Lämpeäisitkö tälle?
Tulimme eilen illalla kotiin n. klo 21 aikoihin ja kysyin mieheltä katsottaisiinko yhtä tv-sarjaa. Mies heitti tähän että jaa telkkaria haluat katsoa, hän ajatteli jotain muuta aktiviteettia kun muuten on jo liian myöhä. Itse totesin että sillä hetkellä ei ainakaan tee mieli muita aktiviteetteja mutta jospa se sarjaa katsoessa tilanne muuttuisi. Mies meni sohvalle makaamaan ja pelasi kännykkäpeliä. Ei edes kuullut kun yritin välillä jutella hänelle. No... Sarja loppui ja minä lähdin iltapesulle ja nukkumaan. Mies mökötti kun haluni ei herännytkään.
Kommentit (32)
Menee pari viikkoa ja ap on täällä itkemässä kun sika mies petti.
Jankuttakaa vaan naiset sitä että kyllä miehen pitää tehdä ensin sitä ja sitten tätä ja että ei kenekään tarvi suostua mihinkään ja diipadaapa.
Ja ihmetelkää sitten miksi parisuhde ei oikeen toimi ja mies on pahalla tuulella.
Täällä on moni jo tuonut sitä esiin, että suhteessa välillä tuotetaan toiselle mielihyvää vaikka ite ei nyt olisi ihan siinä moodissa. Sillälailla suhde toimii. Se tarkoittaa jotainnihan muuta kun että mies ra is kaa ja naisen pitää olla esine.
Monesti ne halut sitten kuitenkin herää, kun vaan lähtee mukaan. Ne ei varmasti herää, jos totee toiselle että mua ei nyt kiinnosta, haluan istua sohvalla viltinalla ja syödä suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Typillistä feministinarinaa taas tääkin ketju täynnä.
Ihmetellään ku mies etääntyy, ja puolustetaan henkeen ja vereen pihtailua.
Ja sit erotaan ja kuvitellaan että tilanne muuttuu uudessa suhteessa.
Se, että aina välillä lähtee leikkiin mukaan vaikkei tekiskään niin mieli on ihan normaalia ja ylläpitää hyvää suhdetta. Ei mies voi alkaa mihinkään v tun "esileikkiin" kun toinen näyttää tylsistyneeltä ja sanoo että mua ei nyt (taaskaan) kiinnosta mikään muu kun tää mun tvsarja.
Mitä sitä sitte tekis ku vaikka pelailis? No, minä etsisin kyllä sitten fyysistä kontaktia jostain muualta.
Mies ei voi alkaa esileikkiin mutta naisen pitäis alkaa seksiin? Olet läpimätä. Ketju taas täynnä passiivisten raiskareiden ulinaa. Toivottavasti teistä kukaan ei saa enää koskaan keneltäkään yhtään mitään hyvää.
Siis kenen tässä olis pitänyt lämmetä ja mille?
Mä lämpenen heti jos mies ehdottaa seksiä telkkarin tilalle, ellei kyseessä ole joku ohjelmaharvinaisuus. Kaikki Ylen ohjelmat voi kattoa Areenasta ja kaikki muut uusitaan noin 47 kertaa viikon kuluessa joten ei heti tule mieleen, mikä ohjelma olisi katsottava heti. Ehkä lätkän mm-finaali... mutta puoliso menee ainakin 99 % telkkarin ja etenkin kännykän edelle.
Mutta jos mä ehdottaisin ja mies haluaisi kattoa telkkaa ja sanoisi että ei tee mieli mutta katellaan niin sais kyllä katella keskenään sitä kallisarvoista ohjelmaansa, menisin sohvalle lukemaan kirjaa ja mies tulee kertomaan jos mieli muuttuu ja mä lämpenisin sille SILTI, mutta en rupee kerjäämään.
Mutta meillä onkin niin hyvää seksiä että sitä tekee mieli aina. Väsymys ja päänsärky on meillä aina todellisia ja todella harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jankuttakaa vaan naiset sitä että kyllä miehen pitää tehdä ensin sitä ja sitten tätä ja että ei kenekään tarvi suostua mihinkään ja diipadaapa.
