Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ominaisuus, jota sinulla ei ole, mutta jonka haluat kumppaniltasi

Vierailija
30.08.2021 |

Tuli mieleen, kun sanotaan, että vastakohdat vetävät puoleensa. Onko joiltakin osin jopa totta?

Itse olen hyvin rauhallinen ja varautunutkin, mutta pidän hyvin viehättävänä piirteenä eloisuutta ja emotionaalista ilmaisukykyä. Ilmeikkäät kasvot ja kupliva luonne saavat sydämeni sulamaan.

Fyysisistä ominaisuuksista voisi mainita, että vaikka olen itse ylipainoinen, tunnen vetoa nimenomaan hyvin hoikkiin, jopa luiseviin ihmisiin. En ole koskaan ihastunut kehenkään lihavaan.

Onko sinulla ominaisuuksia, joita haluat kumppanilta, mutta joita itselläsi ei ole?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkuus, lapsekkuus.

Vierailija
42/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto halukkuus!

T: M36

Jota sinullako ei ole? Mahtaako yksipuolisuus oikeasti toimia?

Todella monet naiset eivät halua vastaanottaa suuseksiä.

Tunnet kummallisia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei halua antaa naiselle suuseksiä, on täysin turn off.

Ei mitään mahiksia.👎

Vierailija
44/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuus ja pelottomuus. Itse pelkään ihan kaikkea ja olen pohjimmiltani täysin holtiton. Se ei näy mitenkään päälle, ihmiset pitävät minua viilipyttymäisen rauhallisena ja äärirationaalisena ja niin minä aina käyttäydynkin. Itse kuitenkin tiedän, että olen aina vain hiuskarvan päässä siitä, että sokka irtoaa ja tapahtuu jotain kamalaa.

Olen ollut onnekas ja löytänyt miehen, joka ei pelkää mitään ja on sellainen vakaa ja turvallinen aikuinen mitä tarvitsen elämääni.

Vierailija
45/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto halukkuus!

Kyllähän se harmittaa, mutta ehkä yksi neljästä seksikumppanista on ollut tällainen tapaus.

Odotas, kun paljastan, etteivät kaikki miehetkään pidä suuseksin vastaanottamisesta...

Vierailija
46/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan empaattisuutta toisessa, koska itselläni sitä ei kauheasti ole. Minusta on arvokasta, jos vierellä on ns. hyvä ihminen, jonka käytökseen ja valintoihin voi peilata omiaan.

Hienoa, että osaat arvostaa empaattisia ihmisiä. Mutta miehen ei empaattisuuttaan kannata mainostaa, koska sellaista harva nainen kaipaa miehen ominaisuutena.

Höpön pöpön. Minun mieheni on merkittävästi empaattisempi ja kaikin puolin parempi ihminen kuin minä. Noiden ominaisuuksien takia rakastan häntä suuresti. Minä olen oikeamielinen, mutta en hyvä. Olen sellainen hirttotuomarityyppi.

(Kommentoin jo hetki sitten, että mies on turvallinen eikä pelkää mitään. Näköjään meillä on tosi paljon eroja.)

Vierailija
47/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto halukkuus!

Kyllähän se harmittaa, mutta ehkä yksi neljästä seksikumppanista on ollut tällainen tapaus.

Odotas, kun paljastan, etteivät kaikki miehetkään pidä suuseksin vastaanottamisesta...

Minä tiedän vain oman kaveripiirin asioista, mutta me ollaankin aika itsevarmoja ja vapautuneita sieluja.

Siksi kuulostaa aivan oudolta tuollainen.

Vierailija
48/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto halukkuus!

Minä tiedän vain oman kaveripiirin asioista, mutta me ollaankin aika itsevarmoja ja vapautuneita sieluja.

En tiedä, miten itsevarmuus tai "vapautuneisuus" liittyy asiaan, mutta hieno juttu, että onnistuin avartamaan maailmankuvaasi.

Vierailija
49/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallisuus ja lehmän kärsivällisyys. Nämä mieheltä onneksi myös löytyvät :D

Lehmien kärsivällisyys on suuresti liioiteltua. Ruoka on 5 minuuttia myöhässä-->saatanallinen möly. Lypsy on 2 minuuttia myöhässä--> vielä suurempi möly. Siirretään laitumelta pihattoon->kolmen päivän möykkä.

