Jyri Häkämiehen mielestä suomalaiset duunarit saavat liian suurta palkkaa!
Kommentit (89)
Juuri näiden häkämiesten takia on tärkeää, että palkansaajat järjestäytyvät. Ihan sama vaikka huudeltaisiin mitä kommunismia tahansa. Tässä maailmassa ei kiltti pärjää, siltä viedään se vähäkin jos ei itseään puolusta.
Halla-ahohan oli ay-liikettä vastaan ja näiden häkämiesten puolella. Siinä on monella duunaripersulla mietittävää.
En tiedä toista miestä, jolla olisi yhtä nariseva ääni kuin tällä Häkäpöntöllä.
Minäpä taidan lähettää äijälle paketillisen sitä itseään. En tosin omaani vaan jonkun muun.
Koska bangladesissa bulkkityö on euron tunti, on täällä liian kallista työ.
Vain johtajille voi maksaa
Oiskohan halukas laskemaan omaa palkkaansa??
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan halukas laskemaan omaa palkkaansa??
En mistään hinnasta. t. Jyri
Nää Häkämiesten kaltaiset tyypit on täysiä turhakkeita oikea teko olisi näille duunarin riistäjille laittaa sementti painot jalkoihin ja laivasta mereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Jyri Häkämies saa liian suurta palkkaa.
Punikki ajattelee noin. Kun itsellä ei ole niin ei saa olla muillakaa. Lopputulema punikkimaailmassa on se että kaikki ovat pesaukisia.
Itse ajattelen niin että jos jollakin on isot tulot niin minullakin on mahdollisuus isoihin tuloihin.
No onko sulla isot tulot? Häkämieshän täsdä on vaatimassa pienituloisten palkkoja entistä pienemmiksi.
Tuossa nähdään kokoomusta ajattelevien duunarien/köyhien ajatukset.
Kuvitellaan että kokoomus yms haluavat tehdä kaikista varakkaampia vaikka oikeasti he haluavat tehdä herroista rikkaampia ja muista köyhempiä.
Työnantajien mantra on jo yli 100 vuotta ollut sama, kun aletaan puhumaan palkkaneuvotteluista ja se kuuluu näin: "juuri nyt ei ole varaa palkankorotuksiin"
Olen liki kuusikymppinen ja seurannut aktiivisesti politiikkaa jo 70-luvun puolivälistä lähtien. Kertaakaan en ole kuullut työnantajaliittojen sanoneen, että "nyt on oikea hetki palkankorotuksille". Eli kyllähän se on työntekijäpuolen pakko tavalla tai toisella painaa päälle, että saa edes jotenkuten voita leivän päälle, koska työantaja ei vapaaehtoisesti anna latiakaan.