Alkanu vanhemmiten häiritä kaupoissa kuuluva kaupallinen tusinapilipalimusiikki. Häiritsee, kun menee väsyneenä ja pitäs keskittyä löytämääm jotakin.
Ois ees jotsain hämyisää hammond hissimusaa niinku vielå 80 luvulla.
Miksi pitää ylipäätään olla taustamelua.
Vttumaista
Kommentit (101)
Se on kaupan käyntikortti. Roskamusa=roskakauppa.
Vanhemmiten? Minua häiritsi jo kaksikymppisenä. T. Keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä ihmisiä vaivaa, kun eivät ole tottuneet elämän ääniin.
Hei, ei me enää olla missään keskiajassa. Jos niinku ette sitä tiedä. ÄÄNET vaan sattuvat kuulumaan elämään.
Jos on pakko soittaa musiikkia, niin soitatisivat edes jotain hyvää musiikkia. Vaikka soulia tai jatsia.
Ei ainakaan jatsia! Se saa mut ärtymään. Soul menee.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on, että S-ketju on renkuttanut kamalaa suomimusaa jo pari vuotta putkeen. Aina soi samat Eppu Normaalit, J.Karjalaiset, Kolmannet naiset....
Mitä? Onneksi en käy. Jösses miten kauheaa.
Mua häiritsi se jo nuorena. Ja nyt. Lähikauppa tuntuu olevan diskoluola, radiokälättämö ja toinen mainosluola. Perusravintoa ja juomaa silti pitäisi myydä? Miten äänitaajuudet vaikuttavat ravintoon jonka ihmiset laittavat sisälleen, myös valmistuksen ja kuljetusten aikana. Teollista ruokaa paljon. Luonnolliset missä? Lähdevesi pitää myös tarkistaa itse missä kunnossa ja maussa.
Kannattaa käyttää vastamelukuulokkeilta. Ne suojaa kaupan häiritsevältä musiikilta ja ihmisten tyhmiltä jutuilta. Kaikenlainen asiointi ja ihmisten ilmoilla liikkuminen helpottuu, kun saa sen aivoja mädättävän melusaasteen suodatettua pois.
Ei ärsytä musiikki, poikkeuksena joululaulu renkutuksien alkaminen jo heti marraskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Arvaa millaista se on henkilökunnalle, kun pakosta joutuu samaa renkutusta kuuntelemaan joka päivä, uudestaan ja uudestaan
Työsuojelun paikka? 🤨
Saisivat ottaa yhteyttä työsuojelu valtuutettuunsa.On helvetillistä kuunnella renkutusta kaupoissa.
Onneksi on Lidl. Olen monet kerrat laittanut S-ryhmään palautetta, mutta pitäisi olla 10000 valittajaa, että jotain tapahtuisi.
Olen 50-vuotias, enkä ole koskaan huomannut, että ruokakaupassa olisi taustamusiikkia. Miten nyt haukutte minut?
Markkinamiehet ovat nyt erehtyneet: yritän päästä kaupasta ulos mahd nopeasti ja ostan vain listan mukaan tavarat. Luulevat, että ostetaan enemmän, kun kuunnellaan musaa.😅
Ei ihme, että ihmiset on niin häiriintyneitä kun melu- ja muuta saastetta tuutataan koko ajan ilmoille.
Eikä edes vanhemmiten, ei vaan jaksaisi aina jos menee suht. väsyneenä tms etsimään jotain tai haluaisi ns. uppoutua ajatuksiinsa ja on kuin menisi yökerhoon... ei vaan aina jaksaisi sitä jumputusta, hiljaisempikin volyymi riittäisi. Ehkä se joillekin nuorille lisää jotain energiatasoa ja buustaa tms mutta aina toivottu vaikutus ei toteudu.
Lidit ja Söderkulla/Sipoo K-supermarket, mitä muita?
Olen jättänyt jäätelöostokset tekemättä kun S-kauppa soitti Sannin versiota Apulannan biisistä. Niin hirveä se on. Ilmeisesti tosiaan sama nauha pyörii päivästä toiseen, kun oli ainakin jo toinen kerta kun näin kävi, samassa kaupassa 😂
Vierailija kirjoitti:
Markkinamiehet ovat nyt erehtyneet: yritän päästä kaupasta ulos mahd nopeasti ja ostan vain listan mukaan tavarat. Luulevat, että ostetaan enemmän, kun kuunnellaan musaa.😅
Jos menen ruokakauppaan niin todennäköisesti olen jo uupunut työpäivästä ja muutenkin vastentahtoisesti liikenteessä. Kyllä katkeaa kamelin selkä kun joutuu kuuntelemaan kakkelia musiikkia. Onneksi on vastamelukuulokkeet.
Vierailija kirjoitti:
Olen jättänyt jäätelöostokset tekemättä kun S-kauppa soitti Sannin versiota Apulannan biisistä. Niin hirveä se on. Ilmeisesti tosiaan sama nauha pyörii päivästä toiseen, kun oli ainakin jo toinen kerta kun näin kävi, samassa kaupassa 😂
En pystynyt keskittymään yhtään mihinkään kun se biisi raastoi sekä sielua, että korvia. Tulipahan terveellisempi kauppareissu, että sinänsä hyvä tietenkin
Pahinta on, että S-ketju on renkuttanut kamalaa suomimusaa jo pari vuotta putkeen. Aina soi samat Eppu Normaalit, J.Karjalaiset, Kolmannet naiset....