Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, olen raskaana ulkomaalaiselle miehelle!!

Vierailija
03.10.2014 |

Olen raskaana ulkomailla, ulkomaalaiselle miehelle. En usko että meistä on kunnon suhteeseen mutten halua jättää lasta ilman isääkään. Haluan muuttaa Suomeen vauvan kanssa mutta miehellä on täällä elämänsä. En ole vielä kertonut miehelle uutisia.. en tiedä mitä laki täällä sanoo yhteishuollosta tai suosiiko vaikka isää kasvattajana. voi ei

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän vaatimuksesta tehdään myös dna-testit.

Vierailija
22/34 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys suomessa niin ei hätää. EU:n mukaan oikeudenkäynti käydään yleensä siinä maassa missä lapsi viettää suurimman osan ajasta. Synnytys, passi ja oikeuden päätös, vasta sitten ulkomaille. Jos lasta ei saakkaan takaisin, on se toinen syyllistyny kaappaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi on joku Haaparannan ruottalainen, niin kyllä sieltä elarit pitäisi saada suht' helposti Suomen puolelle. Mikäli taas äijä on joku turkkilainen, niin unohda koko juttu ja kasvata lapsesi suomalaisen kulttuurin mukaan. Yksinhuoltajana kotimaassa tulet saamaan kiitettävät edut ja voit elää lapsesi kanssa normaalia elämää.

Vierailija
24/34 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia kirjoitti:

Minulla on tismalleen samanlainen tilanne kuin aloittajalla ! Olen siis raskaana ulkomailla ulkomaalaiselle miehelle. Ennen sinisilmaisena luulin etta lapsi kuuluu aidille ja eron tullessa tai muutenkin olisin vapaa matkustamaan Suomeen lapsen kanssa, mutta nyt ymmarsin etta saattaisin joutua jopa syytteeseen lapsikaappauksesta.  Nyt mietin siis keinoja turvata omaa asemaani ulkomailla ollessamme. Olisi kamalaa jos mies yhtakkia jattaisi minut tai tekisi jotain pahaa taalla, ja estaisi minua matkustelemasta lapseni kanssa Suomeen. Olisinko talloin aivan "ansassa" ulkomailla ?  Miehen kotimaa on myos EU-maa. Miten minun kannattaisi edeta ? En haluaisi asua ulkomailla, vaan Suomessa , mutta nyt olen oleskellut taalla miehen tyon ja koulun vuoksi. Haluan hoitaa synnytykset ja neuvolat Suomessa.  Mies tietaa varhaisesta raskaudestani. Ajattelin itsekseni, etta en Suomessa tunnusta lapsen isyytta, emmeka mene naimisiin, jolloin saan lapsen yksinhuoltajuuden ? Talloin edes laki suojaisi minua niin ettei mies voisi kotimaassaan paattaa etta lapsi jaa sinne.  Jos teilla on mitaan hyvia neuvoja tahan niin olisin erittain kiitollinen.  

Ellen ole ihan metsässä niin tämän vuoden alusta laki muuttui niin että äiti ei enää pysty estämään isyyden tutkimusta. Jos isä haluaa niin dna-testi tehdään. Tarkista kuitenkin asia.

Vierailija
25/34 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa nyt mikä maa! Siitä riippuu aika paljon.

Vierailija
26/34 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet islamilaisessa maassa tai miehesi on islaminuskoinen, älä kerro mitään vaan lähde heti Suomeen kun pystyt. Muutoin voit unohtaa lapsen, isällä on kaikki oikeudet ja sinulla ei mitään, olitte naimisissa tai ei.

Vierailija
27/34 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitikö antaa piparia ilman ehkäisyä, nih. Turha se on enää katua. Pidä vastedes jalat ristissä.

Ei ole enää väliä vai luuletko YH-mammalle löytyvän seksiseuraa, ennen kuin lapsi on teini ja voi mennä kaverilleen yökylään.

Vierailija
28/34 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai isä saa oikeuden lapsen tapaamiseen. Pidät vaan huolen, että saat oikeuden päätöksen suomesta.

29/34 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on neuvo kaikille teille naisille: Älkää n*ssiko kaikkien n**kereiden ja karvaranteiden kanssa joihin törmäätte.

