rehellisesti alapäästä..
onko todella niin, että me naiset ajelemme kaikki karvat pois alapäästä suurin osa? Sanokaa nyt rehellisesti kuinka on? Iälläkin voi olla vaikutusta ja elämäntilanteella.. Nuorilla se taitaa olla yleisempää ja 35v. ylöspäin harvinaista. Onhan se hirvee homma arjen keskellä olla päivittäin sheivaamassa koko alakertaa? Minusta tuntuu, että suurin osa siistii vain pikkasen edestä, mutta jättää varsinaiset alaosan karvat paikoilleen..Onkohan niin?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:32"] Niin kumpi parempi, karvaton mutta punapilkullinen ja kirjava alapääniho vai terve mutta karvainen? [/quote] Mulle riitti nää jutut kun kerran kuntosalin pukkarissa näin naisella sängen siellä. Ei kiitos, en halua itelle tollasta lookkia. Ja oma iho erittäin herkkä, että näyttää sairaalta ne pilkut ja muut. [/quote] Miten lähellä pitää olla että näkee toisen pillun sängen?????
[/quote]
Kaks metriä tais olla? En osaa tarkalleen sanoa, tästä on aikaa. Mutta ei tosiaan olla ihan huomaamaton sänki kyseessä...
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:32"] Niin kumpi parempi, karvaton mutta punapilkullinen ja kirjava alapääniho vai terve mutta karvainen? [/quote] Mulle riitti nää jutut kun kerran kuntosalin pukkarissa näin naisella sängen siellä. Ei kiitos, en halua itelle tollasta lookkia. Ja oma iho erittäin herkkä, että näyttää sairaalta ne pilkut ja muut. [/quote] Miten lähellä pitää olla että näkee toisen pillun sängen?????
[/quote]
Kaks metriä tais olla? En osaa tarkalleen sanoa, tästä on aikaa. Mutta ei tosiaan olla ihan huomaamaton sänki kyseessä...
[/quote]
siis etäisyys siihen naiseen
Kolmion kannalla. Mun miehille ei koskaan oo ollut väliä, tosin tykkään vähän luolamies tyylisistä. Jos mies vaatisi poslaria sais etsii muualta.
Mutta onhan se karvoitus kauniimpi kun ihottumainen tai tulehtunut rupinen nahka.
Jos ajelette pillunne niin ajakaa sitten se persvako myös. Melko kalsea efekti kun paljaan vitun jälkeen alkaa karvainen perse.
Ajelen bikinirajat ja huulilta, sekä siistin pidemmät karvat kauttaaltaan. Koskaan ei mies ole valittanut ja aina SE on löytänyt oikeaan "osoiteeseen" tuherostani huolimatta;))
En ole koskaan ollut posliini, eivätkä ole ne kaverini, joiden kanssa olen saunonut.
-nainen 30 v
Karvojen ajelu hävyn alueelta kuuluu mielestäni samaan sarjaan kuin täällä oleva keskustelu "sisempien häpyhuulten pienennysleikkaus".
Onko siis todella niin, että monet naiset kuvittelevat ns. lapsenpillun olevan seksikkäämpi?
Minusta se viittaa jollain lailla pedofiliaan.
Ajan kaikki pois.
Näissä av.n keskusteluissa hirmu moni sanoo ajavansa kaiken. Yleensä aina enemmistö. y
uimahalleissa kuitenkin minä olen ainoa, joka on ajellut.
Siistin reunat. En tajua kenellä on aikaa pitää koko ajan posliinia. Ehkä jos tapaa sen poikaystävän kerran viikossa, mutta mun pitäisi sitten olla karvaton 24/7. Ja miten ihmeessä pyllyvaosta saa ajeltua telomatta itseään? hullun hommaa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 18:03"]
Siistin reunat. En tajua kenellä on aikaa pitää koko ajan posliinia. Ehkä jos tapaa sen poikaystävän kerran viikossa, mutta mun pitäisi sitten olla karvaton 24/7. Ja miten ihmeessä pyllyvaosta saa ajeltua telomatta itseään? hullun hommaa.
[/quote]
Sama periaate kuin "pilluvaossa". Ja yhtä hullun hommaa kummankin vaon ajelu.
Jos kadulta poimittais satunnaisotannalla tohon sata naista siis eri ikäsiä mut täysikäisiä, ni varmaan kymmenellä olis siistitty alapää ja niistäkin vain ehkä yhdellä posliini..siis niistä kymmenestä.
Ap on mies. Ton kömpelön kirjoitustyylin tunnistaa. Pistä se pippeli takaisin housuihisi.
Olen yli 30v ja en ole koskaan alapäätäni sheivannut. Ihan karvallinen on saanut olla aina ja tulee aina olemaan.