Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joillakin naisilla juonteet tulee aikaisin. Mm. Anni Hautala

Vierailija
02.10.2014 |

http://www.menaiset.fi/

ja vasta 32 vuotias. Eipä sillä, toivottavasti antaakin itsensä vanhentua arvokkaasti, on erittäin nätti, viehättävä ja iloinen luonteeltaan. Mutta ihmetyttää vaan että joillakin jo kolmekymppisilläkin on silmäkulmat niin juonteikkaat ja taas toisilla viiskymppisillä ei näy juuri mitään vaikkei olis kirurgin veitseäkään käytetty. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keskeinen syy tuntuu olevan ihon rasvaisuus tai kuivuus. Kuivaihoiset rypistyy nopeammin, kun taas rasvainen iho joka nuorempana on piina (kiiltelyä, isoja huokosia jne) on siunas kun ikää tulee, ei tule ryppyjä. Minulla on aina ollut hyvin rasvainen iho ja nyt sitä alkaa arvostaa kun ikää on 40 eikä ole vielä ryppyjä juuri tullut, kun monilla ennen parempi-ihoisilla tutuilla on silmäkulmaryppyä ja otsaryppyjä paljonkin.

Vierailija
2/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt kenen tahansa naama menee juonteiseksi tuollaisen hymyn aikana. Vai etkö ap. pahemmin hymyile?

Muutoin varmasti ihan ikäisensä näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuollaiset naururypyt varmaan koko ikäni. Vaikea on hymyillä ilman että iho lainkaan rypistyy.

Vierailija
4/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:38"]

Mulla on ollut tuollaiset naururypyt varmaan koko ikäni. Vaikea on hymyillä ilman että iho lainkaan rypistyy.

[/quote]

Samaa minäkin ihmettelen että kyllä kai nyt kaikilla kun naamaa ilmeisiin rypistää ja rutistaa, tulee ryppyjä? Mun lapsillakin tulee ja minusta kyllä kaikilla ihmisillä...

Vierailija
5/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minulla ainakaan puoleen naamaan ylettyviä ryppyjä tule vaikka naurais hampaat irvessä. 

Vierailija
6/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kattokaa nyt naiset että pysytte rypyttöminä ja viehättävinä, tai sitten pysytte vaan sisätiloissa.

VMP

Vierailija
7/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihon kollageenipitoisuudesta. Ja varmaan kasvojen mallistakin, mulla on pyöreät kasvot ja ihan hiuksenhienot naururypyt tulleet nyt 50+ (toki ilmeillessä on kaikilla juonteita). Toisaalta taas nenänpielistä suunpieliin on ollut lapsesta saakka syvät juonteet mutta ei ryppyjä

Vierailija
8/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainoa (sekin vain jossain valossa) näkyvä ryppy in yksi silmäkulmien välissä. Muuten kasvot rypyttömät. Toki ihonvärin epätasaisuutta löytyy eikä tietysti niin kimmoisa kuin nuorena. Ikää on 41v.

Vierailija
9/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 11:36"]

Yksi keskeinen syy tuntuu olevan ihon rasvaisuus tai kuivuus. Kuivaihoiset rypistyy nopeammin, kun taas rasvainen iho joka nuorempana on piina (kiiltelyä, isoja huokosia jne) on siunas kun ikää tulee, ei tule ryppyjä. Minulla on aina ollut hyvin rasvainen iho ja nyt sitä alkaa arvostaa kun ikää on 40 eikä ole vielä ryppyjä juuri tullut, kun monilla ennen parempi-ihoisilla tutuilla on silmäkulmaryppyä ja otsaryppyjä paljonkin.

[/quote]

No ei mullakaan (43v) näy yhtään ainutta ryppyä tai juonnetta kun katson peiliin naama peruslukemilla mutta jos hymyilen kuvissa niin ihan samalla lailla rypistyy. Jos ei iho rypisty yhtään hymyillessäkään niin se on kyllä outoa, esim. tosi ylipainoisilla joilla on naamassa paksu ihonalainen rasvakerros tätä näkee ettei naamaan tule juurikaan juonteita edes ilmeillessä.

Vierailija
10/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kolmekymppinen näyttää samalta kuin parikymppisenä, eikä tarvitsekaan. Itse ei aina vain huomaa muutosta, kun se tulee pikkuhiljaa.

Vierailija
11/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt lähes viiskymppisenä vähän tuollaisia ryppyjä silmäkulmissa. Ei noin isoja sentään vieläkään. Ja ohuita ihan pikkuryppyjä alaluomilla. Otsassa pari ohutta uurretta, siinä kaikki. Ihotyyppini on ollut enimmäkseen kuivahko. Kai se on vaan geenit jotka vaikuttaa.

Vierailija
12/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku vaan vanhenee nopeasti.  Esim Laineen sisarruksilla oli jo 30 vuotiaina naapa täynnä ryppyjä ja kun toinen on nyt 50 v niin on naamasta todella ruopsahtanut.  heidän äitinsäkin vanheni todella rumasti: naamn roikkuu joka puolella.

itsellä taas ihan erilaiset geenit, ryppyjä muutama ja ei mitään roikkumisia

Vierailija
13/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:10"]

Jotku vaan vanhenee nopeasti.  Esim Laineen sisarruksilla oli jo 30 vuotiaina naapa täynnä ryppyjä ja kun toinen on nyt 50 v niin on naamasta todella ruopsahtanut.  heidän äitinsäkin vanheni todella rumasti: naamn roikkuu joka puolella.

itsellä taas ihan erilaiset geenit, ryppyjä muutama ja ei mitään roikkumisia

[/quote]Keitä ovat Laineen sisarrukset? Joitain julkimoita?

Vierailija
14/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin huonot elämäntavat ja liika valvominen näkyy heti kasvoilla OSALLA naisista. Tiiän yhen kolmekymppisen äidin jolla on kolmet silmäpussit. Sitä kyllä ihmettelen että miten ihmeessä on ne onnistunut saamaan?

Vierailija
15/15 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne (silmäpussit) voivat johtua myös perintötekijöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi