Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Suutarin lapsilla ei ole kenkiä" - so true! Muita?

Vierailija
02.10.2014 |

Uskomatonta, miten huonoon kuntoon (henkisesti) voi oma äiti saada lapsensa, nimittäin minut. Hän hoitaa työnsä PSYKOLOGINA äärimmäisen hyvin, on kiitelty ja arvostettu piireissä, mutta me omat lapset olemme kaikki enemmän tai vähemmän sekaisin/huonovointisia. Mikä kumma kirous joidenkin ammatti-ihmisten lapsia vaivaa? Syövätkö kokkien lapset kuraa ja ovatko opettajien lapset sivistymättömiä? Näitäkin on kyllä nähty. Kertokaa omia kokemuksia samasta ilmiöstä ja mistä teidän mielestä voi johtua. Kiinnostaisi. :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu, että niitä asioita, joita joutuu työssään koko ajan pyörittelemään, ei jaksa enää kotona ajatella yhtään. Jos jonkun asian suhteen pitää töissä koko ajan olla tarkka ja täsmällinen, samaa ei jaksa enää kotona.

Tunnen opettajan lapsen, joka ei tee läksyjään ja jonka vanhemmat ei lainkaan panosta siihen, että lasta ohjattaisiin koulutehtävissä.

Tunnen kotitaloutta työkseen opettavan henkilön aikuisen lapsen, joka ei osaa lainkaan siivota tai laittaa ruokaa. On siis aivan käsittämättömän peukalo keskellä kämmentä näissä asioissa.

Näistä olen miettinyt, että suutarin lapsella ei ole kenkiä...

Vierailija
2/2 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tällaisia tapauksia tunne. Mistä muuten oikeasti tiedät, kuinka hyvä äitisi on työssään? Itse olen opettaja, ja lapseni menestyvät kulussa loistavasti ja ovat keskivertoa sivistyneempiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän