15v sitten kiusattu koulussa ja vaikuttaa edelleen psyykkeeseen
Oli tarkoitus mennä tutustumaan yhteen työharjoittelu paikkaan, mutta se oli koulu ympäristössä joten en pystynyt. Jalat meni täysin tunnottomaksi ja syke oli 145 niinkuin usein paniikkikohtauksessa mulla on.
Näköjään en kykene enää koulumaailmaan vanhojen kiusaamistilanteiden ansiosta.
Kommentit (7)
Tohon vois varmaan terapiasta saada apua, suosittelen. Onhan se kurjaa, jos tuollainen estää työharjoittelun, siinä vois jo olla perustetta Kelalle myöntää tukea kuntoutuspsykoterapiaan, kun vaikuttaa kenties työllistymiseen.
Muistan minä yhden vanhan koulusta puolitutun kiusaajan kohtaamisen. Tyyppi yritti urputtaa jotakin takavuosien iänvanhaa mantraansa. Koko muu pöytäseurue ei saanut jutusta mitään tolkkua vaan hän vaikutti vain epätoivoiselta ja huomiohakuiselta pölvästiltä. Minä taasen mulkoilin synkästi siihen malliin ja niin kauan, että urputtaja lopultakin tajusi meidän olevan jo aikuisia eikä mitään pentuja.
Oletko saanut mitään hoitoa tai apua aiemmin? Jos et, niin ehdottomasti kannattaa hakeutua juttelemaan johonkin.
Samalla tavalla alkoi kuulumaan autojen ja mopojen äänet tosi kovana ku sillonkin. Ja se ongelma nimeltä ihmisten tuijotus alkoi taas nostaa päätään mielen syövereistä.
Keksin todella nolom selityksen asian perumiselle mutta en pysty niin en pysty. Se on niin ärsyttävää mennä sinne pelkkään ympäristöön ja kuulet kaikkien naurua vaikka kukaan ei sillä hetkellä naurais. Juu tämmöstä tää on.
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut mitään hoitoa tai apua aiemmin? Jos et, niin ehdottomasti kannattaa hakeutua juttelemaan johonkin.
En. Olen vaan ollut kotona ja aion jatkossakin olla niinkauan että pääsen johonkin muualle kuin tänne samaan ympäristöön. Siitä ei tule yksinkertaisesti mitään enkä todellakaan jaksa alkaa ahdistumaan taas jo ulkoilustakin.
Tiedän sykkeen siitä kun mulla on aktiivisuusranneke. Mutta joo kai se on hakeuduttava psykiatriseen hoitoon. Ei tämä ole normaalia.