Mieskaveri maksoi ravintolassa laskuni
Oli kiva lounastapaaminen. Minun oli tarkoitus maksaa oma ateriani, mutta mies ennätti maksamaan laskun puolestani, eikä huolinut enää jälkeenpäin rahojani. Jäi jotenkin kaivelemaan. Aivan kuin tarjoilijakin olisi suhtautunut asiaan jotenkin kummallisesti. Maksavatko naiset nykyisin aina omat ruokansa ravintolassa?
Kommentit (26)
Mikä teitä Suomessa asuvia oikein vaivaa? Mies maksoi laskun, miksi sen pitäisi vaivata. Täällä päin olisi ihan normaalia ennen kaikkea, jos mies on kutsunut sille lounaalle. Ja usein muutenkin.
t. ulkosuomalainen
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:36"]
Odotahan vaan, kohta se miesvihaa ja lompakkoa huuteleva haukkuu sinut maan rakoon.
[/quote]
Mitä tarkemmin ottaen tarkoitat? Mistä hän minua haukkuisi?
[/quote]
Hänen mukaan olet toisen lompakolla loisija (aivan sama yrititkö maksaa vai et) ja sun pitäis korvauksena vähintään tarjota pildeä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:40"]
Mikä teitä Suomessa asuvia oikein vaivaa? Mies maksoi laskun, miksi sen pitäisi vaivata. Täällä päin olisi ihan normaalia ennen kaikkea, jos mies on kutsunut sille lounaalle. Ja usein muutenkin.
t. ulkosuomalainen
[/quote]
Olin tosiaan lounaalla tämän miehen kutsumana. Kiitos tästä viestistä!
Miehen lompakolla taas loisittu. On niin tasa-arvoa taas. Maksakaa luuskat omat ruokanne.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:54"]
Miehen lompakolla taas loisittu. On niin tasa-arvoa taas. Maksakaa luuskat omat ruokanne.
[/quote]
Jokainen saa käyttää rahansa miten haluaa ja tässä tapauksessa mies itse halusi maksaa ap :n puolesta. En pitäisi sitä minään loisimisena.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:36"]
Odotahan vaan, kohta se miesvihaa ja lompakkoa huuteleva haukkuu sinut maan rakoon.
[/quote]
Mitä tarkemmin ottaen tarkoitat? Mistä hän minua haukkuisi?