Ja ihmetelkää sitten miksi parisuhde ei oikeen toimi ja mies on pahalla tuulella.
Täällä on moni jo tuonut sitä esiin, että suhteessa välillä tuotetaan toiselle mielihyvää vaikka ite ei nyt olisi ihan siinä moodissa. Sillälailla suhde toimii. Se tarkoittaa jotainnihan muuta kun että mies ra is kaa ja naisen pitää olla esine.
Monesti ne halut sitten kuitenkin herää, kun vaan lähtee mukaan. Ne ei varmasti herää, jos totee toiselle että mua ei nyt kiinnosta, haluan istua sohvalla viltinalla ja syödä suklaata.
Sitähän täällä nyt penätään, että olisi se mies voinut tuottaa toiselle mielihyvää lämmittelemällä tunnelmaa telkkarin ääressä, varsikin kun oli itse jo siinä moodissa. Sillälailla suhde toimii ja seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että aina välillä lähtee leikkiin mukaan vaikkei tekiskään niin mieli on ihan normaalia ja ylläpitää hyvää suhdetta. Ei mies voi alkaa mihinkään v tun "esileikkiin" kun toinen näyttää tylsistyneeltä ja sanoo että mua ei nyt (taaskaan) kiinnosta mikään muu kun tää mun tvsarja.
Mitä sitä sitte tekis ku vaikka pelailis? No, minä etsisin kyllä sitten fyysistä kontaktia jostain muualta.
Mies ei voi alkaa esileikkiin mutta naisen pitäis alkaa seksiin? Olet läpimätä. Ketju taas täynnä passiivisten raiskareiden ulinaa. Toivottavasti teistä kukaan ei saa enää koskaan keneltäkään yhtään mitään hyvää.
Esileikki on seksiä ja mies oli siihen valmis. Ap oli valmis sanomaan, että ei kiitos, voidaan katsoa sohvalla sarjaa. Aiemminkin on leikitty niinkuin ap halusi ja käyty siitä sitten nukkumaan kun on jo myöhä. Ei ap mitään esileikkejä kaivannut kun kerran miehen istuessa sohvalle sitten viereen, ei ap vihjannut eleelläkään, että esileikin eli seksin voisi aloittaa. Säälitteli marttyyrimaisesti mielessään itseään kun mies ei osannut hänen halujaan ottaa haltuun. Ne on ap:lta itseltäänkin valitettavasti kovin hukassa, hän ei halua puolisoaan, muutenhan sohvalla olisi tapahtunut esileikki. Ei se mitään, ei ole pakko haluta. Elämäntilanne tuskin muuttuu onnellisemmaksi haukkumalla miestään täällä av:lla. Tuskin on kaikki muukaan "muuten ihan kunnossa".
Niin se mullakin Tinderissä lukee että vaimoa kiinnostaa iltaisin enemmän vauva.fi sivusto kuin oma suihkun raikkaana sängyssä odottava monta kertaa päivässä haluava miehensä, joten päätin ulkoistaa seksielämäni. Näin se vain menee, kun itse käy pesulla aikaisin ja hakeutuu tilanteeseen jossa seksiä vois olla, mutta mitä tekee vaimo, selaa vauva.fi sivustoa🤷♂️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esileikki on seksiä ja mies oli siihen valmis. Ap oli valmis sanomaan, että ei kiitos, voidaan katsoa sohvalla sarjaa. Aiemminkin on leikitty niinkuin ap halusi ja käyty siitä sitten nukkumaan kun on jo myöhä. Ei ap mitään esileikkejä kaivannut kun kerran miehen istuessa sohvalle sitten viereen, ei ap vihjannut eleelläkään, että esileikin eli seksin voisi aloittaa. Säälitteli marttyyrimaisesti mielessään itseään kun mies ei osannut hänen halujaan ottaa haltuun. Ne on ap:lta itseltäänkin valitettavasti kovin hukassa, hän ei halua puolisoaan, muutenhan sohvalla olisi tapahtunut esileikki. Ei se mitään, ei ole pakko haluta. Elämäntilanne tuskin muuttuu onnellisemmaksi haukkumalla miestään täällä av:lla. Tuskin on kaikki muukaan "muuten ihan kunnossa".
Jatka pas vielä... tilanteessa, jossa toisella on seksi mielessä ja tuo toiveen esiin... ja toinen taas ei halua seksiä. Kannattaa mieluummin sanoa suoraan miten asia on. "Olen pahoillani, mutta mieleni ei juuri nyt tee ollenkaan mieli seksiä. Katsoisin mieluummin teekkaria kainalossasi. Oloni tuskin siitä miksikään muuttuu kun halut eivät kerta kaikkiaan hyrrää." Ainakin on kunnioitettu kumppania rehellisyyden verran. Tuollainen harhaanjohtaminen, että sarjan katselu voisi johtaa mihinkään tälläkään kertaa, aiheuttaa varmasti lisää turhautumista siinä, jolla niitä seksitarpeita juuri nyt olisi. Siinä sohvalla voi sitten vaikka telkkarin tuijottamisen lisäksi miettiä miten seksihalunne eroavat ja miten ne saisit sovitettua paremmin yhteen ja seksielämän tyydyttävämmäksi molemmille. Mielestäni se olisi parempi idea kuin päätellä viikonloppu seksihaluisen härnäämiseen, huijaamiseen, torjumiseen ja riittämättömän yksinäiseen itsesääliin. Ihan näin niinkuin alkuun voisi käydä keskustelun, että miten seksiä voitaisiin suhteessa harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän täällä nyt penätään, että olisi se mies voinut tuottaa toiselle mielihyvää lämmittelemällä tunnelmaa telkkarin ääressä, varsikin kun oli itse jo siinä moodissa. Sillälailla suhde toimii ja seksi.
Höpö höpö. Itse kysyin omalta vaimoltani voisiko olla enemmän läheisyyttä koska se toisi yhteenkuuluvuuden tunnetta ja sitä kautta seksiäkin, mutta vastaus oli että ei halua. Mitä se auttaa hiljaa siinä tv ruutua kytätä, jos toinen ei tee elettäkään...
Kummallisen yksipuolisesti taas ajatellaan. Nainen olisi hyvin voinut alkaa lämmitellä esileikin merkeissä miestään jo matkalla kotiin. Sitten olisi ollut valmista heti kotiin saapuessa ja ei kun hommiin.
Taas tätä toksista feminiiniyttä ladellaan tottuneesti että aina pitäisi vain nainen hoivata ennen toimintaa.
Tasaveroisessa suhteessa molempien ehdoilla. Mutta sanoisin aloittajalle että tienne ovat jo eronneet.
No en kyllä itse miehenä toimisi noin.
Aniharvoin ehdottelen seksiä noin myöhään illalla, ainakaan, jos jo aikaisemmin päivällä ei ole ollut mitään sen suuntaista. Jos tuossa tilanteessa ehdottelisin, aloittaisin kyllä hyväilyn, suutelun jne. ja vasta sen jälkeen voisin sanallisesti jotakin vihjata.
Tietysti joskus pakit harmittaa, mutta pelkästä läpällä heitetystä ideasta ryhtyä sekstailemaan ei pitäisi loukkaantua.
Tarkemmin ajatellen, tuollaista tilannetta meidän parisuhteessa ei varmaankaan edes nykyisellään olisi, koska arki-iltaisin en ehdottele seksiä käytännössä ikinä, ja viikonloppuisinkin yleensä vain sunnuntai-iltaisin, jos tiedän, että vaimo ei ole esimerkiksi väsynyt, kipeä, ei ole kuukautisia, ei mieltä painavia asioita, ja ollaan oltu päivä kotosalla (oikeastaan en juurikaan tee aloitteita, koska vaimo ennättää ensin).