rehellisesti alapäästä..
onko todella niin, että me naiset ajelemme kaikki karvat pois alapäästä suurin osa? Sanokaa nyt rehellisesti kuinka on? Iälläkin voi olla vaikutusta ja elämäntilanteella.. Nuorilla se taitaa olla yleisempää ja 35v. ylöspäin harvinaista. Onhan se hirvee homma arjen keskellä olla päivittäin sheivaamassa koko alakertaa? Minusta tuntuu, että suurin osa siistii vain pikkasen edestä, mutta jättää varsinaiset alaosan karvat paikoilleen..Onkohan niin?
Kommentit (70)
Miksi sitä ajelemaan, kun ei sitä kukaan muu koskaan näe kuin minä itse.
Mä olen sheivannut reilu parikymppisestä kerran viikossa kaikki pois. Nyt kohta 40 v. musta on tullut laiska ja sheivaan n. kerran kuussa. Nyt tosin useammin, koska olen alkanut liikkumaan kunnolla ja karvat kutittavat, pistelevät ja ärsyttävät ihoa.
Persekarvat ja häppärikarvat pidän poissa. Häpykummulla saa olla, reunat vaan siistin ettei pursua pikkareiden lomasta. :) N24
Ajelen, koska itseäni ällöttää karvat, muuallakin kuin alapäässä.
Vituttaa kyllä mieheni asenne, hänestä sheivaamaton alapää on kamala, mutta itse hän ei suostu sheivaamaan karvojaan vaikka olen pyytänyt monta kertaa (ovat todella pitkät).
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 18:54"]
Ajelen, koska itseäni ällöttää karvat, muuallakin kuin alapäässä.
Vituttaa kyllä mieheni asenne, hänestä sheivaamaton alapää on kamala, mutta itse hän ei suostu sheivaamaan karvojaan vaikka olen pyytänyt monta kertaa (ovat todella pitkät).
[/quote]
En olis tollasen miehen kanssa
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:56"]
Jos ajelette pillunne niin ajakaa sitten se persvako myös. Melko kalsea efekti kun paljaan vitun jälkeen alkaa karvainen perse.
[/quote]
Karvat naisen perseessä on mukavia. Niitä voi nyppiä itselle matkamuistoksi. Ihan huulilla vetämälläkin voi irrota muutama karva.
Olen parikymppinen nainen ja olen yli kuuden vuoden ajan ajanut KAIKEN pois. Eikä sitä tarvitse ihan joka päivä sheivata :D 2-3 kertaa viikossa riittää, eikä siinä mikään hirmupitkä aika mene. Kunnon tekosyy tuo aika...
no mun mielestä se kahden päivän sänki on kyllä kaikkea muuta kuin viehättävä mutta kukin tavallaan
En ole ikinä sheivannut enkä sheivaa, olen 46 v . En pidä myöskään jos mies sheivaa itseään.
Sokeroin alhaalta kaikki pois. Eteen jätän vähän näkösuojaa kun häpyhuulet roikkuu rumasti, muuten vetäisin senkin pois. Pysyy ihan sileenä monta viikkoa. Hajakarvat nypin pinsetein. Ja ihan omaksi ilokseni, eipä ole kukaan mies päässyt täällä käymään.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:50"]Mutta onhan se karvoitus kauniimpi kun ihottumainen tai tulehtunut rupinen nahka.
[/quote]
Ööh, miksi sen pitäisi olla tulehtunut ja rupinen? Minusta parhain vaihtoehto on karvaton ja siisti ilman mitään rupia ja näppylöitä.
Olen 25-vuotias parisuhteessa elävä, lapseton nainen ja epiloin alapääni kokonaan paljaaksi. Sheivausta alapään ihoni ei kestä. Epiloin ihan vaan seksielämäni takia ja jos en vaikka nää poikaystävää pariin viikkoon, niin en epiloi. Nautin suuseksistä huomattavasti enemmän, kun ei tarvitsi miettiä, tukehtuuko mies häpykarvoihini. :) poikaystäväni ei ole vaatinut posliinka, mutta ei ole siitä valittanutkaan. Varmaan jokainen ihminen lipoo mieluummin sitä sileää ja karvatonta alapäätä, ihan miehet kuin naisetkin.
mukavaa jos kaikki ei ole karvan peitossa,niin onpahan jotain katseltavaakin,ei siinä kaiken peittävässä nurmikossa ole mitään erikoista katseltavaa
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:41"]Enpä ole mies. Ihan tavallinen naisimmeinen ja äiti.. t. ap
[/quote]
Tavallista naisihmistä ei kiinnosta toisten naisten alapäät.
Nypin sen verran että kolmiosta tulee enempi suorakaiteen muotoinen. Bikinitrimmerillä lyhennän sitten loput. Ei tarvitse usein tehdä, ei tule näppylöitä ja olo on freesi. Miestä minulla ei edes ole eli ihan omasta tottumuksesta trimmailen.
ajelen poslariks nykyisin aina ja tykkään, tulee sexy olo. ajelut aloitin, kun nykyinen mies sitä pyysi, hän on muslimi ja heidän kultturissaan naiset ajelee aina pimpsukan.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:04"]
onko todella niin, että me naiset ajelemme kaikki karvat pois alapäästä suurin osa? Sanokaa nyt rehellisesti kuinka on? Iälläkin voi olla vaikutusta ja elämäntilanteella.. Nuorilla se taitaa olla yleisempää ja 35v. ylöspäin harvinaista. Onhan se hirvee homma arjen keskellä olla päivittäin sheivaamassa koko alakertaa? Minusta tuntuu, että suurin osa siistii vain pikkasen edestä, mutta jättää varsinaiset alaosan karvat paikoilleen..Onkohan niin?
[/quote]
Kirjoitusvirheistä päätellen peräkammarin keski-ikäinen mies odottaa kiimassa vastauksia? Mitä jos laitat verkkarihousut takaisin jalkaan.
Ajelisin muuten mutta tulee armoton kutina. Onko se kutina ihan normaalia? Onko kutinaan helpotusta?
Kyllä vaan olen ihan perusnainen ja tietysti voi sheivaamisasia kiinnostaa... Ei alapäät vaan miten keskimäärin naiset sheivaa tai ei sheivaa. Ihan vaan uteliaisuuttani kyselin... :) T. ap
sheivauksen kannalla ehdottomasti ellei sillä ole suuria haittavaikutuksia itselle niin mikäs siinä parturoikaa pois vaan
Mä sheivaan pari kertaa vuodessa kaiken pois, muuten saa rehoittaa.