Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset miehet tarjoaa baarissa naisille ja miksi ihmeessä?

Vierailija
30.08.2021 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä tulee tarjottua vaikka naapurin koiralle

Vierailija
2/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Jos tulot on isommat kuin menot. Tarjosin usein kun palkka oli hyvä, ja menot pienet. Nyt tulot on pienet, eikä muutenkaan ole kivaa. Täytyy valikoida kenelle tarjoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä heruu helpommin.

Vierailija
4/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset miehet joilta puuttuu taito vampata.

Vierailija
5/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä, joiden ajatusmaailmaan kuuluu: "Ainoastaan tarjoamalla voi saada"

Vierailija
6/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehet.

Vierailija
7/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos on pitkään juteltu, vaikkapa vain aivan baaritiskillä, ja näen ja koen, että tämä nainen on fiksu, kiinnostava ja haluan jatkaa keskustelua hänen kanssaan, tarjoan drinkin.

Silloin myös siirryn hänen kanssan pois baaritiskiltä, johonkin pieneen pöytään sivummalle juttelemaan enemmän.

Usein nainen ei ota toiseksi drinkiksi mitään alkoholipitoista.  Hän voi ottaa tuoremehun, alkoholitonta valkoviiniä 12 cl.

Ja ainakaan mulla ei oo koskaan mennyt päin seiniä yksikään tapaus, jolle olen drinkin tarjonnut.

Ollaan usein keskusteltu pitkään ravintolassa ainakin parisen tuntia.

Itse ehdi siinä välissä juoda pari kolme laadukasta tsekkiläistä tai suomalaisten pienpanimoiden olutta, max .4.7 %.

Upeaa on huomata, että Suomessa on edelleen tosi fiksuja ja monipuolisesti asioista kiinnostuneita naisia.

Olen varattu mies ja toimin päällikkö hommissa suuressa yrityksessä, joudun matkustelemaan laajasti ympäri Suomen, koska meillä on toimipisteitä useissa paikoissa.

Mitkään pika- tilapäis suhteet ja pettämiset eivät minua kiinnosta.  

Mutta mukava keskustelukumppani tyylikkään naisen kanssa on tosi mukava tapa tappaa yksi yksinäinen hotelli-ilta, matkoilla.

Vierailija
8/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoamalla saa yöseuraa helpommin.

Vierailija
9/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim minä pyysin että mies olisi hakenut minut ensitreffeille autollaan, kun olimme menossa hänen kotikaupunkiinsa ravintolaan. Matkaa n. 20 km/ suunta. Ei voinut hakea. No, minulle ”tuli este”. Eikö ole rahaa bensaan? Enkö ole bensarahan tai ajan arvoinen. Eipä taidaaista löytää KOSKAAN (sanoin näin myös hänelle). Mokoma kitupiikki.

Vierailija
10/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmiehet.

Teoriassa ehkä. Mutta käytännössä noita tarjoiluja saa vain joiltakin sovinistiöyhöttäjiltä.

Vierailija
11/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmiehet.

Tämä on muuten totta.

Itse olen useita vuosia ollut sinkku, parikymmentä sitten tapahtuneen eron jälkeen.

Kun joskus harvoin menen treffeille, mies kysyy minulta etukäteen: haluatko että mennään syömään, vai riittääkö kahvila.  Vai olisiko sinulla muita toivomuksia, missä voisimmen tavata.

Yleensä valitsen kahvilan.

Kun mennään kahvilaan ja tiskille yhdessä, mies kysyy ensimmäiseksi, mitä sinä haluat ottaa?

Mies kulkee edellä ja minä taaempana.   Otan yleenäs ison kahvin ja juuri sellaisen leivoksen joista pidän.

Laitamme ne tarjottimelle, mies ottaa yleensä aina jonkin suolaisen tarjottavan.

Mies menee kassalle jonossa ensimmäisenä.  Ja hän maksaa koko tilauksen.

Tälläistä sanoisin herrasmieheksi.  Mutta tottahan tuo herrasmies on tutustunut minut jo melkoisesti, ennen tapaamistamme. 

