Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Burger Kingin paras hampurilainen

Vierailija
03.10.2014 |

pari kertaa tullut kyseisessä paikassa käytyä ja molemmilla kerroilla olen syönyt Whopperin ja oli kyllä hyvää.
Mitä muita hyviä hampurilaisia sieltä saa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ottaa ihan pelkästään Burger Kingin ranskalaiset, ja syö ne jonkin toisen ruokalajin kanssa kotona. Toimii.

Vierailija
22/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Texas Bacon King. Paras pikaruokaketjun hampurilainen jonka olen syönyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steakhouse!

Vierailija
24/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whopper on ylivoimaisesti paras. Kaikki muutkin BK:n tuotteet on tosi hyviä. Ihmettelen että kuka enää käy hesessä tämän jälkeen kun BK on tullut Suomeen. Esim. double whopper ateria maksaa 7,95 €, suunnilleen saman kokoinen mega-ateria hesessä 9,50 €. Ja whopper on paljon parempi. Hese on ylihinnoiteltua majoneesimössöä.

totta. Hese on ihan hirveä sen majooneesisoosauksen kanssa. tyttöystävä töissä hesellä niin inhottaa se majoneesin määrä. tosin ärsyttää se mimmikin, oon yliopistossa niin pitäis olla tasokkaampaa seuraa mut sillä on ihan jees runko

Vierailija
25/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin haluan muistuttaa että hampurilais ravintola on se pahin ilmastonlämmittäjä! Edelleen se yksi pihvi voi sisältää osia jopa sadasta naudasta! Että aika paha ja myös tomaattiketsuppi ja saatti. Jonka Naudan ohella syötte! eli eläimen. syötte eläimen lihan! Phyit!!!

Vierailija
26/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big King on paras. Tosin pyydän sen aina ilman sipulia, kun en voi sitä syödä.

Lahdessa onneksi jopa kaksi Burger Kingiä 😁

Vierailija
27/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku mistä BK tuo lihansa? Muutaman kerran olen käynyt ja pidän BK:n hamppareista, mutta koska eivät kerro mistä liha tulee, olen vältelly pääosin BK:a.

Vierailija
28/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syötäviä on olleet ne hampat, joita tuolla on maisteltu. Mies on syönyt Whopperia , minä maistanut häneltä. Itse olen ottanut sen tavallisen juustopurilaisen, tai ihan perus pikkuhampan. Nuo itse syömäni on hieman kuivahkoja, jos vertaan Heseen, tai Mäkkiin. Se, mikä meitä kumpaakin on ehkä häirinnyt, on tuntitolkulla suussa maistuva savunmaku. Ymmärrän, että kun on "avotulella" paistetut pihvit ja savuaromia, niin näin käy, mutta jotenkin ne savunmakuiset röyhtäykset alkoi viimeksi tökkiä meitä molempia. Joku kyseli hintoja, niin juustopurilainen oli viimeksi syödessäni 1,50€ ja tavallinen pikkupurilainen 1,00€, eli edullisia ovat.

Vierailija
29/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä tätä millenniaalisukupolvea jotka palvovat mcdonalsia ja burgerkingejä ja heseä, pas-kaa ruokaahan se on mutta niin on millenniaalitkin,  rap musiikki ja muu pa-ska

Vierailija
30/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku mistä BK tuo lihansa? Muutaman kerran olen käynyt ja pidän BK:n hamppareista, mutta koska eivät kerro mistä liha tulee, olen vältelly pääosin BK:a.

"lihatuotteemme ovat peräisin Keski-Euroopasta - pääosin saksasta ja itävallasta."

Vierailija
31/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burger king on AINOA mesta mistä saa kalahampurilaisen. On herkullinen! Hese ja mäkki vaihto kalahamppari soijapapu/nyhtökaura/vegaaniburgereihin, yöks.

T. Kalaa rakastava

Vierailija
32/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran käynyt ja tuntuu, että ei pysty enää yhtään syömään. Onneks on Hese <3.

Vierailija
33/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... sen kerran kun mä käyn hampurilaisella, niin menen sitten mieluummin artesaanipaikkaan.

Vierailija
34/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fish King colalla, bataattiranskiksilla ja sour cream -dipillä <3

Vierailija
35/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicken Tender Crisp on paras hamppari! Hakkaa Hesen ja Mäkkärin kanahampparit 100 - 0 ! Siihen vielä lisätäytteeksi pekonia.. suosittelen

... ja bataattiranskalaiset herkullisia :P

Vierailija
36/41 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ollenkaan Burger kingin hamppareista. Syönnin siellä vain chili cheese bitesejä 😋

Vierailija
37/41 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka käy ekaa kertaa bkssa ni suosittelen big kinggiä tai steakhousesa vege ateriaki on ihan hyvä kasvissyöjille

Vierailija
38/41 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siin ei ookkaan sitä paskaa savuaromia

Vierailija
39/41 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whopper oli ainakin ihan mautonta paskaa. Ei enään ikinä.

Koska teet tilauksen väärin.

Eihän siinä ole edes juustoa, jos et sitä erikseen tilatessa pyydä.

Vierailija
40/41 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whopper tuunattuna eli raaan sipulin siasta paahdettua sipulia ja pekonia vielä mukaan. Lisäksi jätän nykyään sen salaatin pois, kun Murtsin BK:ssa se on jotenkin omituista, alkaa ällöttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi