Miten kestätte sen että miehet haluavat teitä
Kommentit (27)
Niin kauan kun eivät käsiksi käy eivätkä huutele rivoja, ei haittaa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:17"]Niin kauan kun eivät käsiksi käy eivätkä huutele rivoja, ei haittaa.
[/quote]
Mulle valitettavasti huutelevat rivouksiakin keskellä kirkasta päivää esim. kommentteja pepustani. Noloa kun kaikki kuulevat.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:46"]
Jos hyvännäköinen ja karismaattinen: hyvin. Jos huononnäköinen ja epäseksikäs: huonosti.
[/quote]
Miksi välität muiden haluamisista? Koetko ahdistusta siitä että haluan sinua?
T. ruma, mutta suurikyrpäinen mies
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:46"]
Jos hyvännäköinen ja karismaattinen: hyvin. Jos huononnäköinen ja epäseksikäs: huonosti.
[/quote]
[/quote] Mua alko jotenkin nyt panettaa tää kommentti. :P
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:46"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä koska minä olen se, jonka pitää keksiä tekosyy
Ihan hyvin, kiitos. Sanavarastooni kuuluu myös ei-sana tarvittaessa.
Onneksi se on vain väliaikaista. Useimpien ei sitä tarvitse enää kestää kolmen- tai neljänkympin jälkeen.
Eivät halua. Ja ei, en kestä sitä, että en ulkonäköni takia kelpaa.
En kestäkkään vähän väliä saa olla räjähtämispisteessä asti huutamassa, että painu jo helvettiin siitä!
En kestä. Luhistun lattialme ja sieluni sirpaloituu aina mieheni halutessa seksiä kanssani. Ja tätä tapahtuu lähes päivittäin, joten vietän suurimman osan ajastani sikiöasentoon käpertyneenä mutisten Tolstoita takaperin.
Siis mitä kettua AP nyt koitti sanoa ja miksi?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:45"]
Onneksi se on vain väliaikaista. Useimpien ei sitä tarvitse enää kestää kolmen- tai neljänkympin jälkeen.
[/quote]
Mitä tämä tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:15"]
[/quote]
Mitä tämä tarkoittaa?
[/quote]
Kommentoija väittää, joko tosissaan, puolitosissaan tai leikillään, että miehet eivät haluaisi panna useimpia yli 30-40-vuotiaita naisia. Saitko?
Ihan hyvin. Nytki vaan aaveilen ja ukko tos panee :O siinä se menee ku muutki kotityöt
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:15"]
[/quote]
Mitä tämä tarkoittaa?
[/quote]
Kommentoija väittää, joko tosissaan, puolitosissaan tai leikillään, että miehet eivät haluaisi panna useimpia yli 30-40-vuotiaita naisia. Saitko?
[/quote]
Mä ajattelin että se oli positiivista ajattelua ja kannustamista jaksamaan...
t. 40-vuotias, joka ei ilmeisesti vielä ole liian vanha (sitä päivää odotellessa)
Eipä mua ainakaan monikossa miehet halua panna. Oma mies kyllä ja ihan hyvin kestän, kiitos kysymästä.
Kyllä tää aika raskasta on olla 165/50/70E 16-vuotias nuori neito, jolla sattuu olemaan vielä X-vartalo suhteella 90-58-90 ja peppukin ihanan reenattu puolipallo, mutta ehkä minä sen kestän ;) Satun olemaan vielä koira, mutta kukaan ei tiedä sitä, koska netissä kuka tahansa voi esittää ketä tahansa... mutta noi mitat on oikeasti totta :D Tylsää nykynuoren elämä. Taisin viimeksi keväällä jutella vastakkaisen sukupuolen edustajalle, mutta ei hyvä kroppa mitään takaakkaan.