Olemme jutelleen sähköpostissa ja sittemmein puhelimessa.  Joten hänellä varmasti jo selkeä käsitys siitä, millaista naista hän on menossa tapaamaan.

Vierailija
12/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, usein tulee sellainen vaikutelma, että tarjoava mies olettaa saavansa vastapalvelukseksi sitä tiettyä. Suuttuu, jos otat juoman muttet anna.

Ehkä pahimpia kokemuksia on sellaiset, että yllättäen tarjoilija kantaa pöytään eteeni juoman ja sanoo, että: ”Herra tuolla haluaa tarjota tämän.” Mitä hittoa siinä voi tehdä??? Jossakin ryysiksessä joku noista ihmisistä haluaa tarjota minulle viinaa... En edes tykkää tiukasta viinasta. Jäi juomatta, ettei tarjoava mystinen kaveri tule toiveikkaana tivaamaan, eikö irtoaisi muutakin.

Vierailija
13/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä tulee tarjottua vaikka naapurin koiralle

Erään entisen naapurin 100 kiloinen Nöffe tykkäsi maanisesti Guinessistä, mikä tuli vahingossa todettua kun joku kaatoi omansa vahingossa sen eteen. Maanisuus todettiin oikeestaan vasta seuraavalla reissulla, kun Guiness ilmestyi pöytään, ilmestyi Nöffekin. Ei juotu Guinessiä enää siinä porukassa. Ihme juttu kyllä, mikään muu, esim. Murphy's, ei kiinnostanut pätkääkään.

Vierailija
14/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrasmiehet.

Tämä on muuten totta.

Itse olen useita vuosia ollut sinkku, parikymmentä sitten tapahtuneen eron jälkeen.

Kun joskus harvoin menen treffeille, mies kysyy minulta etukäteen: haluatko että mennään syömään, vai riittääkö kahvila.  Vai olisiko sinulla muita toivomuksia, missä voisimmen tavata.

Yleensä valitsen kahvilan.

Kun mennään kahvilaan ja tiskille yhdessä, mies kysyy ensimmäiseksi, mitä sinä haluat ottaa?

Mies kulkee edellä ja minä taaempana.   Otan yleenäs ison kahvin ja juuri sellaisen leivoksen joista pidän.

Laitamme ne tarjottimelle, mies ottaa yleensä aina jonkin suolaisen tarjottavan.

Mies menee kassalle jonossa ensimmäisenä.  Ja hän maksaa koko tilauksen.

Tälläistä sanoisin herrasmieheksi.  Mutta tottahan tuo herrasmies on tutustunut minut jo melkoisesti, ennen tapaamistamme. 

Olemme jutelleen sähköpostissa ja sittemmein puhelimessa.  Joten hänellä varmasti jo selkeä käsitys siitä, millaista naista hän on menossa tapaamaan.

Hassu juttu, että kommentit 7 ja 11 on selvästi kirjoittanut sama ihminen.

Vierailija
15/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus, 6, 7 ja 11 saman henkilön, melko jäykän oloisen persoonan kynästä. Pihikin vielä?

Vierailija
16/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus, 6, 7 ja 11 saman henkilön, melko jäykän oloisen persoonan kynästä. Pihikin vielä?

Snadisti autistinen mut huvinsa kullakin

Vierailija
17/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta vain 5% miehistä pystyy siihen. Loput sitten joutuvat maksamaan jotta saisivat naisen.

Vierailija
18/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on yksi ihminen joka elää omia unelmiaan kirjoittamalla täyttä fiktiota Vauva-palstalle klo.22.26

Vierailija
19/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta vain 5% miehistä pystyy siihen. Loput sitten joutuvat maksamaan jotta saisivat naisen.

Se on oma vika jos ei pysty.

Vierailija
20/33 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään entisen naapurin 100 kiloinen Nöffe tykkäsi maanisesti Guinessistä

Mummolan lähellä oli joskus sikala, ne veti ihan mitä vaan alkoholipitoista :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi