Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa hullua. Pitkistä sairaslomista.

Vierailija
02.11.2014 |

Tää on ihan hullua. Jos saat saikkua masennuksen(lue työuupumuksen) takia 3 viikkoa, niin olet kyttäyksen alaisena. Jos saat saikkua tenniskyynärpään takia 3 viikkoa, et joudu kyttäyksen alle. Molemmat työperäisiä.
Näin meillä toimitaan. Masennuksen takia saikulla ollut on lintsari mutta tenniskyynärpään takia ei ole.
Kun alkaa uupumaan kannattaa valittaa fyysistä kipua/vaivaa ei sitä oikeeta vaivaa.
Hullua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinhän se VALITETTAVASTI on vaikka se masennus on todellakin vaarallisempi tauti. juu en tiedä joudutko lintsariksi mutta ketään ei kiinnosta. jos fyysinen vaiva kaikki tukevat ja ottavat osaa esim syöpä. se on sairasta!

Vierailija
2/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on kyllä aika kokonaisvaltainen sairaus. Vaikka olisi hirveässä työpaikassa, niin en usko että se on ainoa tai edes suurin syy ihmisen masentumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka saa kolmen viikon sairausloman tenniskyynärpäästä?!

Vierailija
4/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 14:55"]Kuka saa kolmen viikon sairausloman tenniskyynärpäästä?!
[/quote]
Esim. minä, kylläkin viikon jaksoissa. Työkaveri oli 5 viikkoa pois.
Ap

Vierailija
5/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin uupumuksen takia saikulla viime vuosituhannella. Kesti juuri tuon kolme viikkoa. Jotkut eivät ole vieläkään päässeet asian yli vaan kuulen tästä edelleen. ETTET VAAN TAAS VÄSYISI?

Vierailija
6/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No masennus ja uupumus tutkitusti uusivat helposti. Eikö ole HYVÄ, että uusimista varotaan?

Vierailija
7/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen virheeni oppinut ja tämä ei kuulu kellekään muulle. Miettikää nyt oikeasti, kohta 20 vuotta.

Vierailija
8/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon ollu 8vkoa. Vielä viikko. En tunne yhtään huonoa mieltä tästä!! Ei hävetä viedä lapsia hoitoon ja levätä itse päivää kotona. Eikä hävetä liikkua ja tehä muutakin.. Ihan oikeesti, eikai sitä tarvi hävetä!?!?

Vierailija
9/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä työuupumuksesta ei saa palkallista sairauslomaa, jos taas kännissä teloo vaikka nilkkansa, niin työantaja maksaa palkkaa koko ajalta. 

Vierailija
10/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:45"]Ja siitä työuupumuksesta ei saa palkallista sairauslomaa, jos taas kännissä teloo vaikka nilkkansa, niin työantaja maksaa palkkaa koko ajalta. 
[/quote]

Lisäksi kukaan ei muista sitä nilkan hajoittamista joskus 2030-luvulla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi