Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet kiitollinen tänään?

Vierailija
05.09.2014 |

Tai mistä olet ilahtunut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästä päivästä.

Vierailija
2/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen nyt jotenkin kiitollinen tai helpottunut siitä, että tiedän rahahuolien sumplimalla jotekin selviävän muutaman kuukauden kuluessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme miehen kanssa riidan sovittua. Itseasiassa olen myös äärettömän kiitollinen noin ihanasta miehestä mikä minulle on annettu <3

Vierailija
4/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen tästä kesästä ja eilisestä tunnelmasta ja toissapäivän keskustelusta. Ennenkokemattomia juttuja.

Vierailija
5/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:39"]Lapsettomuudestani. Niin kuin aina kun tätä palstaa eksyn lukemaan. Olen todella iloinen, etten ole sairastunut siihen massapsykoosiin, joka saa ihmisen hankkimaan lapsia.
[/quote] Herää jo, vaikka sinä et halua lapsia, se ei tarkoita että joku muu ei haluaisi. Minä olen tyytyväinen, etten ole sairastunut tähän trrndi-ilmiöön eli lapsettomuuteen ja lapivihaan. Näin!

Vierailija
6/9 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:39"]Lapsettomuudestani. Niin kuin aina kun tätä palstaa eksyn lukemaan. Olen todella iloinen, etten ole sairastunut siihen massapsykoosiin, joka saa ihmisen hankkimaan lapsia.
[/quote] Kuvittele sitten mitä haluat. Jos ihminen on noin tyhmä että luulee että oma elämäntapansa on se ainoa oikea ja että kaikki muu on sairasta, niin ryvepä sitten niissä luuloissasi!

Vierailija
7/9 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ollaanks nyt tätä?

Vierailija
8/9 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuudestani. Niin kuin aina kun tätä palstaa eksyn lukemaan. Olen todella iloinen, etten ole sairastunut siihen massapsykoosiin, joka saa ihmisen hankkimaan lapsia.

Vierailija
9/9 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ja joka muukin päivä läheisistäni. Tunteesta olla rakastettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme