Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

masennus tai jotain..

Vierailija
02.10.2014 |

Elämä hajoaaa ..

Irtisanoin itseni työpaikkakiusaamisen takia. Petin miestäni kesällä. Lopetin suhteen. Nyt olo ihan sietämätön. Vihaan itseäni. Haluan erota. Olen työtön luuseri. Talon toivon että se myydään. Ollaan sovittu että keväällä myydään hyvän markkinaraon toivossa. Ahdistus kasvaa päivä päivältä. Päivät menee sohvalla pyöriessä. En tee mitään. Ei kiinnosta. Onneks 5v pääsee ensi vkolla tarhaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies epäilee kyllä pettämistä. Oon 100% varma että antas anteeks. Mutta ku minä en halua sitä...

Vierailija
2/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:21"]Ahdistaa se täälläkin. Ensiviikolla oikeuteen. Jouduin itse huijatuksi, mutta vastuunkantajana saan syyt niskoilleni. Tottahan toki lieventävä asianhaarana on tuo huijaus, mutta kun vastuu kuuluu minulle ja sinisilmäisenä luotin toiseen henkilöön. Saa nähdä, selviääkö sakoilla vai tuleeko ehdollista.

Että osaa vitu*taa...
[/quote]

Mitä sulle on sattunut?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
4/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lohduta yhtään, mutta jos asiat voi mennä yhteen suuntaan, niin ne voi mennä myös toiseen suuntaan. Älä luovuta vielä. Puhtaalta pöydältä on mahdollista aloittaa. Muista rukoilla.

J-P

Vierailija
5/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä teen ? Meidän suhteen jatko ei oo enää mahdollinen. Mies ei tiedä pettämisestä.

Vierailija
6/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa se täälläkin. Ensiviikolla oikeuteen. Jouduin itse huijatuksi, mutta vastuunkantajana saan syyt niskoilleni. Tottahan toki lieventävä asianhaarana on tuo huijaus, mutta kun vastuu kuuluu minulle ja sinisilmäisenä luotin toiseen henkilöön. Saa nähdä, selviääkö sakoilla vai tuleeko ehdollista.

Että osaa vitu*taa...

Vierailija
7/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 19:14"]

Mitä mä teen ? Meidän suhteen jatko ei oo enää mahdollinen. Mies ei tiedä pettämisestä.

[/quote]

Kannattaa kertoa vaan heti. Se salailu on raskasta sulle. Ihminen on erehtyväinen, etkä sä ole sen huonompi, kuin kukaan muukaan. Teillä voi olla asiat ihan hyvin.

Jos mies ei anna anteeksi, niin se on hänen asiansa, mutta sä pääset siitä tuskasta.

J-P

Vierailija
8/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian voi tuoda julki vaikka sillai, että kirjotat kaiken, mitä haluut sanoa, esim paperille. Ja annat miehesi löytää sen. Siitä on sitten mahdollista jatkaa keskustelua.

Tuli vaan mieleen.

J-P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän