Piilottaako Tinder normaalit miehet?
Luin, että käyttäjä saa näkyvyyttä sen mukaan kuinka paljon hän tykkää ihmisistä ja kuinka paljon muut hänestä. :( Sovellus näyttää vain paljon komeita lihaskimppumiehiä, jollaiset eivät koskaan lähesty minua vaikka saattavat vilkaista. Näkemistäni miehistä 70% on komeita pelimiehiä. Tarjonta on täysin todellisuudesta irrallaan.
Kommentit (401)
Naisten on hyvä tietää muutama asia tinderistä:
- saatu tykkäys ei tarkoita, että profiilin mies oikeasti tykkää sinusta
- saatu tykkäys ei tarkoita yhtikäs mitään
- jos todella komea mies tykkää sinusta etkä ole itse mallin näköinen, unohda koko juttu, ellet ole etsimässä yhden illan juttua tai valmis siihen että tulet jotenkin vedätetyksi
Vierailija kirjoitti:
Mulla jää matchäämättä kunnolliset tavismiehet, jos asuvat yli 50km päässä, en halua etäsuhdetta. Lähempänä asuessaan kiinnostaisi kyllä.
"Etäsuhdetta"? Kehä III on 46 km pitkä, eikä se ole pääkaupunkiseudulla matka eikä mikään. Etäsuhteesta puhutaan vasta, kun välimatkaa on satoja kilometrejä.
Mutta siitä vaan karsimaan tällä perusteella ihmisiä pois...
Miettikää naiset, jos joku tavallinen insinööri, joka näyttää ihan tavalliselta ja on tavallinen kaikin puolin, valittelee että tinderin naiset vain käyttää häntä hyväkseen, mutta hänelle kelpaa vain todella kaunis nainen. Mitä ajattelette? Uskotteko, että hän lopulta löytää etsimänsä, vai että mikään ei muutu ellei mies ala vähitellen ymmärtämään että se parisuhde joko löytyy tavisnaisesta tai ei ollenkaan?
Sen jälkeen yrittäkää ymmärtää, että puhuin oikeasti teistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä latasin Tinderin tossa pari viikkoa sitten ja maksoin sen Gold paketin.
Olen 30-vuotias nainen, treenattu ja ihan ok näkönen omasta mielestäni.
Ensimmäisen viikon sisällä tuli 10000 tykkäystä. Olen koittanut sieltä perkaa pois niitä, jotka ei missään nimessä ole minun tyylisiä, kuten juuri ne sixpack miehet ja muut heruttelijat. Uusia tykkäyksiä tulee sitä tahtia, etten ikinä pääse näkemään kaikkia miehiä jotka ovat tykkäyksen antaneet.
Jos koitan plärätä "normi tyylillä"kaikkia miehiä, tulee samoja naamoja vastaan koko ajan. Esim yksi äijä, jolla kuvana stondis. Olen ehkä 10krt laittanut jo vasemmalle. Täältä puolelta ei myöskään tule vastaan yhtään varteenotettavia miehiä. Suurin osa todella todella epäilyttäviä hiippareita.
Missä ne normaalit komeat miehet on! EN halua jotain vaippoihin pukeutunutta lima äijää, tai stondista esittelevää hullua!
Oikealle olen pyyhkäissyt nyt 16 miestä ja 2 kanssa käynyt treffeillä.
Ensinnäkin ne 14 miestä vain katosivat, kun tajusivat etten halua yhden illan juttua tai kirjoittivat pelkästään "moi mitä kuuluu" ja keskustely hyytyi hyvin äkkiä.
Nämä 2 sankaria, joiden kanssa päädyin treffeille... toinen ei ollut sama mies mikä kuvassa! Oli aivan kamala ja ahdistava tyyppi. Jouduin soittamaan siskolleni, että tulee hakemaan minut pois sieltä. Toinen oli valehdellut pituutensa ja oli minua päätä lyhyempi. Tämä samainen tyyppi sanoi treffien loppupuolella "nyt kun me seurustellaan, ni voidaanko poistaa tinderit?".
Eli jos löytyisi NORMAALI mies, olisin kovin iloinen. Ei tunnu löytyvän ei.
Miksi etsit komeaa miestä, jos olet omasta mielestä vain ok-näköinen? Komeat miehet voivat valita kauniista naisista itselleen seuraa vakavampaan suhteeseen. Ok-näköiset naiset ovat komeille miehille vain panoja. Sulla on 10 000 mätsiä mistä valita, joten siellä on tosi monta komeaa miestä mukana, mutta se ei tarkoita että voit niistä kaikista valita parisuhteesi. Valitse tasoisiasi, eli taviksen näköisiä miehiä niin alkaa löytymään niitä joita kiinnostaa muukin kuin vain sun kertakäyttö.
Sulla meni mun pointti ohi. Etsin nimenomaan ns normaalia komeaa miestä ja kuten totesin, menee kaikki paidattomat "extra komeat" miehet vasemmalle. Omasta mielestäni ja koko elämäni kuulleestani palautteesta voin sanoa, että en ole epäviehättävää lähelläkään.
En usko, että on liikaa odotettu jos haluan löytää ihmisen joka mielyttää omaa silmääni. Siihen ei niin paljoa edes vaadita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen viikon sisällä tuli 10000 tykkäystä. Olen koittanut sieltä perkaa pois niitä, jotka ei missään nimessä ole minun tyylisiä, kuten juuri ne sixpack miehet ja muut heruttelijat. Uusia tykkäyksiä tulee sitä tahtia, etten ikinä pääse näkemään kaikkia miehiä jotka ovat tykkäyksen antaneet.
Jos koitan plärätä "normi tyylillä"kaikkia miehiä, tulee samoja naamoja vastaan koko ajan. Esim yksi äijä, jolla kuvana stondis. Olen ehkä 10krt laittanut jo vasemmalle. Täältä puolelta ei myöskään tule vastaan yhtään varteenotettavia miehiä. Suurin osa todella todella epäilyttäviä hiippareita.
Missä ne normaalit komeat miehet on! EN halua jotain vaippoihin pukeutunutta lima äijää, tai stondista esittelevää hullua!
Ensinnäkin ne 14 miestä vain katosivat, kun tajusivat etten halua yhden illan juttua tai kirjoittivat pelkästään "moi mitä kuuluu" ja keskustely hyytyi hyvin äkkiä.
Nämä 2 sankaria, joiden kanssa päädyin treffeille... toinen ei ollut sama mies mikä kuvassa! Oli aivan kamala ja ahdistava tyyppi. Jouduin soittamaan siskolleni, että tulee hakemaan minut pois sieltä. Toinen oli valehdellut pituutensa ja oli minua päätä lyhyempi. Tämä samainen tyyppi sanoi treffien loppupuolella "nyt kun me seurustellaan, ni voidaanko poistaa tinderit?".
Miksi etsit komeaa miestä, jos olet omasta mielestä vain ok-näköinen? Komeat miehet voivat valita kauniista naisista itselleen seuraa vakavampaan suhteeseen. Ok-näköiset naiset ovat komeille miehille vain panoja. Sulla on 10 000 mätsiä mistä valita, joten siellä on tosi monta komeaa miestä mukana, mutta se ei tarkoita että voit niistä kaikista valita parisuhteesi. Valitse tasoisiasi, eli taviksen näköisiä miehiä niin alkaa löytymään niitä joita kiinnostaa muukin kuin vain sun kertakäyttö.
Sulla meni mun pointti ohi. Etsin nimenomaan ns normaalia komeaa miestä ja kuten totesin, menee kaikki paidattomat "extra komeat" miehet vasemmalle. Omasta mielestäni ja koko elämäni kuulleestani palautteesta voin sanoa, että en ole epäviehättävää lähelläkään.
En usko, että on liikaa odotettu jos haluan löytää ihmisen joka mielyttää omaa silmääni. Siihen ei niin paljoa edes vaadita.
Sulla meni mun pointti ohi. Naisilla on aika kriittinen näkemys siitä ketkä miehet ovat komeita. Esim. tällä palstalla usein kysellään miksei koko Suomessa ole yhtään komeaa miestä. Jos joku mies on sun mielestä komea, niin todennäköisesti kyseessä on harvinaisuus ulkonäkönsä puolesta. Ja jos itse koet olevasi vain ok-näköinen, eli sunlaisia tulee vastaan 24/7, niin ette ole ihan samalla viivalla, vaikka mies ei tekisikään mallin töitä.
Ymmärtääkseni normaalit miehet sekä naiset eivät ylipäätäänkään esiinny tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten on hyvä tietää muutama asia tinderistä:
- saatu tykkäys ei tarkoita, että profiilin mies oikeasti tykkää sinusta
- saatu tykkäys ei tarkoita yhtikäs mitään
- jos todella komea mies tykkää sinusta etkä ole itse mallin näköinen, unohda koko juttu, ellet ole etsimässä yhden illan juttua tai valmis siihen että tulet jotenkin vedätetyksi
Eiköhän se ole naisille tullut harvinaisen selväksi ja sen takia naiset eivät juurikaan tee keskustelun avauksia. Niin pitkään kuin muistan, miehet ovat tällä palstalla sanoneet vetävänsä lähes kaikki oikealle ja sitten valittavat, kun tulee matcheja vain epäviehättävien kanssa.
En ole Tinderissä (olen parisuhteessa), mutta jos olisin, vetäisin oikealle vain miehet, jotka ulkonäkönsäKIN puolesta herättävät kiinnostukseni tasan tarkkaan miettimättä sitä, olenko itse heidän "tasoisensa". Koska en minä tekisi yhtään mitään matchilla sellaisen miehen kanssa, jota en kuitenkaan haluaisi edes tavata.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on aika kriittinen näkemys siitä ketkä miehet ovat komeita.
Naisilla on usein myös hyvin kriittinen näkemys omasta ulkonäöstään ja paaaljon miehiä korkeampi kynnys sanoa itseään hyvännäköiseksi. Yleensä mies kuin mies on mielestään keskimääräistä komeampi ihan kuin lähes jokainen mies on mielestään keskimääräistä taitavampi auton ratissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla meni mun pointti ohi. Naisilla on aika kriittinen näkemys siitä ketkä miehet ovat komeita. Esim. tällä palstalla usein kysellään miksei koko Suomessa ole yhtään komeaa miestä. Jos joku mies on sun mielestä komea, niin todennäköisesti kyseessä on harvinaisuus ulkonäkönsä puolesta. Ja jos itse koet olevasi vain ok-näköinen, eli sunlaisia tulee vastaan 24/7, niin ette ole ihan samalla viivalla, vaikka mies ei tekisikään mallin töitä.
Voi kuule, eiköhän se ihmisen komeus tai kauneus ole aikalailla katsojan silmässä. Itseani ei viehätä mitkään mallipojat tai super treenatut machot, mutta ei myöskään itseäni 30 vuotta vanhemmat vatsakkaat herrat. Valitettavasti.
Mua nyt myös naurattaa niin kovin tuo sun tarraantuminen sanaan "ok". Anteeksi jos kuvailin itseäni mielestäsi väärällä sanalla. Ajattelin, etten voi sanoa olevani maailman kaikkeuden kaunein nainen, kun satun olemaan realistinen ja ymmärtämään sen faktan, että maasta löytyy vaikka ja kuinka monta muutakin kaunista naista ja monen monta jonkun mielestä kauniinpaa kuin minä. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö kääntäisi miesten päitä.
Vaihdetaan sen tilalle "viehättävä". Parempi? :):)
Miehet ei saa mätcheja koska hakeevat vain 20-5 v itseään nuorempia naisia. Nämä nuoremmat naiset ei mätchää noin vanhoja keski-ikäisiä vanhuksia kaljuineen, lapsilaumoineen ja läskimahoineen. Ne naiset jotka voisi tykätä( sietää) näitä ukkoja, ei saa mätchejä näistä koska heidät on rajattu haun ulkopuolelle ikähaitarissa. Näin kaikki häviää.
