Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin kakkausäänet kuuluu keittiööni!

Vierailija
02.10.2014 |

APUA. Muutin vähän aikaa sitten uuteen asuntoon, ja ilmeisesti naapurin kylppäri on keittiöni seinän takana. Seinän läpi kuuluu mm. kun naapuri laulaa suihkussa ja valitettavasti myös, kun hän käy kakalla. Pahinta tämä on silloin, kun on vieraita. Kuvitelkaa nyt jotain romanttisia treffejä, kun seinän takaa kuuluu yhtäkkiä ähinää, kovaääninen pieru ja molskahdus. No eipähän tarvii koskaan tuoda deittejä kotiin...

En oikein tiedä, pitäisikö naapurille jotenkin ilmoittaa asiasta. No en kyllä kehtaa. Olen yrittänyt soittaa musiikkia ja kolistella tiskatessa, jotta tämä tajuaisi, että äänet kuuluu läpi. Ehkä hän ei välitä tai tajua. Voisko äänieristystä parantaa jotenkin?  Pitääkö mun nyt muuttaa tämän takia uuteen kämppään? :(  :D  Naurattais, jos ei itkettäis.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, en nyt tiedä miten tämän kertoisin, mutta olen naapurisi ja se, mitä luulet keittöksesi on minun WC:n yhteydessä oleva saunani. Olet jo viikkoja tullut minun asuuntooni ja likinäkösenä et ole huomannut minua.

Se, mitä luulet hellaksi, on kiuas.

Terveisin, kärsivällinen naapurisi!

Vierailija
22/74 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:55"]

Tuota, en nyt tiedä miten tämän kertoisin, mutta olen naapurisi ja se, mitä luulet keittöksesi on minun WC:n yhteydessä oleva saunani. Olet jo viikkoja tullut minun asuuntooni ja likinäkösenä et ole huomannut minua.

Se, mitä luulet hellaksi, on kiuas.

Terveisin, kärsivällinen naapurisi!

[/quote]

Ai sen takia siitä puurosta tuli niin sakeaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:07"]

Ymmärrän hyvin kuinka inhottavaa. Minun uusi miesystävä käy aamuisin ja toisinaan iltaisin toimituksella, jonka äänet kantautuu olohuoneeseen. En ole kehdannut näin tuoreessa suhteessa ottaa puheeksi. Viimeksi tosin kysyin onko vatsa kunnossa. =) Jotenkin romanttinen tunnelma kärsii, kun on tietoinen rakkaan suolen toiminnasta.

[/quote]

No voi kamala. Mieti niitä joilla on jokin suolensairaus ja on pakko paskoa silloin kun sattuu tulemaan ja kovilla äänillä, myös suhteen alussa... On ihmisillä sitten ongelmat.

Vierailija
24/74 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:46"]

Kuvitelkaa nyt jotain romanttisia treffejä, kun seinän takaa kuuluu yhtäkkiä ähinää, kovaääninen pieru ja molskahdus. No eipähän tarvii koskaan tuoda deittejä kotiin...
[/quote]Mikään ei kruunaa treffejä paremmin kuin se, että on sekä yhteistä paheksuttavaa että yhteistä hihiteltävää. Samalla pääset testaamaan miten mies selviää kiusallisesta tilanteesta.

Niin ja saahan tuosta myös hyvän syyn siirtyä makkarin puolelle rauhaan :)

Vierailija
25/74 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:50"]

HAHAHA. Sori. Mutta HAHAHA. Mä voin niin kuvitella tuon.
Miten on voitu talo suunnitella noin huonosti, että toisen huussikäynnit kuuluu toisen keittiöön? :D

[/quote]Yleensä vessat ja keittiöt tulee vieretysten, koska molempiin tulee vesiputket ja viemärit.

Vierailija
26/74 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäähän sen naapurin paskantaa. Bon Appetit ja plumpsis plumpsis vaan :)

Vierailija
27/74 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:46"]

APUA. Muutin vähän aikaa sitten uuteen asuntoon, ja ilmeisesti naapurin kylppäri on keittiöni seinän takana. Seinän läpi kuuluu mm. kun naapuri laulaa suihkussa ja valitettavasti myös, kun hän käy kakalla. Pahinta tämä on silloin, kun on vieraita. Kuvitelkaa nyt jotain romanttisia treffejä, kun seinän takaa kuuluu yhtäkkiä ähinää, kovaääninen pieru ja molskahdus. No eipähän tarvii koskaan tuoda deittejä kotiin...

En oikein tiedä, pitäisikö naapurille jotenkin ilmoittaa asiasta. No en kyllä kehtaa. Olen yrittänyt soittaa musiikkia ja kolistella tiskatessa, jotta tämä tajuaisi, että äänet kuuluu läpi. Ehkä hän ei välitä tai tajua. Voisko äänieristystä parantaa jotenkin?  Pitääkö mun nyt muuttaa tämän takia uuteen kämppään? :(  :D  Naurattais, jos ei itkettäis.

[/quote]

Kai sinä ymmärrät, että sun paskannusäänet kuuluu aivan samalla tavalla?

Vierailija
28/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti!

Vierailija
29/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHA. Sori. Mutta HAHAHA. Mä voin niin kuvitella tuon.
Miten on voitu talo suunnitella noin huonosti, että toisen huussikäynnit kuuluu toisen keittiöön? :D

Vierailija
30/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on ainesta ihan legendaaristen ketjujen kerhoon!

Mutta kurja juttu tietenkin sille, joka joutuu kuuntelemaan.

Vierailija
31/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sellainen kimeä-ääninen vappupilli ja puhalla siihen joka kerta, kun naapuri töräyttää omalla puolellaan. Jospa se siitä ymmärtäisi yskän.

Vierailija
32/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se auttaa, vaikka naapuri tajuaisikin että äänet kuuluu? Ei kai se voi olla kakkaamattakaan?? :D

Vierailija
33/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisitte yhteisesti sopia kakkaus- ja keittiövuoroista? Jos naapurille tulee hätä vuoronsa ulkopuolella, niin voi tulla käyttämään sinun vessaasi (olettaen, että sieltä ei kuulu äänet keittiöön)?

Vierailija
34/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans asunut 40-luvulla rakennetussa asunnossa jossa kuului naapurin ukon aamupaskominen seinän läpi. Ei ollut kivaa.

Vierailija
35/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:54"]Hommaa sellainen kimeä-ääninen vappupilli ja puhalla siihen joka kerta, kun naapuri töräyttää omalla puolellaan. Jospa se siitä ymmärtäisi yskän.
[/quote]

Tämä oli päivän paras :D

Vierailija
36/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaus-ja kokkausvuorot. :D

Vierailija
37/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri vois alkaa harjoitella kädelle kakkimista tai tunkea pönttöön vessapaperia pehmeäksi "laskeutumisalustaksi". Vinkkejä voi lukea tämän palstan lukuisista käsikakka-ketjuista (naisilta, jotka eivät uskalla päästää mitään ääniä julkisissa vessoissa).

Vierailija
38/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:58"]

Kakkaus-ja kokkausvuorot. :D

[/quote]

Hahah :D No en kai mä nyt tällaista uskalla ehdottaa, kun en edes kehtaa mainita koko asiasta naapurille. Ja eihän se ole naapuriparan syytä, että seinä on liian ohut. Mutta kiitos nauruista, ainakin nyt tuntuu vähän paremmalta! t. AP

Vierailija
39/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Jos omistat asunnon, eikä naapurin vastaisella seinällä ole putkivetoja, ota kaikki irti seinästä. Laita ristikoolaus lattiasta kattoon ja 40 milliä villaa kahteen kerrokseen, alle pystyyn ja päälle vaakaan. Koolinkien päälle paksu ja tiivis kipsilevy, jonka voi tapetoida tai kaakeloida. Eiköhän äänet vaimene. Koolauslautoja ei mene paljoa, siihen riittää 40x40 karvarimaa eristeen levyisillä väleillä. Älä jätä rakoja seinän lähelle, koska sieltä ääni kulkee.

Rimaa menee huoneen leveyden mukaan yleensä 60 sentin jaolla 4 metrin levyiseen huoneeseen vaakaan 4 x 4 metrin rimaa ja pystyyn 6 x 2,5 m. Levyä kannattaa varata tuohon leveyteen ainakin 12 neliön verran, villaa tuplasti tuon pinta-alan.

Jos putket on sillä seinällä, tekisin saman, mutta pyytäisin isännöitsijää huolehtimaan sähkö ja putkityöt. Sähkö ja putkimies tarvitaan ennen kuin levyt laitetaan paikalle. 

Vierailija
40/74 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 23:07"]Otan osaa.

Jos omistat asunnon, eikä naapurin vastaisella seinällä ole putkivetoja, ota kaikki irti seinästä. Laita ristikoolaus lattiasta kattoon ja 40 milliä villaa kahteen kerrokseen, alle pystyyn ja päälle vaakaan. Koolinkien päälle paksu ja tiivis kipsilevy, jonka voi tapetoida tai kaakeloida. Eiköhän äänet vaimene. Koolauslautoja ei mene paljoa, siihen riittää 40x40 karvarimaa eristeen levyisillä väleillä. Älä jätä rakoja seinän lähelle, koska sieltä ääni kulkee.

Rimaa menee huoneen leveyden mukaan yleensä 60 sentin jaolla 4 metrin levyiseen huoneeseen vaakaan 4 x 4 metrin rimaa ja pystyyn 6 x 2,5 m. Levyä kannattaa varata tuohon leveyteen ainakin 12 neliön verran, villaa tuplasti tuon pinta-alan.

Jos putket on sillä seinällä, tekisin saman, mutta pyytäisin isännöitsijää huolehtimaan sähkö ja putkityöt. Sähkö ja putkimies tarvitaan ennen kuin levyt laitetaan paikalle. 
[/quote]

Tiimariin siis!