Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jäin kiinni tupakasta. Auttakaa

Vierailija
03.10.2014 |

Olen 14v tyttö. En todellakaan tarvitse apua siis siinä että jäin kiinni, vaan siinä että lopettaisin. Luokallemme tuli uusi tyttö joka polttaa. Itse poltin satunnaisesti ja lopetin senkin jo n puoli vuotta sitten. Nyt olen kuitenkin ruvennut taas polttamaan ja mietin vasta röökin jälkeen että miksi taas? Nikotiini purkat yms eivät auta. Vanhempani saarnasivat ja olen oikeasti pettynyt itseeni. Millä voin psyykata itseäni pysymään irti tupakasta? :| ja jos muita keinoja löytyy niin laittakaa toki..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele vanhemmillesi ja pysy poissa niiden ihmisten seurasta joilta saat tupakkaa. Onnea yritykseen, toivottavasti onnistut!

Vierailija
2/7 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen etsimään toisenlaisia kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettajien sivusto, jossa on myös keskustelupalsta:

http://www.stumppi.fi/portal/etusivu

Vierailija
4/7 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:36"]Suosittelen etsimään toisenlaisia kavereita.
[/quote]
No siis tämä tyttö on muuten todella mukava ja hyvää seuraa joten en todellakaan aijo häntä tupakoinnin takia "jättää kavereistani". Ongelma on siinä, että kun tarjotaan tupakkaa niin en osaa sanoa ei. Ja osittain olen varmaan koukussakin. :(

Vierailija
5/7 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt, myöhemmin lopettaminen on todella paljon hankalampaa. Helpommalla pääset kun lopetat heti.
Ja pysy siinä päätöksessä, et anna periksi itsellesi "jos tämän yhden vielä". Sisua!
Lopeta asioiden teko jonka jälkee tekee mieli tupakkaa, esim. Kahvinjuonti.
Välttele tupakointipaikkoja.
Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Tsemppiä!

Vierailija
6/7 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kait tietoinen, että tupakassa on yli 2000 myrkkyä. Ihan kuinka pahasti haluat itseäsi myrkyttää? Ja tupakointi venhentaa ihoa huomattavasti. Voit vaikka googlettaa tupakoinnin vaikutuksista ihoon. En enää muista, että miten paljon vanhemmalta näytti, jos oli polttanut 5v, 0v jne. Olis joskus 2002 sellainen mainoskampanja.

Vierailija
7/7 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kirja: Stumppaa tähän. Lue se nin loppuu röökin poltto. Meillä äijä joka on röyhytelly noin 30 vuotta on nyt kohta 3kk ollut ilman. Tai lainaa vaikka kirjastosta! Suosittelen!