queeniä tästä samantien taustalle.
Mäkin rakastan Freddie Mercurya ja ylipäätän koko Queenia! Antaisin mitä vaan jos olisin saanut olla heidän Wembleyn keikalla silloin joskus... harmi vaan, että siihen maailman aikaa mulla vaihdettiin vielä paskavaippoja.
Minä myös. Lähinnä toki miehen ääntä.
Voisin kuvitella rakkauden vain voimistuvan kuunneltuasi tämän.
Olihan Freddie aivan uskomaton laulaja ja esiintyjä, kaikkien aikojen parhaimpia. Ihailen itsekin herraa kovasti.
Rakastan myös Freddie ääntä vaikken nyt muuten häntä persoonana ihaillut. The show must go on niin riipaiseva kun hän lauloi sen viimeisillä voimillaan.
Mikäs siinä, moni sanoo rakastavansa elokuva-, tv-, videopeli- tai kirjahahmoa.
Freddie Mercury oli rooli.
Helvetin hyvää musiikkia teki, sitä en kiellä.
Sama täällä. Voi kun olisin saanut nähdä Freddien livenä!
Minä myös :) Freddien laulu ja esiintyminen olivat ihan omaa luokkaansa, niin energisiä. Toista verrattuna nykyaikaan.
Itselle kun ko. henkilön yksityiselämä on suht tuntematon, niin kuka oli tämä Mary Austin jolle hän jätti valtaosan perinnöstään?
Voisko hellyytesi kohde olla joku...hmmmm elävä?