Kukaan ei voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on usein myös hyvin kriittinen näkemys omasta ulkonäöstään ja paaaljon miehiä korkeampi kynnys sanoa itseään hyvännäköiseksi. Yleensä mies kuin mies on mielestään keskimääräistä komeampi ihan kuin lähes jokainen mies on mielestään keskimääräistä taitavampi auton ratissa :D
Juu, jokainen mies on mielestään keskimääräistä taitavampi auton ratissa, samalla tavalla kuten jokainen nainen on miehen lompakolle pyrkivä tuleva nalkuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus miehenä nettideiteistä on, että tulee ihan jatkuvalla syötöllä vastaan todellakin täysin tavallisia naisia, jotka luulevat olevansa erityisen kauniita ja tavallista halutumpia. En tiedä miksi, mutta luulen sen johtuvan siitä että monet miehen valehtelee kehujaan heille seksin toivossa ja myös siitä syystä, että nettideiteissä on paljon enemmän miehiä kuin naisia, joten tavallisetkin naiset hukkuu viestitulvaan ja siitä tulee olo, että on jotenkin erityisen haluttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä ristiriita siinä, että naiset väittää kunnollisen miehen löytämisen olevan vaikeaa, mutta oma kokemus on ettei naiset edes yritä tehdä oikein mitään treffisovelluksissa, vaan ovat tosi passiivisia niin että miehen pitää tehdä työt tutustumiseen. Tai sitten naiset yrittää vain niitä joihin en kuulu ja jotka eivät heitä ilmeisesti ota vakavasti.
Täsmälleen sama pätee miehiin. Hirveä valitus naisenpuutteesta mutta heti matchin jälkeen kaikki vetovastuu jätetään naiselle. Ei puhettakaan että valtaosa miehistä viitsisi yhtään keskustella, tai olla aidosti naisesta kiinnostunut.
Hyvin hyvin tyypillistä on että mies lähettää "moi" viestin ja kun siihen vastaa "moi", jää se siihen. Eli nämä vain odottaa että se moikattu nainen alkaa vetää keskustelua. Ihan sama lopputulos jos naisena yritän parin viestin verran jatkaa keskustelua, vastauksena enintään jokin "he he" tai kysymääni asiaan parin sanan vastaus eikä mitään mistä voisi juttua jatkaa. Eiköhän 95% KUMMASTAKIN SUKUPUOLESTA ole vain luokattoman tylsiä.
Tällöin mies on joko varattu tai pitää.sinua varalla. Ei kannata tuhlata aikaa.
Mutta näitä moikkaajia ja muuten tuppisuita on valtaosa. Mä laitan aina aloitusviestin, jos match tulee mun tykkäyksen jälkeen. Tsekkaan vielä profiilin uudestaan ja laitan sitten jonkinlaisen avauksen, jossa ehkä viitataan profiilissa ilmi käyvään asiaan. Noin 1/10 vastaa ylipäätään mitään.
Näistä vastaajista noin puolet ei jatka juttua enää, kun minä kerron jotain itsestäni ja kysyn jatkokysymyksen (tai vastaavat joo/ei -tyylisesti).
Suurin osa matcheista, jotka tulevat miehen tykkäyksen jälkeen, ei laita mitään avausviestiä. Ehkä 1/20-30 laittaa jotain, ja se jotain saa oikeasti olla ihan tavallista. Se voi olla se "moi, mites viikonloppu sujuu", tai jotain ihan hullua, "hei tykkäätkö keltaisista kumiankoista" - vastaan kaikille jo siitä ilosta että ylipäätään olen saanut siellä viestin.
Mutta käytännössä itse joudun sen vetovastuun ottamaan. Vain yksi mies tulee mieleen, joka otti ensin itse yhteyttä, sitten kyseli sopivasti, kertoi itsestään myös, piti viestiyhteyttä yllä ja lopulta ehdotti treffejä. Tasan 1. Hän ei sitten ollut kiinnostunut jatkamaan tutustumista, mutta minä olisin ollut. Hän erottui kaikessa niin selkeästi edukseen, kirjoitti älykkäästi ja asiallisesti, mutta huumoriakin oli. Mutta tosiaan tähän mennessä hän on ollut ainut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jää matchäämättä kunnolliset tavismiehet, jos asuvat yli 50km päässä, en halua etäsuhdetta. Lähempänä asuessaan kiinnostaisi kyllä.
"Etäsuhdetta"? Kehä III on 46 km pitkä, eikä se ole pääkaupunkiseudulla matka eikä mikään. Etäsuhteesta puhutaan vasta, kun välimatkaa on satoja kilometrejä.
