Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peiton alla piereskely ja sitten peiton alla haistelu, onko ok?

Vierailija
03.10.2014 |

Piereskelen peiton alla oikein mehevät pierut ja sitte hauduttelen niitä se pari min. Pidän tarkasti kiinni ettei hajua pääse pois ja sitten menen kokonaan peiton alle ja suljen tass systeemin ulkomaailmalta. Näin saa pitkään tuoksahdella maailman parasta tuoksua. Onko tämä kuitenkaan ihan normaalia? :S

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia,liittyy ehkä turvallisuuden tunteeseen.Ympäröit itsesi omalla tutulla hajulla.Myös veden alla päästetty pieru joka poksahtaa pinnalla ja haisee on erittäin ok.

Vierailija
2/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen noin. Mikähän siitä niin nautinnollista tekeekin? Olen kuitenkin ihan järkevä äiti-ihminen..=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itse ikinä tee tai tekisi noin. Ällöttävää minun mielestä (mutta sen takia ei tarvitse alapeukuttaa).

Vierailija
4/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 09:05"]Minäkin teen noin. Mikähän siitä niin nautinnollista tekeekin? Olen kuitenkin ihan järkevä äiti-ihminen..=)
[/quote]
wtf? Nautinnollista? En vaan ymmärrä

Vierailija
5/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni ei piere ollenkaan. Ei peiton alla eikä päällä, ja sitä minä pidän epänormaalina. Olisi niin kiva pitää jokus illan ratoksi pituuspierentäkilpailut.

Vierailija
6/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on joskus tullut tehtyä noin, että päästää kunnon pierun peiton alle, ja menee nautiskelemaan aromeista. Sehän on katsos niin että oma pieru haisee hyvälle, toisten pahalle. T. mies.

Vierailija
8/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

dutch oven

Vierailija
9/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A loving sex move that involves a man forcing his girl's head under the duvet as he lets a big smelly, eggy fart go and literally traps her in there. Almost like an oven, she literally cooks in the heat and sometimes loses conciousness (dependant on strength of the bum-cough). 

Vierailija
10/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok

Vierailija
11/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö ei ole ihan normaalia :D

Vierailija
12/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 03:11"]

[/quote] No on se ihan normaalia, koska teen itse niin ja olen huomannut, että ainakin pienempinä lapsenikin tekivät niin. :D Koskee varmaan suurinta osaa ihmiisä, ja tähän ilmiöön on varmasti jokin syykin, mutta tuskin tästä on mitään akateemisia tutkimuksia tehty.

Vierailija
13/53 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 06:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 03:11"]

[/quote] No on se ihan normaalia, koska teen itse niin ja olen huomannut, että ainakin pienempinä lapsenikin tekivät niin. :D Koskee varmaan suurinta osaa ihmiisä, ja tähän ilmiöön on varmasti jokin syykin, mutta tuskin tästä on mitään akateemisia tutkimuksia tehty.

[/quote]

Se että sinä ja pershedelmäsi (pun intended) teette jotain ei tee siitä normaalia.

Vierailija
14/53 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman paras keskustelu!! Tikahdudin nauruun joka kommentin kohdalla. Varsinkin tuo että veden alla päästetty Pieru nousee pintaan ja poksahtaa niin hajut tule...😄😄😄😄😄😄😄😄😄

Vierailija
15/53 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erityisesti haistellut pierujani, mutta meidän luokalla oli _yläasteella_ tyttö, joka tapasi laittaa käden housuihin ja sitten haisteli sitä.

Vierailija
16/53 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllikki kirjoitti:

En ole erityisesti haistellut pierujani, mutta meidän luokalla oli _yläasteella_ tyttö, joka tapasi laittaa käden housuihin ja sitten haisteli sitä.

Siis pierikö se siihen käteen vai muuten vaan haisteli? :D

Vierailija
17/53 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös veden alla päästetty pieru joka poksahtaa pinnalla ja haisee on erittäin ok.

❤️

Vierailija
18/53 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä pieruja kannattaa haistella, niistä saa hyvää informaatiota vatsan tilasta. Jos on joku kertakaikkisen kauhea niin sitten voi miettiä mitä on tullut syötyä sellaista joka ei selvästikään vatsalleni sovi. 

Vierailija
19/53 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä on joskus tullut tehtyä noin, että päästää kunnon pierun peiton alle, ja menee nautiskelemaan aromeista. Sehän on katsos niin että oma pieru haisee hyvälle, toisten pahalle. T. mies.

Vierailija
20/53 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyä näi o