Kerronko poikaystävälle aiemmasta tapailusta?
Mieltä askarruttaa, pitäisikö kertoa poikaystävälle, että ennen meidän suhteen alkua tapailin lyhyen aikaa erästä "kaveriporukkaamme" kuuluvaa miestä.
Asia ei ole mikään salaisuus ja kaikki muut paitsi poikaystäväni tietävät ellei joku miesporukassa ole tuonut asiaa esille. Epäilen kyllä ettäkö näin olisi, koska hän ei ole maininnut asiasta minulle.
En halua, että hän kuulee asiasta muualta ja kuvittelee, että yritin salata tapailun tms., mutta tuntuu myös typerältä ilmoittaa kesken päiväkahvien, että "Ainii muuten, oon tapaillut tota Teemua". Varsinkin, kun tätä suhdetta on nyt kaksi vuotta takana ja alusta asti oltu yhdessä tässä kaveriporukassa. Olisi ehkä pitänyt heti ottaa asia puheeksi.
Toisaalta, jos mietin asiaa toisinpäin, haluaisin ehkä itse tietää.
Suuret on murheet.
Kommentit (4)
Älä ota erikseen puheeksi. Tulisi vain se vaikutelma, että asialla on enemmänkin merkitystä.
Jos ootte ollu kaks vuotta yhessä niin luulis että voitte puhua kaikesta!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:50"]Jos ootte ollu kaks vuotta yhessä niin luulis että voitte puhua kaikesta!
[/quote] Kyllähän me aikalailla voidaankin, mutta koen olevan turhaa/hölmöä ottaa asia enää puheeksi tässä vaiheessa. Ollaan kyllä puhuttu edellisistä suhteista jne., mutta en ole koskaan tullut maininneeksi myös niitä kaikkia miehiä joita olen tapaillut. Siinä vaiheessahan asia olis ollut ehkä järkevin tuoda ilmi. Ap
Jos suhdetta kaksi vuotta jo takana niin anna menneitten olla. Jos joskus asia ilmenee voit kuitata sanomalla luulees miehen tietävän, jos kerta asia ns yleisessä tiedossa kaveriporukassa.