Sehän on oikein näppärää körötellä sieltä kymmenien kilometrien päästä aina tapaamaan :-D
Tulee mieheen yksi ruma tinder mies joka valehtelee ikänsä saadakseen nuorempia. On omien sanojensa mukaan ruma ja on myös huonosti käyttäytyvä. Taitaa omata jotain mielenterveysongelmia. Tommosia helmiä siellä on. Lisäksi tuo mies valittaa naisten nirsoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus miehenä nettideiteistä on, että tulee ihan jatkuvalla syötöllä vastaan todellakin täysin tavallisia naisia, jotka luulevat olevansa erityisen kauniita ja tavallista halutumpia. En tiedä miksi, mutta luulen sen johtuvan siitä että monet miehen valehtelee kehujaan heille seksin toivossa ja myös siitä syystä, että nettideiteissä on paljon enemmän miehiä kuin naisia, joten tavallisetkin naiset hukkuu viestitulvaan ja siitä tulee olo, että on jotenkin erityisen haluttu.
Mistä se käy ilmi, että he kuvittelevat noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on oikein näppärää körötellä sieltä kymmenien kilometrien päästä aina tapaamaan :-D
50 km on monelle ihan päivittäinen työmatka suuntaansa. Mutta ei siinä mitään, jos kerran lähempääkin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kyllä te miehet tiedätte millä toiset miehet saa seuraa ja millä toiset ei. Toiset saa naisen nauramaan. Normaali maailmassa siis.
Tämäkin asia aina jaksaa naurattaa, tai lähinnä itkunaurattaa. Mikä hemmetti siinä on, että miehen pitää AINA yrittää naurattaa ja viihdyttää naista jutuillaan, kuin joku hovinarri? Miksette naura kavereidenne kanssa, työpaikalla, tai itseksenne? Huumori ihmissuhteissa on vuorovaikutusta, eikä vain miehen velvoite toista kohtaan. Eli jos mies ei mielestänne ole hauska, niin ette vaan itse osaa "vuorovaikuttaa"...
Ei YRITÄ naurattaa, vaan saa nauramaan. Tässä on vissi ero. Ei se tietenkään ole pelkästään miehen harteilla. Olen itse hauska, rento, hyväntuulinen ihminen. Tykkään arkielämän huumorista, teen paljon viittauksia popkulttuuriin tavallisessa puheessani, pidän laadukkaasta standupista, näen huumoria vähän joka asiassa... Haluan nauraa myös surullisina päivinä. Tähän vierelle ei yksinkertaisesti sopisi mies, joka ei saisi minua nauramaan ihan vain olemalla oma itsensä, omalla huumorintajullaan.
Kyse ei ole siitä, että hän KEKSII hauskoja juttuja, joita minä sitten arvostelen sen perusteella, että naurattiko. Vaan siitä, että kävelemme vaikka yhdessä jossain, näemme jotain erikoista, ja tulee mieleen joku hauska kommentti/aikaisempi sattumus/meidän kahden sisäpiirivitsi tms. Tai että osaa kommentoida maailman tapahtumia huumorilla, on kartalla asioista ja pystyy niihin puheessaan viittaamaan.
Tiedän olevani hauska ihminen ja pystyn naurattamaan tarinankerronnallani vaikka kokonaista businessillallispöytää, ja olenkin sen lukuisia kertoja tehnyt. Miten minulle sopisi kumppaniksi möllöttäjä, joka sitten syyllistäisi minua siitä, että minä en osaa olla vuorovaikutuksessa hänen kanssaan? On olemassa ihmisiä, jotka ihan oikeasti eivät ole millään tavalla hauskoja (eivätkä myöskään ymmärrä muiden vitsejä). Se ei ole minun syyni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se käy ilmi, että he kuvittelevat noin?
Luultavasti siitä, etteivät anna tykkäystä juuri hänelle, vaikka hän on mielestään naisen kanssa "samaa tasoa".
Menikö oikein?
Samasta syystä kuin kaikki miehet etsivät vain kauniita naisia. Kaikki tekee niin, koska siihen on mahdollisuus.
Livenä siihen on hyvin rajalliset mahdollisuudet kun paikalla on ne ihmiset jotka nyt sattuu olemaan, ja valkkaat niistä sen vähiten huonon tai menet yksin kotiin. Netissä siihen on rajattomien mahdollisuuksien illuusio eikä edes tarvi mennä yksin kotiin koska on jo kotona.