Ehdota sopivaa ammattia: muiden asioista utelias
Missä ammattissa pääsisi käsittelemään muiden ihmisten yksityisasioita? Onko muita ammatteja kuin sossuvirkailija? Mikä siellä olisi sopivin?
Ei ole provo, olen tosissani. Olen todella utelias muiden ihmisten asioista. Tiedän olevani vähän höpsö mutta en ole pahantahtoinen.
Kommentit (19)
johonkin sihteeriksi niin ainakin näet paljon papereita
No, psykologi, psykiatri, lääkäri, sossu jne, käytä mielikuvitusta :D. Ja ihan sairaanhoitajanakin pääsisit lueskelemaan kiinnostavia yksityiskohtia Matti Meikäläisen peräpukamista ;)
Konekirjoittaja sairaalassa tai tk:ssa.
Terveydenhoitaja, kuraattori, sosiaalityöntekijä, opinto-ohjaaja? Jos haluat lyhyen koulutuksen, niin sitten poliisi tai lähihoitaja > suuntaudut mielenterveyspuolelle.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:36"]
Missä ammattissa pääsisi käsittelemään muiden ihmisten yksityisasioita? Onko muita ammatteja kuin sossuvirkailija? Mikä siellä olisi sopivin? Ei ole provo, olen tosissani. Olen todella utelias muiden ihmisten asioista. Tiedän olevani vähän höpsö mutta en ole pahantahtoinen.
[/quote] Kokispullon korkittaja tehtaalla. Ei tuommoista ihmista kannata paastaa lahellekaan muiden ihmisten yksityisasioita. Vai haluatteko sairauskertomuksianne leviteltavan ympari kylia kun tama pakahtuu kertomisen innosta?
Poliisi niin pääsetavailemaan tietokantoja.
Osastosihteeri. Tosin kaverini kertoi, että oli saatanan rankkaa puhtaaksikirjoittaa raiskattujen pikkulasten lääkärisaneluja. Mutta siinä sulle vaihtoehto.
Nokisutari