Alempiarvoinen lehmä on ruokailemassa siinä, mihin hänen ylhäisyytensä päättää haluta. Otsaluu kylkeen, että väistä siitä. Siirrytään pihatosta laitumelle-->nokkapokkaa siitä, kuka on pomo. Siirrytään toiselle laitumelle, sama. Siirrytään laitumelta pihattoon, sama taas. Tämän takia ne nykyään nupoutetaan. Nokkapokka on kyllä hiukan rotukohtaista, mutta aina täytyy olla joku ikivanha matriarkkalehmä, joka saa muut pidettyä ruodussa. Marssijärjestys löytyy parhaiten, kun on yksi, josta kaikki tietää, että okei, toi on meidän kaikkien yläpuolella.

Hänen armollisuuttaan ei juuri nyt huvita tissien pyyhkiminen, ja saat sorkasta.

Lehmät on ihania ja rakastan niitä yli kaiken, mutta se kärsivällisyys on pelkkää harhaa.

t: Karjakko

Vierailija
50/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin lapsettomuutta.

Vierailija
51/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto halukkuus!

Minä olen itsevarma ja vapautunut nainen, joten uskallan sanoa, jos en tykkää jostain. Suuseksi ei tunnu minusta oikein miltään. Mies siitä nauttii, joten annan sen välillä itseään viihdyttää, mutta en minä siitä mitään saa.

Tykkään oikeastaan vain perinteisestä penetraatiosta ja mielellään niin, ettei minuun kosketa käsin samalla, ainakaan mitenkään hivelemällä. Silitellä voi sitten muissa yhteyksissä. Unelmaseksiäni olisi sellainen Outlander-henkinen, missä jossain numella molemmat vaan heittää helmansa ylös, hoidetaan homma nopeasti, lasketaan helmat ja jatketaan patikointia.

-eri-

Vierailija
52/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan miehessäni lempeyttä, kärsivällisyyttä ja puhetaitoja. Ollaan jo aikoja sitten puhuttu, että meillä on tässä suhteessa sukupuoliroolit "väärinpäin". Minä olen tunnetaidoton jurrikka, joka ei haluaisi puhua tunteista tai edes selvitellä riitoja. Mieheni taas on sellainen ihminen, joka heti haluaa selvittää mikä on vialla jos näkee, että minulla on jostain syystä paha mieli. Minulla on myös taipumusta nihilistiseen ihmiskuvaan, mutta mieheni hyvyys estää minua ajattelemasta liian synkkiä. En kyllä tiedä mitä tekisin ilman häntä, ihana ihminen.

Vierailija
53/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin laulu-ja soittotaidoton mutta kumppani on musikaalinen. Hän osaa laulaa ja soittaa haitaria. Minäkin haluaisin osata.

Vierailija
54/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa .. ei vaan .. 

En oikein tiedä. Kaipaisin samanlaista ihmistä, kuin itse olen. Tai jos totta puhutaan niin ehkä toivoisin vähän rautaisempia hermoja ja sellaista empaattisuutta. Sekä sellaista älykkyyttä, että jos joku asia ei onnistu niin pidetään tauko ja kokeillaan myöhemmin uudelleen eikä tehdä niin, että hampaat irvessä yritetään yömyöhään eikä luovuteta, kunnes onnistuu. Se on nimittäin kuluttavaa ....

Vierailija
55/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuelimet mielellään ei samat kuin mulla. Vakaa vakituinen työ, koska itsellä tulot vaihtelee työn luonteen vuoksi vuoristoratamaisesti. Siis jos lapsia haluaa.

Vierailija
56/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piibeli.

Vierailija
57/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja pillu.

Vierailija
58/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun jatkuvasti herkkiin ja tuulellakäypiin miehiin. Ei niiden kanssa oikein mistään mitään tule, mutta jotenkin vain ovat ihania.

Vierailija
59/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää ottaa vastaan läpsimistä ja kuristamista (seksin aikana).

Vierailija
60/79 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkukakkonen oli oikeassa. Jos naisella on jokin hyvä ominaisuus, hän vaatii mieheltä sitä, koska "en halua tyytyä itseäni huonompaan". Kun naiselta puuttuu jokin hyvä ominaisuus, hän vaatii mieheltä sitä, koska "vastakohdat täydentävät toisiaan".

Eihän aloituksessa ollut kyse hyvistä tai huonoista ominaisuuksista, vaan ominaisuuksista, joita ei itsellä ole. Itse olen esim. hyvin siisti ja mieheni taas suurpiirteisempi. Minusta kumpikaan ominaisuus ei ole toista parempi, ne ovat vain erilaisia. Olen kuitenkin tyytyväinen siihen, että mieheni on suurpiirteisempi kuin itse olen. Olen oppinut hänen kauttaan rentoutta asioiden tekemisessä. Oma siisteyteni taas varmistaa että järjestys säilyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän