Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ahdistuu jos käytän hänen tietokonettaan

Vierailija
03.10.2014 |

Väkisinkin tulee sellainen olo, että mitähän piilottelee koneellaan. :D

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:45"]

Onpa itsekkäitä ja vainoharhaisia ihmisiä. Minun läppäriäni käyttää välillä mieheni, lapset, tyttären poikaystävä ja vieraat kun tämä läppäri on tässä keittiössä ja ei ole kyllä tullut mieleenkään ahdistua enkä kuvittele että muita minun tekemiset tietokoneella kiinnostaa paskaakaan.

[/quote] Tai ehkäpä joillain ihmisillä on oikeasti enemmän piiloteltavaa koneellaan kuin sinulla? :P Esim. nettiriippuvaisten mt-ongelmaisten koneelta löytyy varmaan ties mitä, kun taas "normaalit" työssäkäyvät ihmiset eivät edes ehdi viettää koneella niin paljoa aikaa, että ehtisivät jotain kauhean noloa siellä duunata.

[/quote]

Ai mt-ongelmaisten koneelta löytyy vaikka mitä? ÖH!? itse olen sairauseläkkeellä mt-ongelmista, minulla on pakko-oireinen häiriö. Kuinka kehtaat puhua tuohon sävyyn mt-ongelmaisista. Omalta koneeltani ei todellakaan löytyisi mitään epäilyttävää.

[/quote] Siis anteeksi, en tarkoittanut pahalla. Itsekin olen siis mt-ongelmainen ja ainakin omalta koneeltani löytyy kaikenlaista noloa (koska minulla ei oikein ole elämää netin ulkopuolella). :P

[/quote]

Pakko nyt sivullisena sanoa kun tuli näin hyvä tilaisuus. 22 on nyt kauhean pahastunut kommentista joka ei ollut osoitettu hänelle eikä kenellekään pahalla, niinkuin tuli ilmi. Nyt kuitenkin herkkähipiäinen sai vilpittömän ihmisen PYYTÄMÄÄN ANTEEKSI sanomisiaan. Ärsyttävää. Myös tuo anteeksipyyntö mikä kannustaa mielensäpahoittajaa vastaavanlaiseen toimintaan tulevaisuudessakin on väärin tehty.

[/quote]

On väärin solvata sairaita ihmisiä. Minkä mt-ongelmainen voi omalle sairaudelleen? Ei sana mt-ongelmainen ole mikään haukkumasana, saan vaan sana joka kuvaa SAIRASTA ihmistä. sinäkin voit sairastua joten älä ole niin koppava.

[/quote]

No kuule tämä koppava on kyllä käynyt läpi helvetin ja yhä ramppaa terapiassa parantumattoman neurologisen poikkeaman vuoksi, että äläpä sinä ole niin koppava.

Mua henk koht vaan vituttaa tuommoinen itkeskely, että kun joku jossain yhyy sanoi jotain vähän tuhmasti. Herneet vedetään sieltä kilsan päästä nenään ja voi itku parku.

[/quote]

Onko sinulla mitään käsitystä miten mt-ongelmaisiin suhtaudutaan ylipäätään? Puhe luo ympäröivää todellisuutta.

[/quote]

Eihän tuo liity nyt mihinkään.

Mielensäpahoittaja kiristää pahastumisellaan muita käyttäytymään kuten itse haluaa, ja joskus jopa pyytämään (turhaan) anteeksi. Tämä tehoaa niihin joille toisen turha mielipaha on kamala asia.

Tässä ei ole kukaan nyt haukkunut ketään. Ja jopa se että kyseessä on mt-ongelma, on sivuseuikka. Voit laittaa tilalle vaikkapa hevostytön jos se helpottaa sua pysymään aiheessa.

[/quote]

Sulla on nyt joku isompi ongelma takana. Miksi projisoit vihaasi minuun?

Vierailija
42/50 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:05"]

Onpa itsekkäitä ja vainoharhaisia ihmisiä. Minun läppäriäni käyttää välillä mieheni, lapset, tyttären poikaystävä ja vieraat kun tämä läppäri on tässä keittiössä ja ei ole kyllä tullut mieleenkään ahdistua enkä kuvittele että muita minun tekemiset tietokoneella kiinnostaa paskaakaan.

