Tinderissä alkaa näkyä virolaisia naisia kun lähdin mökille etelärannikolle
Huomaa kyllä että virolaiset on tasokkaampia. Mistäköhän se johtuu?
Kommentit (16)
Virolaisilta siittäjiltä saa paremmat geenit jälkikasvulleen.
Itäeuroopan maissa ja Venäjällä naiset panostaa yleensä enemmän ulkonäköön. Kyllä miehenä täytyy sanoa että kun kadulla kävelee näiss maissa niin vastaan tulee kyllä näyttävämpiä naisia kuin Suomessa tai länsieuroopassa.
M36
Meidän huudeilla jäi taas kiinni virolaiset varkaat.
Niin? Ota virolainen nainen.
Mä en ymmärrä näitä juttuja. Miksi tulette tänne näitä kertomaan?
Tasoa tinderissä? Se onkin uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Itäeuroopan maissa ja Venäjällä naiset panostaa yleensä enemmän ulkonäköön. Kyllä miehenä täytyy sanoa että kun kadulla kävelee näiss maissa niin vastaan tulee kyllä näyttävämpiä naisia kuin Suomessa tai länsieuroopassa.
M36
Pysy sitten niissä maissa ja hae nainen siletä. Turhaan sinä palstalla siitä kitiset.
Eiks sulla ol rahaa ostaa gold-jäsenyyttä sitten vai? Kyllä sä virolaisia naisia saat sitä kautta näkyville vaikka asuisit Kemissä. Ja jos on niin pa. ettei edes Tinderin goldiin ole rahaa, niin en mä sulle kovin ruusuista tulevaisuutta deittimarkkinoilla näe ja etenkään niiden virolaisten naisten keskuudessa.
Sori että sanoin suoraan. Anteeks siitä.
Vierailija kirjoitti:
M36
Siinä toinen. Mene sinne niin saat naisen jonka haluat.
Vierailija kirjoitti:
M36
Riippuu naisesta, sori.
Virolaiset naiset pitävät itsestään paremmin huolta eli eivät syö itseään lihavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että naisille tulisi paha mieli. Kaipa se on jotain kostonhalua, kun ei ole kelvannut naisille.
Vierailija kirjoitti:
Jotta pääsevät jälleen kerran haukkumaan suomalaisia naisia. Mitään muuta tarkoitusta näillä janttereilla ei näillä avauksillaan ole.
On se mukavaa kun on parisuhde miehen kanssa. Ei ole yksin. 🙂
Miten te ette osaa toimia Tinderissä? Jos havaitset itsellesi mielenkiintoisia naisia, niin osanet varmasti ilman kenenkään "lupaa" mätsäillä..