Microlax
Onkohan kellään kokemuksia kyseistä ummetuslääkkeestä? Heti työpäivän loputtua kävin sen laittamassa ja linkissä odottelen kotiin pääsyä. Vaikutusaika oli 50-150 min joten kai se sit toimii. Mietin vaan ettei se ole mitään supertehokasta kun ei oo linkissä vessaa?
Kommentit (19)
Joo siis ajattelin että laitan sen valmiiksi jo kun on kotona koska on kiire aikataulu. Eikös sen pitäny olla 50-150min? Ei jumalau...
Oot tainnu lukea pakkausselosteen väärin ja taidat istua pas... housussa linkissä:D ihan veikkaus vaan...
Joo kiitos nyt muutamasta vastauksesta. Luin sen pakkausselosteen väärin. Ei menny kauaa ensimmäisestä viestistä kun ei ollu enää mitään tehtävissä. Sadan euron lasku penkistä, en kehtaa enää ikinä mennä linkkiin, naurut, yms.. Elämä melkein pilalla. Työkaveri joka istu linkissä vieressä päätteli että mulla varmaan on joku pidätysongelma ja en ole siitä kehdannut kertoa. Siellä ne oli viikonloppuna päätelly keskenään eli kaikki töissäkin tietää että paskoin alleni. Kuulemma kun olen lähihoitaja niin voisin töistä lähtiessäni "lainata vaippaa", kun en pysty olemaan linkissä ja he eivät sit kertois kellekään. Tässä tätä suomalaista olettamusta.
Olet lähihoitaja ja et tiennyt mikä on peräruiske ja miten se toimii?! Provo!
Linkissä odottelet kotiin pääsyä??Opettele kirjoittamaan.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:54"]Oot tainnu lukea pakkausselosteen väärin ja taidat istua pas... housussa linkissä:D ihan veikkaus vaan...
[/quote]Miten voi istua linkissä?Kysyn vaan?
Kylläpä muuten ovat ärsyttäviä noi landet ihme sanoineen.Ihme urpo.
Tämä on entuudestaan tuttu paska-ripuli-provoilija.
Heti avauksesta tämän näki surkeaksi trolliksi.
Up. Mä laitoin äsken tollasen, eikä juuri mitään tullut vaikka olen ollut monta päivää ummella.
Vierailija kirjoitti:
Up. Mä laitoin äsken tollasen, eikä juuri mitään tullut vaikka olen ollut monta päivää ummella.
Mulle kävi kerran sama ja seuraavana päivänä jouduinkin sitten leikkaukseen, kun oli suolitukos ummetuksen syy.
Vierailija kirjoitti:
Linkissä odottelet kotiin pääsyä??Opettele kirjoittamaan.
Tää meidän Äikän Ope päivystellyt täällä jo piiitkään.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:54"]Oot tainnu lukea pakkausselosteen väärin ja taidat istua pas... housussa linkissä:D ihan veikkaus vaan...
Miten voi istua linkissä?Kysyn vaan?
Samoin kuin bussissa, nyssessä, dösässä, linjurissa, linkussa tai ihan vaan linja-autossa.
En ymmärtänyt aloitusviestiä. Mutta kai tiedät että se on peräruiske? Kannattaa ihan kotona laittaa wcssä ja jäädä istumaan pöntölle. Toimii 5-15min sisällä