Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Te, jotka käytte joka päivä suihkussa, saippuoitteko aina ihonne?
30.08.2021 |
Kävin tänään suihkussa ja pesin hiukset ja kasvot, mutta unohdin pestä kropan. En tiedä, onko siitä mitään haittaa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
En saippuoi aina, mutta ainakin silloin, jos olen selkeästi hikoillut. Huolella pesen kyllä muuten.
Minä kysyn, että onko järkevää pestä suihkusaippualla hiukset, vaikka tuotteessa on teksti, että hiuksille ja vartalolle. Shampoolla minä ole hiukset pessy tähän asti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mikä ihmeen järki ensin kuivattaa iho saippualla ja sitten kosteuttaa voiteella, kun voi olla käyttämättä saippuaa alunperinkin?
Mulla on atooppinen iho ja sen ensimmäinen ja tärkein hoito-ohje on, ettei suihkussa käytetä mitään peseviä aineita koko vartalolle. Tämän ovat sanoneet kaikki ihotautilääkärit joiden vastaanotolla olen käynyt.
Mietin tässä, että missä ihmeen sontatunkiossa ne ihmiset kieriskelevät, jotka luulevat että ihminen haisee pahalle jos käy suihkussa päivittäin muttei käytä saippuaa?