Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin kakkausäänet kuuluu keittiööni!

Vierailija
02.10.2014 |

APUA. Muutin vähän aikaa sitten uuteen asuntoon, ja ilmeisesti naapurin kylppäri on keittiöni seinän takana. Seinän läpi kuuluu mm. kun naapuri laulaa suihkussa ja valitettavasti myös, kun hän käy kakalla. Pahinta tämä on silloin, kun on vieraita. Kuvitelkaa nyt jotain romanttisia treffejä, kun seinän takaa kuuluu yhtäkkiä ähinää, kovaääninen pieru ja molskahdus. No eipähän tarvii koskaan tuoda deittejä kotiin...

En oikein tiedä, pitäisikö naapurille jotenkin ilmoittaa asiasta. No en kyllä kehtaa. Olen yrittänyt soittaa musiikkia ja kolistella tiskatessa, jotta tämä tajuaisi, että äänet kuuluu läpi. Ehkä hän ei välitä tai tajua. Voisko äänieristystä parantaa jotenkin?  Pitääkö mun nyt muuttaa tämän takia uuteen kämppään? :(  :D  Naurattais, jos ei itkettäis.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi täältä käsikakka-ketju, tulosta se ja tipauta naapurin postiluukusta. Laita mukaan vaikka jotkut pirteän väriset hanskat.:)

Vierailija
62/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pitää kirjaa, mihin kellonaikoihin naapurisi käy kakalla. Jos olet onnekas, hänellä on suhteellisen säännöllinen kakkausrytmi ja silloin voit aikatauluttaa omat syömisesi sen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuuntelin yks aamu aamupalaa syödessä, kuinka yläkerran naapuri kakoo ja oksentaa vessassaan, nam, kivoja nää kerrostalot :)

Vierailija
64/74 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tajua miksi sun pitäisi tosta mennä sanomaan naapurille, eihän se nyt vessaäänilleen mitään voi? Toki voit huomauttaa kuinka suihkussa laulaminen kuuluu kovaäänisesti keittiöösi mutta älä nyt ala mistään sontimisesta huomauttelemaan :D

Vierailija
65/74 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos ongelma on ratkennut vai vielä ap syö aamupuuronsa töräysten säestämänä?

Vierailija
66/74 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyseessä on uusi rakennus, on se selvästi rakennusvirhe, veikkaan että siellä on keskitetty ilmanvaihto, aloittajan keittiö varmaan naapurin kylpyhuoneen vieressä ja ja ilmanvaihto putket kulkevat näiden tilojen välillä, äänenvaimentimen tai tiivisteiden asennuksessa on sattunut virhe.

Vierailija
67/74 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaha apua mä aina mietin että kuuleekohan naapurit mun vessassa käynnit, kun niiden keittiö on mun kylppäri kohdalla.

Tässä talossa ei kyllä seinät onneksi paperia ole mutta mistäs sitä tietää... Mieluummin näin päin kuitenkin 😂

Vierailija
68/74 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea talo?

Vierailija
69/74 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naapuri on kakalla, niin minä ainakin alkaisin itsekin vääntämään jotain kakkannusääniä. Luulisi silloin ainakin menevän perille kun vähän kettuilee.

Vierailija
70/74 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAHAHA. Sori. Mutta HAHAHA. Mä voin niin kuvitella tuon.

Miten on voitu talo suunnitella noin huonosti, että toisen huussikäynnit kuuluu toisen keittiöön? :D

Se on sitä nykyajan "rakentamista". Ennen tehtiin talot hirsistä ja kivistä ja ne kesti vuosisatoja. Nyt ei jostain syystä siihen kyetä vuonna 2020.

Vierailija
71/74 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taidettiin herätä entisen naapurinukon kanssa samaan aikaan siinä kuuden korvilla. Mä jään aina hetkeksi venyttelemään sänkyyn ja keräämään itseäni kohti uutta päivää. Hiljaisuudessa kuului LORRRRRR kun naapurissa kus tiin keskelle pönttöä. :(((

Vierailija
72/74 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä aina earit korvissa niin silloin ei kuulu ääntä.

Vierailija
73/74 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naapurin vessassa haisee sun kokkailut. Näin meillä.

Vierailija
74/74 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kuuluvat onneksi vain kusemisäänet. Eivät nekään kyllä romanttista tunnelmaa kohota.