Hesen työntekijän vastine
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014100318718363_fd.shtml
Asiakkaat saavat tämän vastineeksi siitä että yhtä asiakasta nöyryytettiin ja asiasta tuli julkinen. Kuinka röyhkeää väkeä Hesburgerissa oikein on töissä? Todella ala-arvoista kun ei tajuta ettei ole asiallista laittaa tuollaisia listoja esille sen jälkeen kun on itse mokannut. Esimerkiksi minä vien aina tarjottimen syötyäni sinne minne kuuluukin, roskat sinne minne ne kuuluvat ja näin tekee meidän koko perhe sekä aika harvoin kuin pikaruokapaikoissa käyn näen että ihmiset jättäisivät tarjottimen pöydälle. Enpä ole nähnyt pitkiin pitkiin aikoihin. Suomessa asiaakkaat ovat todella siistejä ja fiksuja ja kyllä niiden tilausten perään saa ja pitääkin kysellä jos aikaa vierähtää luvattoman kauan. Useimmiten on unohtunut kuin että se oikeasti vie parisenkymmentä minuuttia vaikkapa hampurilainen ilman kurkkua. Siinä voi tosiaan asiakas ihmetellä kymmenen minuutin jälkeen että unohtuiko jonnekin.
Tämä palaute aiheutti sen että meillä ei käytetä enää Hesen palveluja. Lapset saavat käydä mäkkärissä hakemassa hampparinsa. Niin teen tästä lähin minäkin. Rajansa kaikella vittuilulla.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:20"]
Ap on kukkahattutäti. Ps. Kannattaako niitä lapsia viedä roskaruokaravintoloihin muutenkaan
[/quote]
Itse olet paskapersetäti.
Ihan asiallisethan noi kohdat oli, mutta aika mautonta kyllä viitata tohon vastauksena siihen kyykytyskohuun.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:34"]Ihan asiallisethan noi kohdat oli, mutta aika mautonta kyllä viitata tohon vastauksena siihen kyykytyskohuun.
[/quote]
Niinpä! Tuollaisen ohjelistan ymmärtää asiayhteydestä irrotettuna täysin, mutta em. kohun jälkeen typerä veto. Kunnon siilipuolustusreaktio :€ Todella huonoa arvostelukykyä ja tilannetajua osoittaa kirjoittajalta.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:34"]Ihan asiallisethan noi kohdat oli, mutta aika mautonta kyllä viitata tohon vastauksena siihen kyykytyskohuun. [/quote] Niinpä! Tuollaisen ohjelistan ymmärtää asiayhteydestä irrotettuna täysin, mutta em. kohun jälkeen typerä veto. Kunnon siilipuolustusreaktio :€ Todella huonoa arvostelukykyä ja tilannetajua osoittaa kirjoittajalta.
[/quote]
Niin, kirjoitus oli "laatulehdessä". Toimittaja on syytön?
Muutenkin koko "kohu" on saavuttanut naurettavat mittasuhteet, jos työntekijöitä haukutaan ja uhkaillaan.
Aikuista käytöstä? Myös ap?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:17"]
Asiakkaat saavat tämän vastineeksi siitä että yhtä asiakasta nöyryytettiin ja asiasta tuli julkinen. Kuinka röyhkeää väkeä Hesburgerissa oikein on töissä? Todella ala-arvoista kun ei tajuta ettei ole asiallista laittaa tuollaisia listoja esille sen jälkeen kun on itse mokannut. Esimerkiksi minä vien aina tarjottimen syötyäni sinne minne kuuluukin, roskat sinne minne ne kuuluvat ja näin tekee meidän koko perhe sekä aika harvoin kuin pikaruokapaikoissa käyn näen että ihmiset jättäisivät tarjottimen pöydälle. Enpä ole nähnyt pitkiin pitkiin aikoihin. Suomessa asiaakkaat ovat todella siistejä ja fiksuja ja kyllä niiden tilausten perään saa ja pitääkin kysellä jos aikaa vierähtää luvattoman kauan. Useimmiten on unohtunut kuin että se oikeasti vie parisenkymmentä minuuttia vaikkapa hampurilainen ilman kurkkua. Siinä voi tosiaan asiakas ihmetellä kymmenen minuutin jälkeen että unohtuiko jonnekin.
Tämä palaute aiheutti sen että meillä ei käytetä enää Hesen palveluja. Lapset saavat käydä mäkkärissä hakemassa hampparinsa. Niin teen tästä lähin minäkin. Rajansa kaikella vittuilulla.
[/quote]
et saa itse sitä kurkkua pois, ja valitat kun kestää? eikös ne pihvit ole jäässä?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:17"]
[/quote]
Ihan samalla ne mäkkärin työntekijät ajattelee.
Useamman vuoden mäkkärissä työskennelleenä voin sanoa että niitä tarjottimensa jättäviä riittää kyllä. Varsin mukavia ovat perheet jotka jättävät pöytäänsä kaiken. Mikäli asiasta heille ystävällisesti huomauttaa, saa päällensä myrkyllisen: "ME OLEMME MAKSAVIA ASIAKKAITA, EI OLE MEIDÄN HOMMA SIIVOTA PÖYTÄÄ" - huutokommentin ja hyvällä tuurilla haukut paskasta asiakaspalvelusta kun tulee sanomaan asiasta (ystävällisesti!)
Eli listan samat kohdat pätevät mäkkärissäkin. Ja veikkaan että kummassakin puljussa riittää näitä hesestä tehdyn lehtijutun naureskelevia idioottimyyjiä sekä empatialla ja asiakaspalvelukyvykkyydellä varustettuja myyjiä. Meitä ihmisiä on erilaisia.
Toimittajat repii juttuja jopa av-palstalta. Kertoo toimittajien "tasosta".
Kuka muuten haluaa huonolla palkalla palvelemaan aloittajan kaltaisia niljakkeita? Käsi ylös! ??? Hop ?? =DD
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:50"]
[/quote]
Taas voisi yrittää harjoittaa vähän luetunymmärtämistä. Jutussa ei sanota, että listan olisi laatinut Hesen työntekijä, vaan eräs nimeltämainitsemattoman hampurilaispaikan henkilökuntaan kuuluva, joka nyt on kohun johdosta vaan intoutunut ottamaan kantaa asiaan. Voi olla esim. Mäkkäristä.
No jaa, ei tuo palvelu ole pätkääkään parempaa muissakaan pikaruokapaikoissa.
Palveluammateissa tulisi ymmärtää se että jos asiakas ei ymmärrä konseptia, vika on konseptissa, ei asiakkaassa.
Asiakkaat suomessa siistejä ja fiksuja??????????? =DDDDDDDDDDDDD
Lapsiperheet on muuten suurimpia sotkijoita ruokapaikoissa, ja hitaimpia asiakkaita tilauksen suhteen.
Ottaako janica-tuomo maitoa? Kerro nyt ?
Ja pikaruokapaikan ideaan kuuluu, että asiakas hoitaa ne roskat itse pois.
Ravintola-alalla ikänsä työskennellyt
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 00:28"]
Lapsiperheet on muuten suurimpia sotkijoita ruokapaikoissa, ja hitaimpia asiakkaita tilauksen suhteen.
[/quote]
Mua aina ihmetyttää miten nuo hinnat ei näy ollenkaan tuossa itsepalvelussa. Kallista paskaa, hidas palvelu ja itse saat kierrättää jätteet. Joo, en itse käy, mutta kunhan ihmettelen.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 00:28"]
[/quote]
Mua aina ihmetyttää miten nuo hinnat ei näy ollenkaan tuossa itsepalvelussa. Kallista paskaa, hidas palvelu ja itse saat kierrättää jätteet. Joo, en itse käy, mutta kunhan ihmettelen.
[/quote]
Ihmettele pois. Kokonaiskustannukset on sinulle vieras käsite?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 00:32"]
[/quote]
Kummallista, että et ole huomannut. Hampurilaisateria Mäkkärissä, noin 6-7 euroa. Hampurilaisateria Chicosissa tai vastaavassa, 15-20 euroa.
Asiakaspalvelua parhaimmillaan. Ne Hesen kanssat voisivat puhua selkeästi ja muistaa, että kaikki eivät tunne Hesen tuotteita. Eli vastata asiallisesti kun kysyy minkälainen joku tuote on. Olen juuri tuon huonon palvelun takia välttänyt Hesejä. Ehkä vältän nyt vieläkin enemän.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 00:44"]
Asiakaspalvelua parhaimmillaan. Ne Hesen kanssat voisivat puhua selkeästi ja muistaa, että kaikki eivät tunne Hesen tuotteita. Eli vastata asiallisesti kun kysyy minkälainen joku tuote on. Olen juuri tuon huonon palvelun takia välttänyt Hesejä. Ehkä vältän nyt vieläkin enemän.
[/quote]
on ainakin yksi urpo pois sieltä PIKA-ruokapaikan jonosta pois töllistelemästä =)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:20"]
Ap on kukkahattutäti. Ps. Kannattaako niitä lapsia viedä roskaruokaravintoloihin muutenkaan
[/quote]
Itse olet paskapersetäti.
[/quote]
Älä nyt hermostu. Tosin olen ehkä viimeksi ollut paskaperse vaippoineni kuin sinä kalkkis täti-ihminen. Minä en myöskään ole täti kenellekään, en edes ikäni puolesta.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:20"] Ap on kukkahattutäti. Ps. Kannattaako niitä lapsia viedä roskaruokaravintoloihin muutenkaan [/quote] Itse olet paskapersetäti. [/quote] Älä nyt hermostu. Tosin olen ehkä viimeksi ollut paskaperse vaippoineni kuin sinä kalkkis täti-ihminen. Minä en myöskään ole täti kenellekään, en edes ikäni puolesta.
[/quote]
En minäkään, enkä ole nainen, joten en voi olla täti. Harmittaako paskapersetädillä kovasti nyt?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:20"] Ap on kukkahattutäti. Ps. Kannattaako niitä lapsia viedä roskaruokaravintoloihin muutenkaan [/quote] Itse olet paskapersetäti. [/quote] Älä nyt hermostu. Tosin olen ehkä viimeksi ollut paskaperse vaippoineni kuin sinä kalkkis täti-ihminen. Minä en myöskään ole täti kenellekään, en edes ikäni puolesta.
[/quote]
En minäkään, enkä ole nainen, joten en voi olla täti. Harmittaako paskapersetädillä kovasti nyt?
[/quote]
nyhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. jos olet mies, niin mitä helveettii ??????????
mies
Ap on kukkahattutäti.
Ps. Kannattaako niitä lapsia viedä roskaruokaravintoloihin muutenkaan