Mitä mieltä isästä joka sanoo pikkupojille:
3-4-vuotiaille:"Ei teillä pojilla ole tämmösiä tyttöjen leluja!" Kyse oli jostain pehmolelusta.
Pojat olivat ihan ihmeissään ja sanoivat että onpas.
Meinasin itsekin ärähtää että kyllä minunkin tytölläni on "poikien" leluja.
Kommentit (14)
En ole isästä mitään mieltä. Susta olen sitä mieltä että hanki elämä!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:38"]En ole isästä mitään mieltä. Susta olen sitä mieltä että hanki elämä!
[/quote]
:D Olitkohan samassa tilassa kanssani? Kenties kyseisen herran vaimo?
Ihmettelin kyllä tosissani, kun tuota ukko hoki monta kertaa ja nauroi räkäisesti.
Voi hurja, on ap:lla ollu rankka päivä! Otan osaa.
Mielestäni oikea Mies, ei mikään kiveksetön marjanpoimija. Näitä tarvittaisiin Suomeen enemmän.
Muodostaako ap useinkin ihmisestä mielipiteen yhden lausahduksen perusteella?
Samaa mieltä kuin "miehestä" joka totesi 4-vuotiaalle pojalleni että "miehet ei itke!"
Kamalaa! Nyt terapiaan kaikki, jotka kuulivat tuon! Olen järkyttynyt.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:51"]Muodostaako ap useinkin ihmisestä mielipiteen yhden lausahduksen perusteella?
[/quote]
en mutta aika paljon se kertoo ajatusmaailmasta.
lisäksi puhui vielä ällöttävänmin, mutta neutralisoin vähän
Minusta hieno juttu, että isä tiesi päiväkodissa, että se pehmo ei ole heidän lastensa pehmolelu, vaikka joku sitä näköjään yritti heille tyrkyttää. Ei ole meilläkään pojilla mitään pinkkejä tyttöpehmoja.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:59"]Minusta hieno juttu, että isä tiesi päiväkodissa, että se pehmo ei ole heidän lastensa pehmolelu, vaikka joku sitä näköjään yritti heille tyrkyttää. Ei ole meilläkään pojilla mitään pinkkejä tyttöpehmoja.
[/quote]
kyseessä oli tytön isä
Taitaa olla viikonloppuisä ja aika pihalla poikien asioista. "Yllättävä" että on pistetty kiertoon.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:59"]
Minusta hieno juttu, että isä tiesi päiväkodissa, että se pehmo ei ole heidän lastensa pehmolelu, vaikka joku sitä näköjään yritti heille tyrkyttää. Ei ole meilläkään pojilla mitään pinkkejä tyttöpehmoja.
[/quote]
Oikein, muutenkin puskee liikaa homppeleita tähän maailmaan. Ei kannata alkaa erikseen kasvattamaan.
Ette tajunnut.tE Isä puhui VIERAILLE pojille oman tyttärensä lelusta. T.ap
Olen sitä mieltä isästä, että on kusipää.