Ominaisuus, jota sinulla ei ole, mutta jonka haluat kumppaniltasi
Tuli mieleen, kun sanotaan, että vastakohdat vetävät puoleensa. Onko joiltakin osin jopa totta?
Itse olen hyvin rauhallinen ja varautunutkin, mutta pidän hyvin viehättävänä piirteenä eloisuutta ja emotionaalista ilmaisukykyä. Ilmeikkäät kasvot ja kupliva luonne saavat sydämeni sulamaan.
Fyysisistä ominaisuuksista voisi mainita, että vaikka olen itse ylipainoinen, tunnen vetoa nimenomaan hyvin hoikkiin, jopa luiseviin ihmisiin. En ole koskaan ihastunut kehenkään lihavaan.
Onko sinulla ominaisuuksia, joita haluat kumppanilta, mutta joita itselläsi ei ole?
Kommentit (79)
Insinööreily, kaikki tämmöset rasittavat ruuvailu- ja asenteluhommelit sais sujua, ja raskaat työt kuten tiukkojen purkkien korkkien availu, halonhakkuu. Joo ja lihan grillaaminen, jos musta on kiinni niin syödään jotain tofua.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan empaattisuutta toisessa, koska itselläni sitä ei kauheasti ole. Minusta on arvokasta, jos vierellä on ns. hyvä ihminen, jonka käytökseen ja valintoihin voi peilata omiaan.
Hienoa, että osaat arvostaa empaattisia ihmisiä. Mutta miehen ei empaattisuuttaan kannata mainostaa, koska sellaista harva nainen kaipaa miehen ominaisuutena.
Pikkukakkonen oli oikeassa. Jos naisella on jokin hyvä ominaisuus, hän vaatii mieheltä sitä, koska "en halua tyytyä itseäni huonompaan". Kun naiselta puuttuu jokin hyvä ominaisuus, hän vaatii mieheltä sitä, koska "vastakohdat täydentävät toisiaan".
Sellainen tietynlainen nopeus/aktiivisuus, aikaansaavuus.
Eli kun pitää lähteä jonnekin, niin lähtee eikä jumita ja haahuile kuten minä.
Sellaista nopeaa toimintaa.
Myös tietynlainen rauhallisuus plussaa, ettei kälätä koko ajan (minä puhun puolet päivästä ja loput olen hiljaa kun en jaksa enää puhua).
Enpä keksi mitään, kun tuntuu että kaikkien omien ominaisuuksieni vaatiminen naiselta on kuin vaatisi kuuta taivaalta. Etenkin normaali paino, se pahin juttu mitä sika voi naiselta toivoa.
Vagina. Ihan vaan sellainen pieni.
Auto olisi kumppanilla hyvä olla. Exällä oli ja nykyisellä ei. Joskus harmittaa kulkea julkisilla sen takia. Tämä ei kyllä taida olla varsinainen "ominaisuus".
Vastaavanlaisen reilun ihmisen, joka pitää kuitenkin puolensa paremmin kuin minä ja voi pitää minunkin puoliani. Osaa tarvittaessa olla tyly ilman suurta syyllisyyttä.
Rauhallisuus ja lehmän kärsivällisyys. Nämä mieheltä onneksi myös löytyvät :D
Sosiaalinen lahjakkuus ja tietynlainen jämäkkyys. Itse olen semiasperger ja vielä hirveä nössö hoitamaan esim. reklamaatioita. Todennäköisesti vähintään tonneja tullut takkiin, kun en ole osannut vaatia remontti yms virheiden korjaamista.
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto halukkuus!
T: M36
Jota sinullako ei ole? Mahtaako yksipuolisuus oikeasti toimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto halukkuus!
On toiminut ja tyttöystävä tykkää enemmän vibrauksesta, kuin mistään kieli hommista.
hän sietää myös päihderiippuvaisia (kuten tupakoitsijat ja kännijuojat), kun taas minua ei voisi vähempää kiinnostaa edes puhua heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto halukkuus!
On toiminut ja tyttöystävä tykkää enemmän vibrauksesta, kuin mistään kieli hommista.
No jaa, näköjään jollekin kelpaa.
Mun makuun tosi epäkiihottava mies, kyllä suuseksiä pitää olla molemmin puolin tai sit ei tuu mitään.
Paremmat hermot ja tasaisempi luonne kuin minulla.
Toisaalta itseäni ei haittaa, jos olen suhteessa vaikkapa ns. paremman näköinen tai älykkäämpi osapuoli. Tiedosta omat puutteeni noissa asioissa, joita toivon kumppanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto halukkuus!
Todella monet naiset eivät halua vastaanottaa suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kunnianhimo on naisille tärkeä asia, vaikka heillä ei olisi itsellään sitä?
Sillä tarkoitetaan suuria tuloja. Vähän niin kuin "itsestään huolta pitävä" tarkoittaa oikeasti hoikkaa.
Penis.