Tunnetko ketään joka käyttää tätä :-) mummohymiötä?
Kommentit (31)
Inhimillisen turhamaisuuden Mikaela.
:* pusu?! On vai? Mä oon luullu et kyynel. Ohhoh, onneks harrastan lähinnä sammakkonaamaa etten pääse nolaamaan itseäni, kiitti valistamisesta!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 11:36"]
:* pusu?! On vai? Mä oon luullu et kyynel. Ohhoh, onneks harrastan lähinnä sammakkonaamaa etten pääse nolaamaan itseäni, kiitti valistamisesta!
[/quote]
:´( olisi kyynel
Meiän iskä (59-v.) käyttää tekstareissaan. Veikkaan, että ihan vaan siitä syystä, että nenälliset versiot ovat puhelimessa valmiina.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 11:36"]:* pusu?! On vai? Mä oon luullu et kyynel. Ohhoh, onneks harrastan lähinnä sammakkonaamaa etten pääse nolaamaan itseäni, kiitti valistamisesta!
[/quote]
mä oon luullut että räkä poskella :--( t. Pitkänenäinen mummu
Mummohymiö?! Juu tiedän ihmisiä jotka käyttää, täytyykin sanoa että vaihtavat toisenlaiseen hymiöön kun toi on siis niiiiin nolo.
Joskus av saa tuntemaan itseni vanhaksi.
Mun poika, 13-v ottaa minulle raget, kun käytän hymiöitä ;). En kuulemma tajua niistä mitään. Hihi. Olen kohta 43-v siis.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:42"]
Mun poika, 13-v ottaa minulle raget, kun käytän hymiöitä ;). En kuulemma tajua niistä mitään. Hihi. Olen kohta 43-v siis.
[/quote]
Sano sille että mitäs sä tuut puuttumaan mun hymiöiden käyttöön :------------) Ei kuulu sulle! #EVVK
:-) on symmetriset kasvot, hyväkasvoiset ruotsalaiset käyttää sitä paljon
:) on lyhyt sammakkonaama, itäsuomalaiset kouvolatukkaiset käyttää sitä paljon