Näitkö tänään ihastuksesi?
Kommentit (23)
En nähnyt. Odotan tinderviestiä rakkaalta
Minä en ihastu. Mutta olen tulisesti rakastunut tuohon respan tyyppiin jonka näin äsken!
En, yhtä työkaveri-ihastusta näin viimeksi viime keskiviikkona. Toista työkaveri-ihastusta varmaan vuosi sitten (on nyt ns. vaihdossa muualla mutta toivon että tulee meille vielä takaisin). Kolmannen ihastuksen kanssa olen kirjoitteluasteella ja hänen kanssaan viestiteltiin viimeksi viikonloppuna mutta emme ole nähneet yli vuoteen.
Kukaan jaksaa kannata jostain ihastuksista. Onneksi en ihastu enää keneenkään.
Joo. Kohta en nää pitkään aikaan, koska lomat. No toisaalta ihan hyvä, loppuu taas haikailu hetkeksi.
Näin, ja laitoin sen käytön jälkeen takaisin yö-pöydän laatikkoon.
Ihan vilaukselta, hän oli parvekkeellaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä näit?
Sängyssä kontillaan jäykän munan edessä!
M57
En vakkaria nähnyt, mutta näin uusia ihastuttavia kohteita. Mä en saa mielestäni niitä kaikkia rintoja
Vierailija kirjoitti:
Näin ja nain 😁
Sama täällä ja heti aamusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näit?
Sängyssä kontillaan jäykän munan edessä!
M57
Läiskitkö sitä polvitaipeisiin pitkillä vitjamunillasi?
Tavallaan kyllä.
Erosin yhteisen päätöksen jälkeen pari viikkoa sitten, ja olen ollut siitä asti aika alla päin. Tänään kaupassa käveli vastaan uskomattoman kaunis aikuinen, nainen lenkkivaatteissa. Vaihdettiin pitkät katseet jo ovella, ja tuon jälkeen parikymmentä minuuttia kuljettiin lähes yhtä matkaa hyllyjen väleissä. Hymyilevät katseet olivat niin merkitseviä, että ihastuin hetkessä!
En mitenkään uskonut näin käyvän, ja nyt harmittaa vietävästi, kun en sen suuremmin kehdannut mennä juttelemaan.
Täytynee varmaan lähiviikkoina ladata Tinderi, jos hän vaikkapa sattuisi siellä tulemaan uudestaan vastaan 😉
Tuntuu kuin elämänilo olisi taas palannut!
Missä näit?