[/quote] Tai ehkäpä joillain ihmisillä on oikeasti enemmän piiloteltavaa koneellaan kuin sinulla? :P Esim. nettiriippuvaisten mt-ongelmaisten koneelta löytyy varmaan ties mitä, kun taas "normaalit" työssäkäyvät ihmiset eivät edes ehdi viettää koneella niin paljoa aikaa, että ehtisivät jotain kauhean noloa siellä duunata.

[/quote]

Ai mt-ongelmaisten koneelta löytyy vaikka mitä? ÖH!? itse olen sairauseläkkeellä mt-ongelmista, minulla on pakko-oireinen häiriö. Kuinka kehtaat puhua tuohon sävyyn mt-ongelmaisista. Omalta koneeltani ei todellakaan löytyisi mitään epäilyttävää.

[/quote] Siis anteeksi, en tarkoittanut pahalla. Itsekin olen siis mt-ongelmainen ja ainakin omalta koneeltani löytyy kaikenlaista noloa (koska minulla ei oikein ole elämää netin ulkopuolella). :P

[/quote]

Pakko nyt sivullisena sanoa kun tuli näin hyvä tilaisuus. 22 on nyt kauhean pahastunut kommentista joka ei ollut osoitettu hänelle eikä kenellekään pahalla, niinkuin tuli ilmi. Nyt kuitenkin herkkähipiäinen sai vilpittömän ihmisen PYYTÄMÄÄN ANTEEKSI sanomisiaan. Ärsyttävää. Myös tuo anteeksipyyntö mikä kannustaa mielensäpahoittajaa vastaavanlaiseen toimintaan tulevaisuudessakin on väärin tehty.

[/quote]

On väärin solvata sairaita ihmisiä. Minkä mt-ongelmainen voi omalle sairaudelleen? Ei sana mt-ongelmainen ole mikään haukkumasana, saan vaan sana joka kuvaa SAIRASTA ihmistä. sinäkin voit sairastua joten älä ole niin koppava.

[/quote]

No kuule tämä koppava on kyllä käynyt läpi helvetin ja yhä ramppaa terapiassa parantumattoman neurologisen poikkeaman vuoksi, että äläpä sinä ole niin koppava.

Mua henk koht vaan vituttaa tuommoinen itkeskely, että kun joku jossain yhyy sanoi jotain vähän tuhmasti. Herneet vedetään sieltä kilsan päästä nenään ja voi itku parku.

[/quote]

Onko sinulla mitään käsitystä miten mt-ongelmaisiin suhtaudutaan ylipäätään? Puhe luo ympäröivää todellisuutta.

[/quote]

Mielensäpahoittaja kiristää pahastumisellaan muita käyttäytymään kuten itse haluaa, ja joskus jopa pyytämään (turhaan) anteeksi. Tämä tehoaa niihin joille toisen turha mielipaha on kamala asia.

Tässä ei ole kukaan nyt haukkunut ketään. Ja jopa se että kyseessä on mt-ongelma, on sivuseuikka. Voit laittaa tilalle vaikkapa hevostytön jos se helpottaa sua pysymään aiheessa.

[/quote]

[/quote]

Koska haluan opettaa sinua! Olet rasitus ja toivon että paranet, ihan siis itsesikin vuoksi. Mikäli siis olet tämä mielensäpahoittaja tai no oikeastaan muutenkin.

Minulla ei ole isompaa ongelmaa takana. Sanot vain niin jotta pääsisit vastaamasta erittäin valideihin argumetteihini. Olet pussissa :) Myönnä se ja kasvu voi alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä keskustelua ollenkaan. Siis todellako teillä on koko maailmalle täysin avoin tietokone??? Kuka vaan voi teidän kotona mennä tekemään ja katsomaan mitä vaan teidän koneelta ja asentaa sinne mitä vaan? Tai pihistää koneen? Tai kuka vaan pääsee netin kautta teidän järjestelmäänne? Ja pankkitilillenne?

Eikö normaaliälyisillä ihmisillä ole salasanan takana sekä erillinen järjestelmänvalvojan tili sekä samoin salasanan takana nettiselailua varten rajoitettuin oikeuksin toimiva käyttäjätili?

Vieraille sitten erillinen rajoitetuin oikeuksin toimiva tili, jonka voi poistaa kun käyttö loppuu. Ei näe kukaan sun henkkoht asioita eikä pysty asentelemaan viruksiakaan.

Tärkeät asiat voi myös tallentaa pilveen, tai tikulle, jonka sulkee salasanalla tai laittaa lukittavaan tilaan.

Vierailija
44/50 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää että tietokonettani lainataan. Siellä ovat minun henkilökohtaiset asiani, kuvat ja muut tiedostot. Kirjanmerkit ja sivuhistoria kuuluvat niinikään vain minulle. Erittäin henkilökohtainen vempele siis.

Vierailija
45/50 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:39"]

En ymmärrä keskustelua ollenkaan. Siis todellako teillä on koko maailmalle täysin avoin tietokone??? Kuka vaan voi teidän kotona mennä tekemään ja katsomaan mitä vaan teidän koneelta ja asentaa sinne mitä vaan? Tai pihistää koneen? Tai kuka vaan pääsee netin kautta teidän järjestelmäänne? Ja pankkitilillenne?

Eikö normaaliälyisillä ihmisillä ole salasanan takana sekä erillinen järjestelmänvalvojan tili sekä samoin salasanan takana nettiselailua varten rajoitettuin oikeuksin toimiva käyttäjätili?

Vieraille sitten erillinen rajoitetuin oikeuksin toimiva tili, jonka voi poistaa kun käyttö loppuu. Ei näe kukaan sun henkkoht asioita eikä pysty asentelemaan viruksiakaan.

Tärkeät asiat voi myös tallentaa pilveen, tai tikulle, jonka sulkee salasanalla tai laittaa lukittavaan tilaan.

[/quote]

Tai sitten voi olla vain se yksi käyttäjätili, eikä kenelläkään muulla ole asiaa koneelle. Elämän voi tehdä helpoksikin...

Vierailija
46/50 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:39"]

[/quote]

Tai sitten voi olla vain se yksi käyttäjätili, eikä kenelläkään muulla ole asiaa koneelle. Elämän voi tehdä helpoksikin...

[/quote]

No jos olet järejstänyt niin ettet vie koskaan konettasi pois kotoa ja kotonasi on varashälyttimet yms. Sekä et koskaan käytä nettiä tai nettipankkia koneeltasi, ei sulla ole hätää --- nytkin varmasti käytät nettiä jonkun muun koneelta, eikö totta?

Elämän voi todella tehdä helpoksi ... rosvoille!

Vierailija
47/50 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Vierailija
48/50 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ahaa. sitten voit ihan hyvin kirjoittaa tähänkin kuka olet.

Vierailija
49/50 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen maailman tylsin ihminen, jolla on suunnilleen yhtä paljon jännittäviä salaisuuksia kuin kulhossaan uiskentelevalla kultakalalla, mutta silti minua ahdistaa, jos joku käyttää minun konettani. Yhtä lailla ahdistaa, jos joku katselee muistiinpanovihkosiani, vaikka tutkimusaiheeni onkin ulkopuolisille yhtä kiehtova kuin tuon edellämainitun kultakalan ajatusmaailma.

Vierailija
50/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 16:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Koska haluan opettaa sinua! Olet rasitus ja toivon että paranet, ihan siis itsesikin vuoksi. Mikäli siis olet tämä mielensäpahoittaja tai no oikeastaan muutenkin.

Minulla ei ole isompaa ongelmaa takana. Sanot vain niin jotta pääsisit vastaamasta erittäin valideihin argumetteihini. Olet pussissa :) Myönnä se ja kasvu voi alkaa.

[/quote]

Ja kukas olikaan se mielensäpahoittaja? :)

[/quote]

Sinä? :D Luet tekstejäni jollain väritetyllä fiiliksillä. Ne ovat tarkoitettu ihan asialliseksi keskusteluksi, joskin aika suorasanaisesti mutta silti.

Toimit väärin pahastuessasi sinuun täysin liittymättömästä viestistä. Todennäköisesti teet näin ihan oikeassa elämässäsikin saaden lähipiirin pyytelemään sinulta anteeksi asioita mistä ei todellakaan pitäisi pyytää anteeksi, ainakan sinulta. Mikä tuossa on nyt niin vaikea ymmärtää? Turhaan pullikoit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi