Haluaisitteko tietää, jos avomies lähettelee seksiviestejä exälle?
Mulla on sellainen tilanne, että ollaan erottu lasten isän kanssa vuosi sitten ja sen jälkeen ollaan muutaman kerran yritetty palata yhteen, mutta epäonnistuttu. Yrityksien välissä mies löysi uuden ja kun viimeisen kerran erotettiin niin he muuttivat yhteen. Ovat nyt 4kk asuneet yhdessä ja koko tämän ajan exäni on lähetellyt minulle eroottisia viestejä ja vongannut minua takaisin. Hän on ihan suoraan sanonut, että hän heittää tämän nykyisen heti pois elämästään jos vaan suostun palamaan yhteen. Itse en kuitenkaan halua, sillä todennäköistä se ei vaan toimisi tälläkään kertaa.
Mutta! Kuuluisiko mun kertoa tästä tilanteesta nykyiselle tyttöystävälle, vai vaikutanko vain katkeralta exältä, joka haluaa tuhota heidän suhteensa??
Haluaisitko sinä tietää, jos olisit hänen tilanteessa?
Kommentit (8)
Mulla oli samanlainen tilanne. Mies ja avopuoliso erosivat myöhemmin. En tehnyt mitään
Mulla on koko viestiketju tallella whatsappissa. Ja voisin antaa ihan hyvin lukea vaikka kaikki viestit kesäkuulta asti. Toisaalta niin tuntuis, että tämän uuden kuuluisi tietää, mutta toisaalta on vaan sellainen olo, että mitä minä olen puuttumaan heidän suhteeseensa.
Kyllä mä ainakin haluisin tietää, mies käyttäytyy törkeästi teitä molempia kohtaan. Anna sille nyxälle mahdollisuus etsiä mies joka haluaa olla vain hänen kanssaan. Äläkä ite ota takaisin ukkoa joka ei osaa päättää mitä haluaa.
Haluaisin tietää. Julmaa vedättämistä ex:ltä.
no tahtoisin tietää, mutta silti ajattelen, ettei sinun kannata puuttua exäsi asioihin, ei kuulu sinulle, jos hän on noin ikävä nykyistä avopuolisoaan kohtaan. Ja ainakin jos teillä on yhteisiä lapsia ei kannata puuttua asiaan ja suututtaa exää.
Eri juttu sitten, jos jostain syystä tunnet exäsi nykyisen, olette vaikka kavereita ja tahdot tehdä hänelle ystävänpalveluksen. Mutta jos et häntä tunne, et ole hänelle mitään velkaa, hänen täytyy vaan itse ymmärtää, että miehensä on paska.
Ja aina kun tuollaisia juttuja kertoo on vaarana, että kertoja ja syyt niskoilleen, ei se joka tekee väärin.
Haluaisin. Ihan sama kuka asiasta kertoisi. Toki jos itse olet ollut hommassa mukana, niin varaudu että saat vihat niskoihisi myös. Itse en suuttuisi jos toinen ei olisi mukana hommassa, mutta jos viestittely olisi molemminpuolista, ei exäkään mitään kunnioitusta ainakaan minulta saisi. Todennäköisemmin vaikittaisi siltä katkeralta exältä niin.
Haluaisin tietää. Yhden illan jutulla tuntemattoman kanssa ei olisi väliö, siitä en haluaisi tietää.. mutta että tuollainen viestittely joka jatkuu pitkään ja on suoraa ehdottekua ja tunteiden näyttämistä.. ja jos se olis valmis jättää sen muijan sun takia, niin sen pitäs jättää se muutenkin
kuuluisi jos voit todistaa nuo viestit