Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aaa palaa käpy, mies syönyt päivällislihat!!

Vierailija
02.10.2014 |

Joo, taas tällainen "mies söi" -ketju, mutta voi helvetti kun vituttaa!

Eli olin varannut jääkaappiin lihaa. Tarkoitus oli valmistaa tänään pata, josta minä ja lapsi syömme alkuillasta ja mies myöhemmin. Mies tiesi pata-aikeesta. Olin jo pilkkonut vihannekset pataan, valmistanut lihaliemen jne., kun menin hakemaan lihan jääkaapista. Ei löytynyt. Soitin miehelle. "Joo mua vähän illalla hiukoi joten söin ne."

Lapsi nukkuu päiväunia joten en voi kipaista nyt kauppaan hakemaan lisää. Tai "kipaista" on ehkä huono sanavalinta, kun se on autoreissu kuitenkin. Lapsi herää nälkäisenä puolen tunnin päästä ja itselläkin alkaa nälkä kurnia. Ruoaksi lihalientä ja vihanneksia. Voi vittu jee.

Onko itsekkyydellä mitään rajaa, K/E?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kissataloudessa kansi ei ole pysäyttänyt kekseliästä kissaa vielä kertaakaan, jos kannen alla on lihaa. Osaa myös avata mm. kaappien ovet. Jääkaappia sentään ei. :)

Ap

Vierailija
22/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempikin, että mies söi ne lihat. Sun ruoanlaittotaito ei oikeen vakuuta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:14"]Liha oli lihatiskiltä ostettu, pyysin pilkkomaan pieniksi paloiksi että taapero saa syötyä.

Joo varmaan pitäisi ottaa liha jääkaapista huoneenlämpöön lämpiämään ajoissa mutta kissataloudessa lihat pysyvät visusti jääkaapissa H-hetkeen saakka.

Ap
[/quote]Mä laitan aina mikrokuvun lihojen päälle. Sitä ne ei vielä osaa nostaa.

Vierailija
24/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä provo vai ei, mutta ei ainakaan mun miestäni hidastaisi se että lihapalalihat eivät ole erityisen hyviä nopeasti pannulla paistettuna. Ei se ole niin kranttu. Kerran valitti ettei ollut kauheasti tykännyt ostamastani mehusta, kun oli juonut puolen litran mehutiivisteen laimentamattomana - mutta ei se sen mielestä sentään niin pahaa ollut että olisi seuraavalla kerralla jättänyt saman tiivisteen juomatta, kun olin sitä taas ostanut.

Vierailija
25/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus siitä on hyötyä, kun oma mies on ihan tumpelo ruoanlaitossa.

Vierailija
26/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:01"]

Tässä kissataloudessa kansi ei ole pysäyttänyt kekseliästä kissaa vielä kertaakaan, jos kannen alla on lihaa. Osaa myös avata mm. kaappien ovet. Jääkaappia sentään ei. :)

Ap

[/quote]

Vaan eipä ole rotan voittanutta. Jyrsi pakastimen pohjaan reiän ja ei kun herkuttelemaan.

Vierailija
27/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 16:10"]Eikös lihan pidä olla huoneen lämpöistä ennen kokkausta?
[/quote]

Tämähän se olikin oleellisin asia

Vierailija
28/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukas-nakkimies iski jälleen :) Sori.

Vierailija
29/29 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:53"]

En tiedä onko tämä provo vai ei, mutta ei ainakaan mun miestäni hidastaisi se että lihapalalihat eivät ole erityisen hyviä nopeasti pannulla paistettuna. Ei se ole niin kranttu. Kerran valitti ettei ollut kauheasti tykännyt ostamastani mehusta, kun oli juonut puolen litran mehutiivisteen laimentamattomana - mutta ei se sen mielestä sentään niin pahaa ollut että olisi seuraavalla kerralla jättänyt saman tiivisteen juomatta, kun olin sitä taas ostanut.

[/quote]

Kiitos tästä, melkein pissasin housuun nauraessa :D