Löytyykö Riihipeikko-vaatteiden jälleenmyyjiä pääkaupunkiseudulta tai kehyskunnista?
Riihipeikon paitaa tarvitsen tytölle parin viikon päästä viimeistään, mutta mistä sen saisin hankittua?! Hyvinkäällä kuulemma joku liike myy Riihipeikkoa, mutta mikä? Riihipeikolta ei vastata sähköpostiin eikä puhelimellakaan tunnu ketään tavoittavan, joten alkaa tulla " hätä" . Toivotttavasti joku teistä osaisi auttaa!
Kommentit (4)
Frendi, joka kuuluu Halinalle-ketjuun.
http://www.halinalle.fi/myymälät.htm
Itse yritin muutama kuukausi sitten saada tytölle 134cm mekkoa ja paitaa, mutta totesin mahdottomaksi. Riihipeikko vastasi, että myyvät jälleenmyyjien kautta. Jälleenmyyjä (tuo Hyvinkään liike) ei suostunut tilaamaan yksittäisiä mekkoja, vaan oli valittava liikkeessä olevasta valikoimasta. Osta sitten sinertävää, vihertävää tai harmahtavaa mekkoa tytölle, joka pitää vain vaaleanpunaisesta. Joten rahat laitettiin Naturelli Verstaalle =)
Jos ei raha kelpaa, niin sitten se ei kelpaa! Petyin todella Riihipeikon ja sen jälleenmyyjien palveluun :(
Ostin viimetalvena sieltä pojalleni Riihipeikon haalarin.
Tekee kuitenkin vastaavia vaatteita. Sen kerran, kun itse olen naavanuttuun soittanut, palvelu on ollut ystävällistä ja toimitus onnistuu nopeaan postitsekin.
Soitin Hyvinkäälle Frendiin ja he myyvät Riihipeikkoa, paitojakin löytyy :). Siispä sinne suuntaamme. Kiitos kaikille vastanneille, pitääpä jatkossa muistaa myös tuo Naavanuttu!