Tykkääkö 4-6 vuotiaanne Robinista? :)
1. Onko Robin suosittu 4-6 vuotiaiden keskuudessa ja
2. Osataanko Boom Kahin sanat ulkoa?
Kiitos jo etukäteen vastauksista :)
Kommentit (27)
Niin höpö höpö hommaa, että olisi vain lapsille. Ei 25000 ihmistä Olympiastadionilla olleet suinkaan lapsia vaan pääosin teinejä. Robinin keikoilla pyörii tätä nykyään jo 18v molemmin puolin olevaa tyttöryhmää sankoin joukoin, eikä ihmettele kun kuuntelee Robinin uutta "16" albumia ymmärrän tämän oikein hyvin. Itse pidän kovasti myös 35v kahden lapsen äitinä.
Meillä 4-vuotias poika tietää kyllä Robinin, mutta ei tykkää.
Kyllä ja kyllä, mutta suosikki on silti "Erilaiset".
Ei olisi mun poika ollut kiinnostunut aikanaan robinista, kiinnostuksen kohteet oli 5-6 v dinot, avaruus, tähdet, bioniclet, summarum, erittäin loistava koulussa myös lukiossa.
Oma tyttäreni on kohta 6-vuotias. Hän ei tiedä, kuka tai mikä on Robin. Johtuu varmaan siitä, että ei ole kuullut siitä keneltäkään... Olisiko pitänyt?
Asumme pk-seudulla Espoossa ihan ok-alueella. Eli ei siis missä susirajalla 100 kilsan päässä sivistyksestä. Hän saa katsoa PikkuKakkosta ja jtn Netflixistä, mutta en anna juuri katsoa kaupallisien kanavien "lasten"ohjelmia.
Lapsella ei ole sellaisia ystäviä, jotka hoilaisivat Robinia. Meillä kuunnellaan vielä ihan lastenlauluja.
Kyllä. :) meillä 5v "rakastaa Robinia, aikoo pussailla hänen kanssaan isona sekä mennä naimisiin hänen kanssaan" YouTubesta tuijottaisi Robinin musiikkivideoita tunti tolkulla jos vaan saisi. ;)
Kyllä meillä 4 kuuntelee Robinia hyvin innoissaan. Ei ehkä läpi koko Boom kahia osaa, mutta olisi ihme että kun sitä on niin opaljon kuunneltu etteikö jotain jäisi päähän. En ymmärrä miksi kaikki tuon ikäiset fanittavat juuri sitä Robinia! Kauheaan n suuntaan maailma menossa :/
Ei ja ei. Edes 8v. ei tiedä, kuka on Robin.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:21"]1. Onko Robin suosittu 4-6 vuotiaiden keskuudessa ja
[/quote]
Eivät ole ikinä kuulleet Robinia eivätkä Robinista. Ei ole boom kah tuttu. En tiedä mistä olisivat kuulleet. Tykkäävät fröbelin palikoista..
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 04:38"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:21"]1. Onko Robin suosittu 4-6 vuotiaiden keskuudessa ja
[/quote]
Eivät ole ikinä kuulleet Robinia eivätkä Robinista. Ei ole boom kah tuttu. En tiedä mistä olisivat kuulleet. Tykkäävät fröbelin palikoista..
[/quote]siis meillä sama kuin oliko 3 - asutaan espoossa ok-taloalueella. Ei soi robin missään, eikä katsota kuin pikku2, netflix ja youtube. Isommat sisarukset (jotka käy harvoin) on sitä mieltä että robin on järkkyä scheibaa. Eivät soita.
3v poika aloitti frontside olliella ja sitten lauleskeli sydämesrä puuttuu palanen, boom kah yms Robinin kappaleita. Nykyään 4v ja edelleen tykkää Robinista, mutta ei se mitään, niin tykkää äitikin :)
1. Valitettavasti.
2. Valitettavasti.
Kotona emme kuunnelleet Robinia, oppi hoidossa. Jokainen saa vuorollaan tuoda lempimusaansa hoitoon ja jotku oli tuoneet sitten Robinia. Meidän jäpikkä tykästyi saman tien. Ensin piti kaivaa netistä ja lopulta ostaa CD:kin. On ihan fani, nyt 5v poika.
Ei. Eivät edes tiedä kuka Robin on.
Kyllä 6v. Ja 3v. Tytöt tykkäävät lobinista.
Batmanin Robinista tykkää, laulaja ei kiinnosta.
Jos vanhempi kuin 4-6v lapsi tykkää Robinista niin viekää lääkärille.
Minä täällä fanitan.. 22v olen.. :-)) lapset niin pieniä etteivät ymmärrä vielä.
Robinhan taitaa olla eniten suosittu noin 4-11-vuotiaiden keskuudessa. Sitä vanhemmat eivät yleensä enää välitä. Mun 13-vuotiaani on kyllä sanonut että "no on se Robin kyllä hot, mutta ne sen biisit ei iske..."