Ominaisuus, jota sinulla ei ole, mutta jonka haluat kumppaniltasi
Tuli mieleen, kun sanotaan, että vastakohdat vetävät puoleensa. Onko joiltakin osin jopa totta?
Itse olen hyvin rauhallinen ja varautunutkin, mutta pidän hyvin viehättävänä piirteenä eloisuutta ja emotionaalista ilmaisukykyä. Ilmeikkäät kasvot ja kupliva luonne saavat sydämeni sulamaan.
Fyysisistä ominaisuuksista voisi mainita, että vaikka olen itse ylipainoinen, tunnen vetoa nimenomaan hyvin hoikkiin, jopa luiseviin ihmisiin. En ole koskaan ihastunut kehenkään lihavaan.
Onko sinulla ominaisuuksia, joita haluat kumppanilta, mutta joita itselläsi ei ole?
Kommentit (79)
Minusta olisi hauskaa, jos tulevalla kumppanillani olisi jokin tiettyyn lajiin liittyvää taitoa ja kärsivällisyyttä opettaa sitä vasta-alkajalle. Mielelläni oppisin vaikka kiipeilyä tai yksipyöräisellä ajoa. :D
Itse olen taiteilija ja mies koodari. Kun ollaan näin vastakohtia niin keskustelut on kiinnostavia ja oppii paljon toiselta, kun ajattelutapa on täysin eri.
Jos nyt lähtisin treffimarkkinoille niin varakkuus olisi ominaisuus jota toivoisin. t. köyhä taiteilija.
Kuuntelutaitoa. Myös remonttitaidot olisi hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto halukkuus!
T: M36
Jota sinullako ei ole? Mahtaako yksipuolisuus oikeasti toimia?
Todella monet naiset eivät halua vastaanottaa suuseksiä.
Vain koska todella monet miehet tekevät sen todella huonosti. Vibraattoriin ei tarvitse pettyä.
Hyvää suuseksiä haluaa varmasti valtaosa naisista. Huonoa ei huoli kukaan.
Liikunnallisuus. Nyt on koronarajoitusten takia kuntosalimme suljettu, mutta mieheni golfaa touko-syyskuussa joka päivä ja muutenkin liikkuu paljon. Hän ei vain voi olla liikkumatta. Terveys ja kunto on loistavassa kunnossa hänen ikäiselleen. Minä harkitsen lenkille lähtöäkin todella tarkkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto halukkuus!
Vain koska todella monet miehet tekevät sen todella huonosti. Vibraattoriin ei tarvitse pettyä.
Mikä tarve naisilla on koettaa selittää pois sitä, että osa heistä ei vain pidä suuseksistä? Tulee mieleen jokin jankkaava sukulainen mökillä:
"En tykkää kalasta."
"Et ole vain saanut hyvää halstrattua lohta. Kyllä kaikki hyvästä kalasta tykkäävät."
"..."
Hyvät keskustelutaidot, niin ettei loukkaa toista asioita selittäessään. Mun on vaikea puhua vihaisille ihmisille, aivot menee sumuun, eikä lauseista tule loogisia, puhetapani ärsyttää toista, ja molemmat ärtyvät koko ajan lisää. Kamalaa.
Huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat ja leveä takamus n. 35-45 -kymppisellä naisella. Köyhäkin saa olla, mutta sopivan säyseä, niin olisi ok. Itse en kauheasti siivoa, niin jos hän voisi, niin olisin kiitollinen. Lisäksi pitäisi tykätä enemmän Star Trekistä kuin Star Warsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan empaattisuutta toisessa, koska itselläni sitä ei kauheasti ole. Minusta on arvokasta, jos vierellä on ns. hyvä ihminen, jonka käytökseen ja valintoihin voi peilata omiaan.
Hienoa, että osaat arvostaa empaattisia ihmisiä. Mutta miehen ei empaattisuuttaan kannata mainostaa, koska sellaista harva nainen kaipaa miehen ominaisuutena.
Tästä mä kyllä rohkenen olla eri mieltä. Mutta ehkä sinä tarkoitat empaattisuudella jotain muuta kuin minä? Minusta empatia tarkoittaa kykyä asettua toisen ihmisen asemaan sen sijaan, että menisi kaikessa oma etu edellä. Mitä se sinusta tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto halukkuus!
Mutta innokkaasti haluavat sitä kuitenkin antaa?
Eräänlainen tyyneys ympäröivää maailmaa kohtaan (minä en kauheasti arvosta menoa tällä pallolla, on mukavaa, että puolisoni on positiivisempi eikä ole toivomassa asteroidilaumaa joka toinen päivä).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pimperoinen olisi kiva toisella olla. Itselläni kun ei ole.
Pimpero tarkoittaa tekopimppiä. Pimperoinen on joku hellittelynimi pimperolle? Eli joku peräkammarinpoika pimperoisineen käy sulle?
Niitä pimperoita voi ostaa, siihen ei tarvii kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto halukkuus!
Tunnet kummallisia naisia.
Kyllähän se harmittaa, mutta ehkä yksi neljästä seksikumppanista on ollut tällainen tapaus.
Odotas, kun paljastan, etteivät kaikki miehetkään pidä suuseksin vastaanottamisesta...
Tajusitko nyt edes mistä tässä ketjussa keskustellaan, ennen kuin sekaannuit asiaan? Tai siis miten ihmeessä se, että sinä tykkäisit suuseksistä ja sinua harmittaa kun nainen ei tykkää, liittyy tämän ketjun aiheeseen?
Kärsivällisyys. Ite en millään jaksa olla yhtä kärsivällinen lapsen kanssa kuin hänen isänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto halukkuus!
Mikä tarve naisilla on koettaa selittää pois sitä, että osa heistä ei vain pidä suuseksistä? Tulee mieleen jokin jankkaava sukulainen mökillä:
"En tykkää kalasta."
"Et ole vain saanut hyvää halstrattua lohta. Kyllä kaikki hyvästä kalasta tykkäävät."
"..."
Eihän tuossa väitetty, etteikö osa naisista vain ei pitäisi suuseksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto halukkuus!
Mutta innokkaasti haluavat sitä kuitenkin antaa?
En ole koskaan deittaillut naista, joka ei olisi rakastanut ottaa suihin ja halunnut olla siinä hyvä. Enkä kyllä deittailisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikkukakkonen oli oikeassa. Jos naisella on jokin hyvä ominaisuus, hän vaatii mieheltä sitä, koska "en halua tyytyä itseäni huonompaan". Kun naiselta puuttuu jokin hyvä ominaisuus, hän vaatii mieheltä sitä, koska "vastakohdat täydentävät toisiaan".
No jaa. Minä toivoin, että miehellä olisi tiettyä jämäkkyyttä asioiden hoidossa koska minulla ei sitä ole. Olen huomannut, että yhteistä elämää vaikeuttaa huomattavasti jos kumpikin on miellyttämishaluinen konfliktipelkoinen nössö. Ja koska minä olen, minun pitää toivoa kumppanilta muuta mikäli haluan suhteen jossa vähintään toinen saa asiat hoitumaan.
Sen sijaan minä en vaadi kumppanilta kaikkia omia hyviä ominaisuuksiani. Minun kumppanini ei tarvitse olla yhtä älykäs, koulutettu tai menestynyt kuin minä, noilla ei ole minulle merkitystä. Enkä toisaalta myöskään vaadi kumppanilta kaikkia niitä hyviä ominaisuuksia jotka minulta puuttuu. En esimerkiksi ole erityisen empaattinen enkä odota sitä myöskään puolisolta. Itseasiassa minusta on helpompi, jos kumppanilla on tämä sama vika, suhde on jotenkin tasapainoisempi.
Koen, että vaikka toivon kumppaniltani hieman eri settiä hyveitä kuin mitä tuon itse pöytään, en kuitenkaan kokonaisuutena vaadi enempää kuin voin itse antaa. Plussia ja miinuksia on kuitenkin suunnilleen sama määrä, ne on vaan hieman eri painotuksella.
Tämä oli mielenkiintoista luettavaa kaupunkilaiselle, joka ei ole koskaan lehmää tavannut.