ei työhakemukseen vastattu ja silti
Edelleen mol.fi sivuilla on se työpaikka.
Ottaa niin päähän, olis pyytäny edes haastatteluun!
Kommentit (9)
Niin mutta näyttää siltä että paikka on auki, niin miksei voisi kutsua haastatteluun?
Asiat selviäisivät.
Jo hakemuksestasi kävi ilmi, ettet ole sopiva henkilö tehtävään.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:38"]Jo hakemuksestasi kävi ilmi, ettet ole sopiva henkilö tehtävään.
[/quote]
Luulen että olisin.
Ei kaikkia vaan kutsuta haastatteluun vaikka paikka olisi auki. Ja mitä siellä selviäisi???
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:38"]Jo hakemuksestasi kävi ilmi, ettet ole sopiva henkilö tehtävään.
[/quote]
Luulen että olisin.
[/quote]
Sä luulet, firma tietää
Siellä on auki paikkoja, jotka eivät edes ole auki. Ovat unohtaneet poistaa. Paikkaan on valittu joku valmiiksi, mutta paikka on auki vain, että saisivat jotain tukia. Osa taas mainostaa, että meillä menee hyvin ja laittaa siksi olemattomia paikkoja auki. Kyllä minä tiedän yhden paikan, joka oli tuolla pitkään. Kaksikin tuttuani, alan ihmisiä, kokemusta ja koulutusta, haki paikkaa, mutta ei puheluihinkaan vastattu. Kumpikin varmasti ihan päteviä ja hyviä, tekeviä tyyppejä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:39"]Ei kaikkia vaan kutsuta haastatteluun vaikka paikka olisi auki. Ja mitä siellä selviäisi???
[/quote]
Mietipä itse.
Ei yritykset ilmoittele jos eivät halua sinua haastatteluun. N. 70 paikkaa viimeaikoina hakenut ja 80% ei ilmoita mitään, osa ilmoittaa hetimmiten hakuajan jälkeen, ja sitten on näitä jotka lähettää sähköpostia etten päässyt haastatteluun 6kk hakemuksen lähettämisen jälkeen :/