Tai jos n*ssitte, älkää tulko takaisin suomeen kuormittamaan sosiaalipalvelujamme.

Mielenkiintoinen maailmakuva sinulla jos kaikki ulkomaalaiset ovat joko nee***eitä tai karvaranteita. Suosittelen nipistämään muutaman euron viikonloppusidukoista säästöön ja matkustamaan ulkomaille. Ota myös lapsesi mukaan katsomaan muuta maailmaa, ettei heistä työttömiksi tullessaan tule radikalisoituneita heittiöitä.

Ps. Tokmannilta ostettu lentolaukku kelpaa ihan hyvin ;)

Mutta eihän esim. norjalaiset ole ulkomaalaisia, hehän ovat pohjoismaalaisia! Ulkomaalainen = palstapersun mielessä aina ja ikuisesti ensinnäkin islaminuskoinen ja väriltään ruskea tai musta. 

30/34 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Moni suomalainen mies lähtee kävelemään, kun lapsi on pieni, eivätkä edes elareita maksa. Minun isäni mukaanlukien. 

Onko tässä avain miesvihaajien ymmärtämiseen?

En tiedä. En usko ainakaan. Minä en ole miesvihaaja. Olen feministi, mutta niin on esim. miehenikin. En ymmärrä enkä hyväksy sovinismia, mutta en myöskään tälläkin palstalla esiintyvää miesvihaakaan. Kaikki miehet eivät ole sikoja, niin kuin eivät kaikki naisetkaan. Mutta tämä nyt on todella OT.

Vierailija
31/34 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

provohan tää on. ulkomailla asuvien koneista ei löydy skandeja.

32/34 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

provohan tää on. ulkomailla asuvien koneista ei löydy skandeja.

Ei tietenkään kukaan ota Suomesta omaa kannettavaansa mukaan :D

Edit. omani matkasi ensin UK:nkin kautta USAan. Tämä ei toki ole sama kone, mutta kun kerran on vaihtoehto ostaa kone Suomesta/ulkomailta (kyllähän useimmat edes Suomeen matkustaa kyläilemään), niin kyllä minä skandit otin. Olen sen verran paljon yhteydessä Suomeen.

Vierailija
33/34 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Borgå ole ulkomailla. Siellä pätevät ihan Suomen lait. Tämä ap tosin vaikuttaa niin tyhmältä, että luoja lasta auttakoon.

Vierailija
34/34 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaaka nyt huomioon se että terveydenhuolto, neuvolat, synnytykset ja niistä tulevat kulut(!!!), äidin ja lapsen oikeudet ovat aivan erityistä suomessa. Näin hyvin ei asiat ole muissa maissa kun täällä, niissä eletään niiden maiden lakien/uskontojen sääntöjen mukaan joissa tilanne on todella heikompi kaikin puolin. Varsinkin naisten asema ja oikeudet !

Neuvoisin nyt näitä raskaaksi tulleita että astutte sieltä pilvilinnoista alas ja tulette Suomeen,synnytätte lapsenne täällä. Jos mahdollista niin ette kerro miehille lähtönne syytä kuin sitten vasta kun olette suomessa ja mahdollisesti vasta sitten kun lapsi on syntynyt että tulee suomen väestörekisteriin. Turvaatte siten sekä itsenne ja lapsenne hengen, terveyden ja turvallisuuden sekä toimeentulon.

Jos ette tunne miehiänne tarpeeksi ja heidän kulttuuriaan ja uskontoaan niin älkää sokeasti kuvitelko että saisitte jotain tasa-arvoista perhe-elämää kuten suomessa suomalaisen puolison kanssa. Jo synnytykseen kuoleminen tavallisempaa niissä maissa missä ei ole yhtä hyvää sairaanhoitoa kuin täällä.Mitä jos jotain menee vikaan, tarvitsette erikoissairaanhoitoa, saat komplikaatioita..tai jotain muuta? Kuka auttaa siellä jos miestä kiinnostaa vaan se kuinka saa lapsensa itselleen tai vietyä sukunsa kasvatettavaksi. Pakatkaa jo laukkunne ja tulkaa, please!!! terv. ulkomaalaisen puoliso

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi