Lämpeäisitkö tälle?
Tulimme eilen illalla kotiin n. klo 21 aikoihin ja kysyin mieheltä katsottaisiinko yhtä tv-sarjaa. Mies heitti tähän että jaa telkkaria haluat katsoa, hän ajatteli jotain muuta aktiviteettia kun muuten on jo liian myöhä. Itse totesin että sillä hetkellä ei ainakaan tee mieli muita aktiviteetteja mutta jospa se sarjaa katsoessa tilanne muuttuisi. Mies meni sohvalle makaamaan ja pelasi kännykkäpeliä. Ei edes kuullut kun yritin välillä jutella hänelle. No... Sarja loppui ja minä lähdin iltapesulle ja nukkumaan. Mies mökötti kun haluni ei herännytkään.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Olet just tyypillinen pihtari ja seksillä kiristäjä. Miehesi saa ehkä pari kertaa vuodessa kun sun sattuu tekee mieli. Ja sitten ihmettelet kun häntä harmittaa ja kostat sen sillä että "no nyt ei ainakaan tee mieli".
Hyvässä parisuhteessa voidaan hypätä sänkyyn vaikka toista ei just sillon niinpaljon huvittaiskaan. Sillain suhde säilyy läheisenä.
Oletko kuullut esileikistä? Vai otatko aina vaan väkisin?
Vierailija kirjoitti:
Olet just tyypillinen pihtari ja seksillä kiristäjä. Miehesi saa ehkä pari kertaa vuodessa kun sun sattuu tekee mieli. Ja sitten ihmettelet kun häntä harmittaa ja kostat sen sillä että "no nyt ei ainakaan tee mieli".
Hyvässä parisuhteessa voidaan hypätä sänkyyn vaikka toista ei just sillon niinpaljon huvittaiskaan. Sillain suhde säilyy läheisenä.
Ja pian ollaankin siinä tilanteessa, että miehen on saatava aina kun haluaa, koska nainenhan voi antaa, vaikkei huvittaisi.
Totta kai useimmat joskus joustavat, mutta aina ei todellakaan tarvitse, eikä sellaisessa tilanteessa, jossa haluaa tehdä jotain muuta. Kuten nyt tässä katsoa telkkarista jotain tiettyä.
t. pitkässä ja hyvässä suhteessa oleva
Vierailija kirjoitti:
Hyvään parisuhteeseen kuuluu toisen huomioiminen sängyn ulkopuolellakin. Sillai suhde säilyy läheisenä.
Niinpä, on se kumma kun naisen halut eivät herää sohvalla makaavasta kännykkäpeliä pelaavasta miehestä. Hyvät alkulämmittelyt olisi mies ehtinyt tuossa sarjan aikana naiselle tehdä. Mut kun ei viitsi.
Lisäyksenä vielä että olen koko kymmenvuotisen suhteen ajan kertonut miehelle, että suorat sanalliset ehdotukset ovat minulle iso turn off.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies alkanut puhumaan/ tehnyt mitään elettä, kun menivät kotiin? Vasta kun toinen ehdottaa jotain, niin sanotaan ei ja ehdotetaan sek siä. Jotenkin negatiivistä toimintaa.
Eikä nykyään osata enää vietellä? Kaikki pitää saada helposti ja heti, ei voi nähdä mitään vaivaa oman mielihyvän eteen?
Typillistä feministinarinaa taas tääkin ketju täynnä.
Ihmetellään ku mies etääntyy, ja puolustetaan henkeen ja vereen pihtailua.
Ja sit erotaan ja kuvitellaan että tilanne muuttuu uudessa suhteessa.
Se, että aina välillä lähtee leikkiin mukaan vaikkei tekiskään niin mieli on ihan normaalia ja ylläpitää hyvää suhdetta. Ei mies voi alkaa mihinkään v tun "esileikkiin" kun toinen näyttää tylsistyneeltä ja sanoo että mua ei nyt (taaskaan) kiinnosta mikään muu kun tää mun tvsarja.
Mitä sitä sitte tekis ku vaikka pelailis? No, minä etsisin kyllä sitten fyysistä kontaktia jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Se, että aina välillä lähtee leikkiin mukaan vaikkei tekiskään niin mieli on ihan normaalia ja ylläpitää hyvää suhdetta. Ei mies voi alkaa mihinkään v tun "esileikkiin" kun toinen näyttää tylsistyneeltä ja sanoo että mua ei nyt (taaskaan) kiinnosta mikään muu kun tää mun tvsarja.
Mitä sitä sitte tekis ku vaikka pelailis? No, minä etsisin kyllä sitten fyysistä kontaktia jostain muualta.
Suostun todella usein seksiin miehen kanssa vaikkei haluttaisi. Olen myös kertonut miehelle todella usein mistä sytyn ja mikä vie fiilikset. Siltikään MIES ei tule vastaan. Miksi minun pitää välillä suostua pantavaksi ilman omia haluja mutta miehen ei tarvitse nähdä mitään vaivaa vietelläkseen minut? On meillä niitäkin hetkiä että minulla haluttaa ja mies puuhailee omiaan. En minä marssi hänen eteensä vaatimaan seksiä vaan omalla käytökselläni saan hänen halut heräämään (hän on kertonut mistä syttyy). Eikö se ole normaali tapa toimia? Ja jos hänellä ei haluta, en suutu asiasta sillä ei kenenkään ole pakko haluta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi ressukka, et sinä voi kaikkia eriäviä mielipiteitä heittää feminismin piikkiin. Veikkaan että 98 % naisista, jopa ne ei-feministit ovat sitä mieltä, että "mulla oli muuta toimintaa mielessä" ei toimi läheskään yhtä hyvin kuin vaikka läheisyys ja suudelmat sen sarjan katselun ohessa.
Vierailija kirjoitti:
No oisko voinu vaikka ottaa sen muijan kainaloon ja pitää hyvänä? Itsekseenkö sen muijan olisi pitänyt syttyä samalla kun äijä ei edes kuuntele vaan pelaa jotain helvetin peliä?
Mitä nää miehet valittaa ja puolustaa miestä, joka ei tehnyt mitään minkään eteen tuossa tilanteessa?
No mistä te tulitte klo 21 kotiin? Riippuu kai siitäkin. Jos yhdessä on vietetty aikaa koko päivä ja puoliso (nainen tai mies) vihjaa aika selvästi, että häntä kiinnostaisi seksi, mentäisiinkö vaikka makkariin... Niin on minusta aivan paras vastata siihen, että "tää sarja nyt vielä ensin ja sitten ehkä katsotaan" ilmeisesti kun teillä ilmeisesti on useinkin tullut siitä seuraavaksi nukkuma-aika. No, siinäpä sitten ihmettelet kun siltä seksistä kiinnostuneelta loppui kiinnostus kun on vaan niin vatun vaikeaa.
T. Mamma, jonka suhteessa vielä seksiä eikä vain seksistä riitelyä
Vierailija kirjoitti:
Lisäyksenä vielä että olen koko kymmenvuotisen suhteen ajan kertonut miehelle, että suorat sanalliset ehdotukset ovat minulle iso turn off.
Ap
Koska halusit katsoa telkkaria, ei koska olet itse ollut jotenkin hienompi viettelijä. Myönnä, itse et tehnyt viettelyn eteen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska halusit katsoa telkkaria, ei koska olet itse ollut jotenkin hienompi viettelijä. Myönnä, itse et tehnyt viettelyn eteen mitään.
Ai eilen? Eilen en todellakaan tehnyt viettelyn eteen yhtään mitään. Minunko siinä olisi pitänyt vietellä eikä toisin päin? Niissä hetkissä kun tilanne on toisin päin, todellakin viettelen miestä enkä vaan töksäytä asiaa ja odota kuinka mies vaan yhtäkkiä itsekseen syttyisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mistä te tulitte klo 21 kotiin? Riippuu kai siitäkin. Jos yhdessä on vietetty aikaa koko päivä ja puoliso (nainen tai mies) vihjaa aika selvästi, että häntä kiinnostaisi seksi, mentäisiinkö vaikka makkariin... Niin on minusta aivan paras vastata siihen, että "tää sarja nyt vielä ensin ja sitten ehkä katsotaan" ilmeisesti kun teillä ilmeisesti on useinkin tullut siitä seuraavaksi nukkuma-aika. No, siinäpä sitten ihmettelet kun siltä seksistä kiinnostuneelta loppui kiinnostus kun on vaan niin vatun vaikeaa.
T. Mamma, jonka suhteessa vielä seksiä eikä vain seksistä riitelyä
Olimme kylässä miehen tädin luona. Ei ollut ihan seksit mielessä siellä.
Ap
Jätä se sika ja puhun nyt miehelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mamma, jonka suhteessa vielä seksiä eikä vain seksistä riitelyäOlimme kylässä miehen tädin luona. Ei ollut ihan seksit mielessä siellä.
Ap
Aika epätyypillistä sukuloida noin myöhään tädeillä tai sitten, ettei lyhyemmältä visiitiltä pitkällä kotimatkalla saatu minkäänlaista tunnelmaa luotua kahdestaan... Vaan myöhään tv-ruudun ääressä siihen tunnelmaan ehkä... lopulta syttyisi - tietysti paremmin kuin häiriöttä toisiinsa keskittymällä. Mäpä luulen, että olet oikein tyytyväinen kun saat vieritettyä haluttomuutesi täysin toisen syyksi vaikka aika onnetonta on omakin osuutesi. JSS jos se viimein helpottaisi.