Saatko Sinä tutkia miehesi puhelinta?
Vai onko ehdottomasti kielletty? Mitä tulee mieleen, jos puhelimeen ei saa koskea?
Kommentit (14)
Saan. Monesti katsellaan toistemme puhelimia, että mitä appseja sillä on tms. Ei ole puhelimet meillä mitään salaisia päiväkirjoja.
En ymmärrä, miksi edes haluaisin tutkia mieheni puhelinta tai hän minun...
En tiedä. Ei ole tullut mieleenkään tutkia, joten en ole kysynyt.
Miksi minä haluaisin tutkia miehen puhelinta? Mitä minun pitäisi sietä katsoa?
Kyllä saan, mutta en tee sitä. Käskee välillä käymään hänen sähköpostissakin. Itselläni ei ole mitään salattavaa, mutta en halua mieheni tutkivan mun puhelinta. Se on henkilökohtainen.
Eipä tule mieleen yhtäkään syytä, miksi haluaisin tutkia miehen puhelinta. Tai sähköpostia, tietokonetta tai muutakaan yksityistä.
Saan "tutkia". Ei siellä kyllä mitään kovin tutkittavaa ole mutta joskus jos miehen kännykkä sattuu olemaan lähellä ja pitäisi vaikka etsiä netistä jotain niin silloin sitä tulee yleensä käytettyä.
psyko-stalkkaaja-lehmät, jotka ei edes ansaitse miestä, ropeltaa toisten luureja, tutkii postit ja etsii hiuksia lakanoista. normaali ihminen ei niin tee.
Sujuvasti käytetään toistemme puhelimia. Tutkimisesta en tiedä, ei ole mitään aihetta.
En ole ikinä tutkinut, enkä ajatellut koskaan sitä tehdäkään. En kyllä varmasti saisikaan.
Ei ole mitään tarvetta tutkia, mutta saan kyllä käyttää vapaasti mieheni luuria. Jos mies ei ole paikalla, on vaikka pihalla, ja puhelin on sisällä, vastaan siihen sen soidessa. Jos en saisi koskea mieheni puhelimeen, tulisi tietysti tunne, että hänellä on jotain salattavaa.
Meillä on käyttöoikeus kumpaisenkin puhelimeen.
Vaimo ei saa tutkia puhelintani. Firman politiikka, suojakoodit pitää olla käytössä, eikä puhelinta saa antaa kenenkään toisen käyttöön hetkeksikään.