Ihanaa! Perjantai! :) Mikä meininki?
Mitä kuuluu teidän perjantai-iltaan? Mitä syötte? Juotte? Kotona oleilua? Biletystä?
Kommentit (52)
Kamala flunssa päällä, ei voi muuta kuin tutista ja kärvistellä. Huomenna olisi ollut työpäivä, jouduin perumaan, koska olo on niin kamala. Ärsyttää,koska jokainen euro olisi tarpeen tässä taloustilanteessa.
Hyvä meininki! Yksin kotona, limskaa lasissa ja boxilta katson vanhaa Iholla-jaksoa. Ihme sarja mutta silti katson... Kohta tulee ystävä kylään hetkeksi ja yhdeksän jälkeen kotiutuu mies. Sitten varmaan leffa ja jotain iltapalaa siinä samalla. Aika perus perjantai :)
Ihanaa! Nyt hetki lepoa raskaan työviikon jälkeen, sitten leffaan! :)
Tässä odotetaan, että pizzat tulee ja sit kasilta alkaakin Vain elämää. Mun ohjelmat alkaa sen jälkeen, mutta voisin sen katsoa äiten seurana. Dataan kai siihen asti, kohta otan limsaa ja lenkitän koirat ja sensellaista :D t. 16v
Hyvä meininki. Lapsi synttäreillä, haen kohta kotiin. Sitten saunaan miehen kanssa. Vähän valkkaria ja telkkaria!
Tulin töistä kotiin, kävin suihkussa ja juon muutaman oluen. Kotona aion olla koko illan ja menen ajoissa nukkumaan. :)
Kaikki kotihommat tehty ja teinitytär lähti poikakaverin luo ja poikakin on menossa ulos.
Katson telkkaa, surffaan netissä, juon viiniä ja syön herkkuja ja laiskottelen ja nautin olostani kynttilöiden valossa.
Hyvää viikonloppua :)
Lapsen kanssa kotona kun ei isä tänäänkään tullut lasta hakemaan, omapa on menetyksensä.
Olen onnellinen <3
Odotan kärsmättömänä Vain Elämää jakson alkamista. Odotellessa pesen pyykkiä, syön karkkia ja palstailen. Aamulla kuudeksi töihin meno.
Ihanaa tosiaan. ^^ Nyt on kyllä pää kipeä, mutta kai se siitä. Vielä muutamat hinnoittelut, aamulla kirppikselle rojuja kauppaamaan. Vielä jos ehdin tänään, ajattelin katsoa jonkun leffan ja sitten aikaisin nukkumaan. Mitäs ap itse tekee? :)
Lapsi kaverinsa mökillä. Itse nautin kotona leffasta ja ruoasta. Kynttilät sytytetty ja koko kämppä siivottu ja tiptop
Netissä hortoilua, ajoittaista telkkarin seurailua, ruuan kypsymisen odottelua. Normipäivän normi-ilta.
ukkisetä
Juon tuossa ostamani 8 olutta ja sitten lähden ystävien kanssa bailaamaan..
Istun rekankopissa ja selaan av palstaa, hotellille syömään , pari kaljaa , vain elämää ja hotellin baariin tarkastelemaan paikallista tarjontaa.
Huomenna töihin sahalle ja sitten taas 6h rekalla kotiin.
Tosiaaaaan ihana perjantai! Mies ja lapsi kävivät kauppa-asiat, ostivat lapselle talvivaatteet ja kengät sekä viikinlopuksi ruuat/juomat. Mies imuroi juuri ja minä katson lapsen kanssa Kaapoa. Illalla saunan jälkeen metsästäjänleipiä miehen keräämistä sienistä sekä olutta ja valkkaria.
Ja kohta on taas maanantai:/
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 18:19"]
Mitä kuuluu teidän perjantai-iltaan? Mitä syötte? Juotte? Kotona oleilua? Biletystä?
[/quote]
Olen kotona. Syön eilen tarjouslihoista tekemääni karjalanpaistia ja juon maitoa sekä vettä. Lopun aikaa lojun netissä lueskelemassa mm tämän kaltaisia tyhjänpäiväisiä kyselyjä jopa niihin vastaillen.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 18:22"]Oon pikkusiskon luona ja masennun koska oloni tuntuu rumalta ja muutenkin kamalalta. Lähden kotiin heti kun jaksan juomaan viiniä, itkemään ja mättämään suklaata naamaani...
[/quote]
Ota myös jotain suolaista :) Mikset voisi jäädä pikkusiskosi luo tekemään samaa? Viettäisitte tyttöjen iltaa?
Mies lähti lasten kanssa kauppareissulle. Mä nautin hiljaisesta talosta nettisurffaille ja käsityötä tehden. Odotan, että Vain Elämää alkaa. Iltapalaksi toivon mieheni tuovan mulle täytetyn kana- cecar- patongin. Illemmalla miehen kainalossa valkkaria ja karkkia samalla kun katotaan joku leffa. Oliskohan liikaa toivoa vielä seksiäkin? Ihanaa perjantai- iltaa itsekullekin!
Oon pikkusiskon luona ja masennun koska oloni tuntuu rumalta ja muutenkin kamalalta. Lähden kotiin heti kun jaksan juomaan viiniä, itkemään ja mättämään suklaata naamaani...