Surkeat hullut päivät syksy 2014
Kuvasto tuli, mutta samaa tavaraa kuin aikaisemmin eikä muutenkaan mitään todella ostamisen arvoista. Osan tavaroista saa muualta halvemmalla. Ei kyllä hyvältä näytä Stokkan tulevaisuutta ajatellen.
Ainoa, joka voisi mennä ostoon on AppleTV 69 eur (norm 99-109 eur).
Vai pitäisikö ehkä ostaa se puinen roikkuva apina (mitä helv. sillä tekee??) tai latukone (onko muuta käyttöä) ?
Kommentit (39)
Onhan hullarit hauska asia, mutta niitä pitäisi olla useammin.
Mitä aiotte ostaa? Mulla kuvasto vielä tutkimatta.
Minäkin omin vähän pettynyt. Ajattelin, että heikossa taloustilanteessa Stokka satsaa päiviinsä täysillä. Itse haen vain Method-siivousaineita.
Mä olin positiivisesti yllättynyt. Pariin viime kertaan ei ole ollut mitään erikoista, nyt bongasin useamman tuotteen joita käytän säännöllisesti ja ne ovat reilusti edullisempia kuin normaalisti.
Mä olin todella pettynyt! Tosi vähän esim. lapsille vaatteita ja kenkiä. Ei mitään sisustusklassikoita. Kosmetiikkaa paketteina, joissa aina turhaa mukana jne. No herkussa pitää käydä.
Siell on aina samat Filippa K:n neuleet ja jerseymekot, cliniquen jättiputsarit, kosmepaketit, tiger of sweden jakkupuku ja jne...
Tosi kallista vaatepuolella mutta Herkussa on hyviä tarjouksia.
Ja meikit ostinkin jo 3+1 päiviltä. Ja vain tarpeeseen.
Mitä ne apinat muuten oikein on? Kevään hullareilla oli joku puinen apina, joka maksoi muistaakseni n. 800 euroa. Todella hullu täytyy olla, että maksaisi tuollaisia summia rumasta ja täysin tarpeettomasta apinasta. Onkohan nyt myynnissä olevan apinat keväältä ylijääneitä? Hinta tippunut kymmenesosaan.
Minusta lapsille olisi ollut paljon kivaa. Valitettavasti me ei lastenvatteita voida enää ostaa näitä kokoja.
Ylihintaista sontaa, ja jengi hikoilee siellä, jonottaa, kiukuttelee ja tuuppii =)
Samaa tavaraa saa jopa halvemmalla, ilman idioottien rynnistystä =)
Lastenvaatteita on maailma täynnä.
Ette te niitä tarvitse.
Antakaa rahat nälkäisille.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:48"]
Kuvasto tuli, mutta samaa tavaraa kuin aikaisemmin eikä muutenkaan mitään todella ostamisen arvoista. Osan tavaroista saa muualta halvemmalla. Ei kyllä hyvältä näytä Stokkan tulevaisuutta ajatellen.
Ainoa, joka voisi mennä ostoon on AppleTV 69 eur (norm 99-109 eur).
Vai pitäisikö ehkä ostaa se puinen roikkuva apina (mitä helv. sillä tekee??) tai latukone (onko muuta käyttöä) ?
[/quote]
Tämä sama valitus on joka kerta täällä. Ei kati sieltä olekaan tarkoitus löytää joka sivulta jotain ostettavaa. Muutama löytö riittää.
Hmm. Kuvastossa on joitain tuotteita, mitä käytän. Esim. Aussien shampoo 12 e, kun normaalihinta on 14,90 e. Tai Batisten kuivashampoo 5,90 e, normaalihinta 8 e. Vaikka pienituloinen olenkin, en ehkä lähde muutaman euron takia tallottavaksi.
aussie sampoota saa paljon edullisemmin tallinnasta.
Tutustukaa hyvät ihmiset minimalismiin, pliiiiiiiiis.
No jaa, minä ostan Päiviltä joka kerta aika erilaisia juttuja, mutta rahanmeno on melko vakio tuhat euroa. Niin näyttäisi olevan tälläkin kertaa mitä tuossa nyt kuvastoa selatessa laskeskelin. Ja tavaratalossahan on vielä tuotteita, joita kuvastossa ei ole. Esim keväällä löysin sieltä egyptiläisiä perkaalilakanoita.