Fudisvalkku
Meidän Aarolla on hullu valkka futiksessa. Läski ukko huutaa naama punaisena pojille ja selvästi poikia pelottaa. silti kukaan vanhempi ei tee tai sano mitään kun ei ilmeisesti uskalla. ite tiiän että sillä on yhteyksiä joten en ainakaan itse sano mitään. oon miettinyt et otan pojan pois mut tykkää valmentajasta.
Onko teillä ollut näitä hulluja valmentajana?
Kommentit (19)
Pelottaako poikia valkun lihavuus vai miksi piti erikseen mainita, että hän on läski?
Koska se äijä on iso ja myös tosiaan läski. se huuto niitä pelottaa mut ei ne kerro sitä. ne kaikki pitää siitä ukosta mutta olen varma et ne pelkää.
Jos valmentaja huutaa, se on huono valmentaja. Mutta jos poika ei kärsi asiasta ja haluaa olla kavereiden kanssa siellä, anna olla.
Yhteyksiä mihin?
Onko se palkkavalkku vai jonkun isä? Jos jälkimmäistä, niin sitten kannattaisi tarjota apua. Saattaa olla, että siksi huutaa, kun ne lapset ei tee mitä pyydetään ja vanhemmat vaan toljottaa kentän reunalla eikä auta omaa lastaan toimimaan ohjeiden mukaan. Olen meinaan huomannut, että näitä isävalmentajia usein kismittää eniten vanhempien toiminta (ja usein ihan syystä).
Ei ole huono valmentaja jos huutaa, joskus siihen on syytä. Se on miten joukkueessa on asiat puhuttu ja sovittu. Pumpulissa ei kukaan kehity! Minkä ikänen tämä Aaro ja pelikaverit on? Jos alle 7v niin sit huuto voi olla aika rankkaa, muuten ei.
Itse myös ihmettelen että yhteys mihin?
Ostettu se on eli ei ole lasta joukkueessa. joku isä sanoi et on jengissä en tiedä missä. Se ukko on hyvä valmentaja siis joukkue pärjää ja ne välillä jopa palvoo sitä ukkoa. Olutta oon nähnyt sen hakevan kaupasta useasti joten juomakin maistuu.
Ikä on 12v.
Ei helvetti!!! Se on normaalia että siellä kohotetaan ääntä, kun kenttä on nääs aika iso!!! Ja pelaajat on 12-v niin hohoijaa! Jos vielä joukkue pärjää, niin seura on tarkastanut varmasti kaverin taustat!!!!!!!!!!! Ns. edustus ja pärjäävät joukkueet on tarkkaan valittu, että kuka niitä valmentaa.
Ja mitä sitten että on läski? Onko se kaveri urheilullinen?
Kyllä se siellä aina juoksee joten varmaan on. näyttää myös kaikki jutut pojille joten pelannut ilmeisesti jalkapalloa aikanaan. nyt kuulemma nostelee punttia.
siis missä jengissä? Futisjengissä? Jos lapset tykkää ukosta, niin laita korvasuojat itsellesi. Ja määrittele huutaminen. Musta huutaminen= haukkuu lapsia ja ilmaisee, että ne on tehneet väärin eikä osaa ollenkaan pelata. Se ei ole oikein. Äänen korottaminen kuuluvaksi tietysti on ihan pakko tehdä siellä kentällä.
Et sä nyt 12 v:tä voi ruveta repimään irti joukkueesta siksi, että sun mielestä valmentaja huutaa liikaa.
Ja jos tää on provo, niin tiedän kyllä, että tällaisia vanhempia oikeasti on.
T. 7
Futista joo mut en uskalla sanoa mis joukkueessa. ei se hauku koskaan ketään mut huutaa monesti paljon. mielestäni se on vain typerää huutaa kun voisi käydä vain sanomassa. silloin pojatkin sais aikaa valkulta.
enkä tajua miks pojat pitää siitä miehestä. en ole vielä sanonut pojalle mitään mut olen harkinnut. 12-v on lapsi! ei lapselle kuulu huutaa.
En sano mistä olen mut en ole porvoosta. olen kyllä etelästä mut en porvoosta. saa sitä olla varmaan huolissaan omasta lapsesta? vai mitä tää aaarrrggggg tarkoittaa
pois heti lapsi tuolta ja ilmoitus seuralle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!