Onko Tampereella hyvää vanhan ajan "nakkikioskia"
Eli ihan perinteistä grillimättöä, mistä voisi hakea annokset ja syödä jossain oikeasti ulkona? Terveellisyydestä nyt viis tämän kerran. Ihan perus makkaraperunat tai hampurilainen yms.. Heset ja mäkkärit = ei käy. Huomenna tullaan ja päätettiin, että ei mennä mihinkään ravintolaan ja pizza ei toiselle käy.
Kommentit (26)
Ullan grilli tammelantorilla. Vaakon nakki Pispalassa.
Mua harmittaa, kun monessa kaupungissa suurin osa snägäreistä on vain öisin auki. :(
Kiitos. Katsotaan jos jaksetaan Pispalaan, Tammelantorille jaksetaan kävelläkin.
Vaakon nakille kanssa ääni täältä<3
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:22"]
Mua harmittaa, kun monessa kaupungissa suurin osa snägäreistä on vain öisin auki. :(
[/quote]
Sama homma, siksi tekeekin mieli. Ap.
Marjon grilli, Teiskontie 29. On tosin auki vaan klo 16-01.
Onko Rautagrilli (vai mikä sen nimi oli, siinä rautatieaseman vieressä) lopettanut? :(
Ajakaa Nokian autogrillille kuumalle koiralle.
Päivisin saa Tammelantorilta ja Laukontorilta hei nääs mustaamakkaraa, mitä muuta sitä ny muka kuuluis Tampereella syörä?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:26"]
Päivisin saa Tammelantorilta ja Laukontorilta hei nääs mustaamakkaraa, mitä muuta sitä ny muka kuuluis Tampereella syörä?
[/quote]
Mä en tykkää. Valitettavasti, vaikka olen Tampereella lyhyen aikaa elämästäni asunutkin. Siitä on niin kauan, ettei samat paikat enää ole ja muutenkin asuin siellä vähän syrjässä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:26"]
[/quote]
Niitä kuumia koiria saa ihan Tampereeltakin.
15 siis ap. Tuli muuten mieleen ot, että mikä se on Tampereen päätori, onko se keskustori, Laukko vai Tammela? Siis missä noista on eniten toimintaa?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:26"]
[/quote]
Niitä kuumia koiria saa ihan Tampereeltakin.
[/quote]
saa toki mutta tuolla on mielestäni parhaat.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:29"]
15 siis ap. Tuli muuten mieleen ot, että mikä se on Tampereen päätori, onko se keskustori, Laukko vai Tammela? Siis missä noista on eniten toimintaa?
[/quote]
Tammelantori, sitten Laukontori.
Leinolassa Orimuskioskin grilli tai lukonmän grilli, parhaat tampereella!
Tulin kipeeksi, ei päästykään lähtemään. pah. Ap ei siis pääse raportoimaan, muutaman viikon päästä uusi yritys.