Miten kestätte sen että miehet haluavat teitä
Kommentit (27)
Ei mua ainakaan kukaan halua panna. Ei sen paremmin miehet kun naisetkaan. Hyvin kestän.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:45"]
Onneksi se on vain väliaikaista. Useimpien ei sitä tarvitse enää kestää kolmen- tai neljänkympin jälkeen.
[/quote]
Olen jo lähemmäs viiskymppinen. Eikai mua kukaan muu halua, kuin oma mieheni ja sen kestän paremmin kuin hyvin, kiitos kysymästä!
Ah, mikään ei ole sen ihanampaa kuin tietää, että mies haluaa panna! Nuorena se oli ok, mutta nykyään taivaasta seuraava olotila. Ikipäivänä en ota miestä, joka ei sitä halua. Tai ehkä sitrwn 80- vuotiaana...
t. 46 v.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:24"]
Eipä mua ainakaan monikossa miehet halua panna. Oma mies kyllä ja ihan hyvin kestän, kiitos kysymästä.
[/quote]
Mistä voit mennä takuuseen, ettei muut miehet koskaan ajattele sinusta "sillä tavalla"? Vaikka pukeutuisit säkkiin, voi olla joku säkkipervo, joka kiihottuu säkeistä?
[/quote]
:D No aika varma olen, työskentelen melko tiiviisti miesten kanssa enkä usko että yksikään minusta ajattelee "sillä tavalla". "Säkkipervon" :D olemassaolon todennäköisyys on yhtä suuri kuin hyvän haltiattaren olemassaolo.
Vai miehet ;) no tuskin minua nyt kovin moni haluaa panna. Riittää että oma mies haluaa!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:24"]
Eipä mua ainakaan monikossa miehet halua panna. Oma mies kyllä ja ihan hyvin kestän, kiitos kysymästä.
[/quote]
Mistä voit mennä takuuseen, ettei muut miehet koskaan ajattele sinusta "sillä tavalla"? Vaikka pukeutuisit säkkiin, voi olla joku säkkipervo, joka kiihottuu säkeistä?